Wij van WCH adviseren...quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds WCH
Zucht.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds WCH
ah nog steeds herstellende van je operatie? Moeten we hier maar feestje bouwenquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker viert z'n verjaardag in een donkere zolderkamer.
nee, ik ben lichamelijk helaas niet in staat om iets te vieren. Anders was ik lekker gaan karten/bowlen/poolen met wat kameraden.
Jep, al 3.5 jaar...quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah nog steeds herstellende van je operatie? Moeten we hier maar feestje bouwen
wat zeg je?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HET WAS GEWOON FOUT FRANK, HOOR JE ME, FOUT
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HET WAS GEWOON FOUT FRANK, HOOR JE ME, FOUT
KLB ZAL BRANDEN!!!! BRANDEN HOOR JE MEquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, al 3.5 jaar...
Uiteraard, er zijn rellen tussen Frank en WCH
Jouw billen gaan ook branden, Frank heeft soa's hoorde ik van Willoowquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLB ZAL BRANDEN!!!! BRANDEN HOOR JE ME
plofkopquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:56 schreef Remqo het volgende:
Zelfs met Frank erbij kan WCH zich niet gedragen
Biljartbalquote:
Da's kut.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ik een keer ging pokeren
Vooral jij. Met je sekspraatjes.quote:
Ik zag zojuist dat je wat in FoBo heb gepost.quote:
Whehequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vooral jij. Met je sekspraatjes.
Vorige week alquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag zojuist dat je wat in FoBo heb gepost.
wat vind je van de meesterwerken in mijn FoBo, Frank?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag zojuist dat je wat in FoBo heb gepost.
Ga niet in je fobo kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vind je van de meesterwerken in mijn FoBo, Frank?
Ja, dat krijg je he. Met je sekspraatjes.quote:
Nu krijg je twee week banquote:
Bij dezequote:
Waarom?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]daar krijgen mensen bans voor he
Frank zo te zien ook nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga niet in je fobo kijken
Dat is geen banaanvraag, alleen een aankondiging. Jij echter vraagt wel een ban aan, dus banquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
Jingle bells jingle bells jingle all the way, iedereen kan haxballen behalve h p l c
Ik reageerde net in jouw Fobo maar die dame boven mij. Daar moet je geen ruzie mee krijgen volgens mij... Kolere. Lijken we de klauwen van een leeuw of een tijger.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen probleem joh, ik loop maar te dollen.
Ha ha haquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik reageerde net in jouw Fobo maar die dame boven mij. Daar moet je geen ruzie mee krijgen volgens mij... Kolere. Lijken we de klauwen van een leeuw of een tijger.
2/10quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
Jingle bells jingle bells jingle all the way, iedereen kan haxballen behalve h p l c
NOOOOOOOOG GEFELICITEEEEEERDquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen probleem joh, ik loop maar te dollen.
Wat een herrie.quote:
Omdat je twintig bent, alleen daarom kan het.quote:
't mag geen naam hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Die vent is echt zo fout als maar kan.
Je hebt toch altijd al moeite gehad om te blijven staan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:20 schreef niels0 het volgende:
M'n ritme is echt naar Jan. Ik ga maar ff chinees halen.
Niet. Ik ga even wandelen want ik moet wel eten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd al moeite gehad om te blijven staan?
quote:
Jullie zijn allebei oud, ongeacht wie de oudste is.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja? Vond hem altijd als een zestigjarige reageren
Zag 'm vandaag in NWS.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Scheelt niets, maar waar is ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |