Ramonesquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even heel wat anders
Hier was ik trouwens ook altijd fan van
Allemaal doodquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even heel wat anders
Hier was ik trouwens ook altijd fan van
Ja pixies is echt mijn lijfband, als 25 jaarquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze kan WHC wel waarderen, weet ik zeker
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja pixies is echt mijn lijfband, als 25 jaar
I Bleed
Ik heb collega's met 0 muziekkennis hieraan geholpen he, diep christelijke collega die al 15 jaar tegenover me zit laat mij muziek draaien de hele dag, want ik heb zo'n goeie smaak, als ie op vakantie gaat brand ik cd's voor hemquote:
Deze vind ik ook goed van Lou.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja pixies is echt mijn lijfband, als 25 jaar
I Bleed
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb collega's met 0 muziekkennis hieraan geholpen he, diep christelijke collega die al 15 jaar tegenover me zit laat mij muziek draaien de hele dag, want ik heb zo'n goeie smaak, als ie op vakantie gaat brand ik cd's voor hemvoor in de auto
(tegenwoordig usb sticks)
usb sticks branden?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb collega's met 0 muziekkennis hieraan geholpen he, diep christelijke collega die al 15 jaar tegenover me zit laat mij muziek draaien de hele dag, want ik heb zo'n goeie smaak, als ie op vakantie gaat brand ik cd's voor hemvoor in de auto
(tegenwoordig usb sticks)
Wij moeten echt een keer meeten, plaatjes draaien en whisky drinkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen.
Mijn guilty pleasure is dus maidenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit kan ik trouwens ook wel waarderen.
Dat plan staat al langer geloof ik. Helemaal geen verkeerd plan. Moeten we maar eens doen ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer meeten, plaatjes draaien en whisky drinken
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat plan staat al langer geloof ik. Helemaal geen verkeerd plan. Moeten we maar eens doen ja.
Fair of the Dark, GHhost of the Navigator. Maiden vind ik stiekem ook wel leuk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn guilty pleasure is dus maidendat was mijn eerste band die ik echt helemaal gaaf vond, ik was 12 ofzo
Jaquote:
You'll take my life but I'll take yours tooquote:
Number of the beastquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef vigilant7 het volgende:
i left alone, my mind was blank, i need the time to think to get the memeories of my mind
Dat concert van hun - zelfde als het concert van The Police, daar schijnen ze de beste concerten te geven - Rock in Rio is geweldig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back
Live After Deathquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat concert van hun - zelfde als het concert van The Police, daar schijnen ze de beste concerten te geven - Rock in Rio is geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |