quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Frank, ik zit al maanden achter Dje en dan support je die nieuwe
Sorry.,.. Sory....quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben oppervlakkig frank. Dat je dat onderhand nog niet weet?
Dat kan ook negatief zijn. Of saai.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan normaal hier
Tuurlijk ken ik Cozmic!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Aangezien je in dordt woont ken je dat misschien niet?
Ken je in dordt Cozmic?
Waarom altijd zo denigrerend en negatief. Je begint echt vermoeiend en saai te worden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kan zich inderdaad goed verlagen naar haar niveau.
maar als je dat wel zou doen dan moet je mij supporten uiteraardquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Sorry.,.. Sory....
Ik bemoei me er niet meer mee.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je dat wel zou doen dan moet je mij supporten uiteraard
je bent zelf een saaiquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan ook negatief zijn. Of saai.
Dat gehuppel achter DjeDje is ook een gebed zonder eindequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Frank, ik zit al maanden achter Dje en dan support je die nieuwe
Ik ga wel naar ONZ SC, mag ik tenminste tieten posten.quote:
Komt omdat je gemeen doet tegen Hermann, bro's before ho's G.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waarom altijd zo denigrerend en negatief. Je begint echt vermoeiend en saai te worden.
Ehmm, juahh laatste tijd niet zo heel vaak meer. Maar ging er wel regelmatig een avondje poolen. Hoezo? Jij ook?quote:
als ik zou stoppen was het allemaal voor niets geweestquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat gehuppel achter DjeDje is ook een gebed zonder einde
dat mag hier ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel naar ONZ SC, mag ik tenminste tieten posten.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OK LUISTER
TEUN IS ZIEK, DIE LIGT DUS IN MIJN BED TE MEUREN
KAN IK OP HET LOGEERBED
GODVERDOMME
Daarom een slot op de slaapkamerdeur. Welke deur mag je zelf kiezen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OK LUISTER
KAN IK OP HET LOGEERBED
GODVERDOMME
Oh.quote:
Ik had je het hondenhok in getraptquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OK LUISTER
KAN IK OP HET LOGEERBED
GODVERDOMME
Deze vind ik ook echt heerlijkquote:
Maar om dan gelijk over niveau te beginnen, beetje sneuquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat je gemeen doet tegen Hermann, bro's before ho's G.
Ja Pet Shop boysquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze vind ik ook echt heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |