Maar niet voor mijn opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het snel verbeterd.
Deze ken ik weer van Guano Apes
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het snel verbeterd.
Deze ken ik weer van Guano Apes
Oh. Wil je nou dat ik je weer toevoegquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je weer zou toevoegen want ik ging als "grap" wegXDXD
Waarom in godsnaam die teleurgestelde smiley?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, dat was eventjes peentjes zweten.
Ik heb de neiging om brillen op mijn stoel te laten liggen, kwam terug van zeiken en ging kennelijk op mijn leesbril zitten.
Zo'n akelige krak en het geluid van glas.
Even bang dat ik de scherven in mijn hol had zitten.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
We hebben minstens 1 vrouw nodig in de Vieze praatjes chat anders praten we niet.
Ik heb vroeger veel met haar gespeeldquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam die teleurgestelde smiley?
Over die chat weet je nog dat was ergens met kerst. De enige die nog over zijn zijn ik en richolio en sporadisch djedjequote:
viespeukquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel met haar gespeeld
MEN / Galgje #95
OH god ja... daar ben ik maar uitgegaan, ik vreesde strafbaar materiaal op mijn telefoonquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over die chat weet je nog dat was ergens met kerst. De enige die nog over zijn zijn ik en richolio en sporadisch djedje
tis maar waar je geil van wordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, de een gaat haxballen, de ander normaal ballen
Helaas is dat er (nog) niet gekomenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OH god ja... daar ben ik maar uitgegaan, ik vreesde strafbaar materiaal op mijn telefoon
Ik zal er altijd met mijn gedachtes bij blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over die chat weet je nog dat was ergens met kerst. De enige die nog over zijn zijn ik en richolio en sporadisch djedje
Alles kan interessant zijn, zelf de meest saaie dingen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zal er altijd met mijn gedachtes bij blijven.
Wilde pic sturen. Maar is niet zo intressant gewoon van "lol kijk"
Ja, pas maar op voordat rich een dickpic stuurt..quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas is dat er (nog) niet gekomen
ik voeg je wel weer toequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zal er altijd met mijn gedachtes bij blijven.
Wilde pic sturen. Maar is niet zo intressant gewoon van "lol kijk"
Dickpicjequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, pas maar op voordat rich een dickpic stuurt..
Als ik niet zou zeggen dat het niet zo interessant is, dan hebben ze hoge verwachtingen..quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alles kan interessant zijn, zelf de meest saaie dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |