nou, wat zijn we daar blij omquote:Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Thuisik heb overuren gespaard, ben morgen vroeg vrij
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
ik lijk op Ward liet ik je laatst toch zien
watquote:
en wat ga je doen met die extra tijd?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Thuisik heb overuren gespaard, ben morgen vroeg vrij
Ik moet nog kijken...misschien werk ik gewoon een volle dag morgen.. misschien niet.... zaterdag ga ik met Teun op stap, dat is al een deal... maar hij is ziek.. dus of het zin heeft om morgen vroeg thuis te zijn weet ik nietquote:Op donderdag 23 april 2015 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en wat ga je doen met die extra tijd?
mooiquote:Op donderdag 23 april 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik moet steeds huilen van jouw posts
ah dat ken ik nog wel van geschiedenisquote:
heb al aardigere mensen op viva ontmoetquote:Op donderdag 23 april 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hermann je breekt mijn hartje
alweer een leugenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hermann je breekt mijn hartje
hahaquote:Op donderdag 23 april 2015 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah dat ken ik nog wel van geschiedeniswas bijna de hoofdstad van Nederland
Jep, maandag. Koningsdag. Dancetour. Partehquote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
waar de koning komt en ik niet naartoe ga hihi
Klinkt als nerdshitquote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Strategic Homeland Intervention Enforcement Logistics Division
whutquote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jep, maandag. Koningsdag. Dancetour. Parteh
ja joh?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb gisteren afl 1 gezien door hermann gedownload
Hij is god. Hydra god. Maar bad zijn staa hem wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het is letterlijk een personage uit agents of SHIELD
gewoon, wil sparrenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom hebben wij fittie?
Zusjequote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
whut
ik ging daar eerst naartoe maar nu niet meer
mn zusje gaat er wel naartoe tho
ok... we houden vol hier IN DE NAAM VAN HERMANNquote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja joh?
nou het wordt pas na de eerste helft van seizoen 1 goed dus veel plezier
iedereen gelooft in ietsquote:Op donderdag 23 april 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Open een geloofstopic en ik ben je man
ze is 13 of 14 denk ikquote:Op donderdag 23 april 2015 18:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zusje
Zou geen 10jarige naar dancetour sturen
Wantijpop is meer mijn ding.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ze is 13 of 14 denk ik
ik denk dat dancetour niet zo bijzonder leuk is
wantij is denk ik wel leuker, of is dat even leuk?
quote:
Lijkt op housesquote:Op donderdag 23 april 2015 18:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het zeker, maar het is nerdshit met Skye dus geweldig
[ afbeelding ]
hehequote:
wantijpop vond ik echt geweldig, chef specialquote:Op donderdag 23 april 2015 18:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wantijpop is meer mijn ding.
Daar ga ik ook heen. Dancetour is meer house en dance. De vreselijke types die ik uitkots, opervlakkig gebaseerd dan.
Haters zijn jellyquote:
gwn lekker bietje konijnendans doen in een oversized hemdje jatoghquote:Op donderdag 23 april 2015 18:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wantijpop is meer mijn ding.
Daar ga ik ook heen. Dancetour is meer house en dance. De vreselijke types die ik uitkots, opervlakkig gebaseerd dan.
Vorig jaar niet geweest. Kijk vooral uit naar dit jaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wantijpop vond ik echt geweldig, chef special![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gwn lekker bietje konijnendans doen in een oversized hemdje jatogh
Ik zie jou als zo'n type...quote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gwn lekker bietje konijnendans doen in een oversized hemdje jatogh
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen is geen enkele hemd oversized voor hem
Hij is gewoon een nobody, zonder zijn mysterieuze zakgeld kwam hij nergens, bekend zijn om het bekend zijn. Mannelijke Kardashian.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen is geen enkele hemd oversized voor hem
ik ga dan ookquote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vorig jaar niet geweest. Kijk vooral uit naar dit jaar.
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik ga dat jij ook ga? Ik wil niet met jou.
Hij leeft gewoon zoals hij wil en trekt zich van niemand iets aanquote:Op donderdag 23 april 2015 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is gewoon een nobody, zonder zijn mysterieuze zakgeld kwam hij nergens, bekend zijn om het bekend zijn. Mannelijke Kardashian.
Tuurljjk zou ik zijn geld wel willen hebben, maar zijn karakter voor zover ik dat ken dus echt niet, daarom krijgt hij eenja.
vind het 'ik geloof in mezelf' ook maar een dooddoenerquote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hiermee kun je net zo goed op alle posts hier reageren
oh sorry, ik zal er wel mee ophoudenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:36 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
vind het 'ik geloof in mezelf' ook maar een dooddoener
nee daarom begreep jij mij net verkeerdquote:Op donderdag 23 april 2015 18:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ten eerste, dat is zo stoer omg!!
En nu weet ik gelijk waarom je pas huisarrest had.
niksquote:Op donderdag 23 april 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh sorry, ik zal er wel mee ophouden
nu geloof ik in niemand, wat nu?
Ik ben net klaar met etenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
tijd voor het avondeten. doei #etenstijd #lekkereten #daarnapoepen
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb een beeld bij elke fokker die ik nooit gezien heb. En dat is mijn beeld bij jou.
Nog wat bijzonders meegemaakt in Dordrechtquote:
genoeg maar als ik dat zou melden, zegt iedereen weer dat ik dit als twitter gebruikquote:Op donderdag 23 april 2015 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders meegemaakt in Dordrecht
Vandaar dat hij elke dag honderden foto's maaktquote:Op donderdag 23 april 2015 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
trekt zich van niemand iets aan![]()
Boeiendquote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
genoeg maar als ik dat zou melden, zegt iedereen weer dat ik dit als twitter gebruik
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, op GutterFM - Live from prison
duhquote:Op donderdag 23 april 2015 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeiendt zijn maar online mensen
Doet hij voor de herinneringen, heeft verder niet zoveel betekenisquote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vandaar dat hij elke dag honderden foto's maakt
Alleen djedje en dat is best wel hypocriet van haarquote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
genoeg maar als ik dat zou melden, zegt iedereen weer dat ik dit als twitter gebruik
Nou danquote:
met dr 'date' gepraatquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alleen djedje en dat is best wel hypocriet van haar
Uhuhquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet hij voor de herinneringen, heeft verder niet zoveel betekenis
Altijd hequote:
hbuhubuhquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alleen djedje en dat is best wel hypocriet van haar
Haha hoezoquote:
achterop bij iemand op de scooterquote:
ahaha vetquote:Op donderdag 23 april 2015 18:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
achterop bij iemand op de scooter
anders moest ik vandaag 40km+ ofzo fietsen
en mn hele klas op de fiets
achterop gaan bij iemand is fijnquote:Op donderdag 23 april 2015 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ahaha vet![]()
ik wilde toen ik 15 was altijd een scooterlijkt me nog steeds wel vet tho
Niet weten wat ik zei en alleen naar andermans verhalen over mij luisterenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je jankt een week lang om je wannabe date, en je bent met niks geeindigd ook
je wilde een date maar uiteindelijk heb je helemaal niksquote:Op donderdag 23 april 2015 18:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet weten wat ik zei en alleen naar andermans verhalen over mij luisteren
ja klopt maar ook veel duurderquote:Op donderdag 23 april 2015 18:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
achterop gaan bij iemand is fijn
maar zou er zelf geen willenover 2 jaar toch een auto, veel fijner
serieus?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja klopt maar ook veel duurderweet niet of ik ooit in nl een auto koop, alleen als ik eentje nodig heb
echtquote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
serieus?
volgend jaar na mijn examens ga ik meteen beginnen, en in maart kan ik dan rijden en krijg ik meteen auto yay
Wat een domme sletquote:Op donderdag 23 april 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
leuke topics weer![]()
R&P / wederzijds? en wat dan?
Daar begint het al.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je wilde een date maar uiteindelijk heb je helemaal niks
slechtste fixpoging 2k15
Gemiddelde somalische autoquote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
echtik kreeg wel rijbewijs van m'n ouders maar een auto nooit
wou op sommige momenten dat ik in amerika wonen daar is het normaal
klopt heb ik ook weleensquote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
echtik kreeg wel rijbewijs van m'n ouders maar een auto nooit
wou op sommige momenten dat ik in amerika wonen daar is het normaal
hahaha voel je niet zo aangevallen johquote:Op donderdag 23 april 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar begint het al.
Ik heb het al vaak genoeg uitgelegd. En gezegd dat het niet fucking serieus was.
Ik doe sinds mijn 15e alles zelfquote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt heb ik ook weleens
en ja ik krijg een auto van mn oma en rijbewijs van ouders
Gebruik dan een smiley dan klinkt het niet zo serieusquote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hahaha voel je niet zo aangevallen joh
ik kan geen werk vinden en ooit betaal ik het wel terugquote:Op donderdag 23 april 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe sinds mijn 15e alles zelf
Dan is je oma allang doodquote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan geen werk vinden en ooit betaal ik het wel terug
wtf is dat nou weerquote:Op donderdag 23 april 2015 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou denken dat die buitenlanders hier moeilijk rondkomen, maar nee.. Geld zat.. Gewoon rijbewijs van je kinderen betalen en dan betaalt je oma die hier niet eens een bijdrage heeft geleverd gewoon een auto
aw liefquote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt heb ik ook weleens
volgend jaar begin ik daar pas mee, als ik mijn examens haal iigquote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke, genoeg haatreacties
Veel plezier met je auto Weeknd
Het belangrijkste dat ik geleerd heb is dat het niet slim was en je beter kan genieten van de gastvrijheid die je geboden wordt...quote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan geen werk vinden en ooit betaal ik het wel terug
aha als ik maar een auto heb wanneer ik 18 ben thoquote:Op donderdag 23 april 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het belangrijkste dat ik geleerd heb is dat het niet slim was en je beter kan genieten van de gastvrijheid die je geboden wordt...
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt heb ik ook weleens
beetje mad lijkt het welquote:
mad jellyquote:
ik vind van wel.quote:
Al was je dat wel, dat is tussen jou en je ouders en niet afhankelijk van je kleur... dat zou echt mal zijnquote:
preciesquote:Op donderdag 23 april 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Al was je dat wel, dat is tussen jou en je ouders en niet afhankelijk van je kleur... dat zou echt mal zijn
Als je jong bent zie je dat als stoer misschien, als je wat ouder bent zie je het eerder als iets triest.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij leeft gewoon zoals hij wil en trekt zich van niemand iets aanen hij heeft zoveel haters dat het grappig is
qat*quote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh nee, we zijn neger, sorry babe, maar dit kunnen we je echt niet geven, want neger, je weet... hier wat quat.
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou denken dat die buitenlanders hier moeilijk rondkomen, maar nee.. Geld zat.. Gewoon rijbewijs van je kinderen betalen en dan betaalt je oma die hier niet eens een bijdrage heeft geleverd gewoon een auto
Ben nog maar 18 :$ nee maar hij is vind ik wel een baas. Veel geld verdiend en hij doet er nu mee wat hij leuk vindt en af en toe maakt hij er een foto van. Niks mis meequote:Op donderdag 23 april 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je jong bent zie je dat als stoer misschien, als je wat ouder bent zie je het eerder als iets triest.
ik moest bijna lachenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IN HET NEDERLANDS KOMT ER EEN U NA DE Q LEER DAT NOU EENS, NEGER
Normaliter wel, maar Qat wordt ook goedgekeurd door wordfeudquote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Barney.gifquote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh bedankt voor de tipquote:Op donderdag 23 april 2015 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar Qat wordt ook goedgekeurd door wordfeud
quote:
Weten we ondertussen al hoe hij aan zijn geld komt?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben nog maar 18 :$ nee maar hij is vind ik wel een baas. Veel geld verdiend en hij doet er nu mee wat hij leuk vindt en af en toe maakt hij er een foto van. Niks mis mee
Err..quote:Op donderdag 23 april 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weten we ondertussen al hoe hij aan zijn geld komt?
hahaquote:Op donderdag 23 april 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik ook
in feite zijn we allemaal racist denk ik... de "sweetpoint" is daar waar we beide kunnen lachen denk ik...
Kleurenblind?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ben het tegenovergestelde van racist hoor
ohquote:
quote:
omdat het nog niet is begonnenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
Waarom reageert er niemand in het radio topic?
Zo heb ik vroeger vreselijk gelachen om dat filmpje van die blinde neger die super racistisch is en wordt verteld dat ie zelf neger isquote:
Ja dus? Je kan alvast je enthousiasme uitenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat het nog niet is begonnen
één overenthousiast persoon is voldoendequote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus? Je kan alvast je enthousiasme uiten
omdat een hoop vaste luisteraars niet kunnen posten, denk ikquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
nee ik zit zelfs nog in de zomertijd van 2014 xdquote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
Zijn jullie al gewend aan de zomertijd?
Weet ik ook wel vieze mofquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ohik meen het allemaal niet zo he.. of wel.. maar dan nog... ik zou het ook zeggen terwijl ik je aankijk... net zoals mensen tegen mij foute moffen grapjes maken (en ik ook over mezelf) zolang dingen vriendschappelijk gaan kan veel denk ik
Okequote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee ik zit zelfs nog in de zomertijd van 2014 xd
Lees op zijn wiki over een slet naast het zwembad gooien met een gebroken enkel als gevolg dat de advocaat van Hustler (die had het opgezet) het een act of God noemt dat dat gebeurde, wtfquote:
goeie hequote:
Ja dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
omdat een hoop vaste luisteraars niet kunnen posten, denk ik
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lees op zijn wiki over een slet naast het zwembad gooien met een gebroken enkel als gevolg dat de advocaat van Hustler (die had het opgezet) het een act of God noemt dat dat gebeurde, wtf
Haha WCHquote:Op donderdag 23 april 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die fiets krijg je niet terug zo he, oh wacht, je kan niet eens fietsen natuurlijk
bobieeeeeeeeequote:
BadPaintBob, ik zat er al een poos op te wachtenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
BadPaintBob, ik zat er al een poos op te wachten
quote:
je hoeft niet te luisterenquote:
Dat heb je wanneer je ouders tiener waren toen je werd geboren.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:30 schreef DjeDje het volgende:
Ouders be like nummer 1 van de top40 als beltoon zetten.
quote:
de bijbelquote:Op donderdag 23 april 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat ze de bijbel verbieden, agressief boek dat het is
lurkerquote:Op donderdag 23 april 2015 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe weet jij hoe ik eruit zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |