quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van alles. Een bol van verwarring.
Maar nu ga ik lekker even allen lopen. Niet misdragen he, Jarige Job. Je mag dan 20 jaar zijn, je gaat nog gewoon ouderwets over de knie.
ok braddiequote:Op zaterdag 25 april 2015 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik heb geen honger, maar ik stop me vol,
zal ik doen!quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
got a problem say that then, say that then, say that then
Ok, ik heb last van haaruitvalquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
got a problem say that then, say that then, say that then
volgens mij kun je daar geen last van hebben als je 0 haren op je kop hebtquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok, ik heb last van haaruitval
Dat is puur om jezelf van het leven te beroven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zich-in-strijd.html
Sta je daar met je pistool
Jezus
huhu lachen ja lachen ja, leuk hoor... nee lachen jo echt... GODVERDOMME KLOOTZAKquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij kun je daar geen last van hebben als je 0 haren op je kop hebt
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is puur om jezelf van het leven te beroven.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhu lachen ja lachen ja, leuk hoor... nee lachen jo echt... GODVERDOMME KLOOTZAK
wel lief dat ze hem nog een paar haartjes hebben gegevenquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:19 schreef HPLC het volgende:
Van WCH is zelfs een stripfiguur getekend.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstandig wanneer je zo goed bent als deze baas.
Mijn neus is groterquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:19 schreef HPLC het volgende:
Van WCH is zelfs een stripfiguur getekend.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |