Oke hier komt het.
Ik heb een goeie/beste vriend (jongen). hij zit ook nog eens in mijn klas en hebben de zelfde soort vrienden in onze klas. Eerst praatten we nooit echt met elkaar maar sinds we bij elkaar in het groepje zaten met een project ging het super tussen ons.
We praatten echt heel veel en hadden zoooo veel lol. Ik kon altijd zo hard om hem lachen en hij bij mij ook. Maar toen ineens ging hij met me flirten terwijl hij een vriendin heeft. Ik dacht whutt en raakte helemaal in de war. Dat duurde ongeveer een weekje en toen ineens deed hij dat niet meer.
Maar toen uit het niets ging hij weer met me flirten vol op... En jaa toen begon ik hem natuurlijk leuk te vinden. het geflirt was van ' ik wil bij jou liggen, ik wil met jou douche ect'. Toen brak de kerstvakantie aan en ook de ellende. Ik was zooo verliefd op hem en het geflirt ging te ver.. Hij zei dingen van dat hij graag seks met me wilde hebben terwijl hij nog steeds de zelfde vriendin heb. Ik had uiteindelijk gevraagd of hij mij leuk vond en hij zei dat hij me lief en leuk vond en dat hij altijd lol met me had.
Later vroeg ik hoe het tussen hem en haar zat en hoe het verder ging, of hij mij koost of haar. Maar ik kreeg iedere keer een lul antwoord van ' ik weet het niet'. Na de kerstvakantie zagen we elkaar op school en ik was zooo nerveus en zo bang dat het awkward zou worden, maar gelukkig was dat niet. Ook niet in onze groepje. Alleen ik had zo veel verdriet en pijn door hem.. Ik was zo boos hem, ik voelde me gebruikt en achter gelaten.. Het ging ook niet lekker tussen ons. Later 'vergaf' ik hem want ik miste onze vriendschap en hoe het eerst was.
Na lange tijd ging het goed en het was weer fijn, maar toen begon het geflirt weer, ik zei der iets van en daarna was het weer normaal. Zo ging het de heletijd door. Geflirt, rust geflirt, rust. Tot nu.. Nouja we flirten nog steeds met elkaar. Maar hij wilt de heletijd seks met mij. Maar echt alleen seks. Paar weken geleden was ik echt home alone. Me ouders waren een weekendje weg en ik mocht met me vriendin thuis alleen slapen. Hij stelde voor om savonds langs te komen met zijn maat. Ik twijfelde eerst maar daarna zei ik oke. Ze kwamen in de avond en opzich was het wel gezellig. We gingen eerst een spel doen en daarna gingen we een film kijken. Hij wilde dat ik naast hem ging zitten, eerst twijfelde ik maar daarna dacht ik fuck it. Ik ging naast hem zitten en deed een dekken over ons heen.
Tijdens de film probeerde hij me een beetje te laten schrikken, en kroop hij tegen me aan. Als hij mij wilde laten schrikken pakte hij mijn been met een hand en duwde zachtjes tegen me aan. Maar daarna legde hij zijn hand tussen mijn benen en begon zachtjes te bewegen. Hij probeerde langzaam naar benenden te glijden met zijn hand maar toen pakte ik zijn hand en zei dat hij op moest houden. Het kwam niet echt geloofwaardig over want hij zag dat ik moest lachen.. Dat probeerde hij een aantal keer totdat hij zijn hand net onder mijn bord legde en bewoog. Hij kroop ook echt heel dicht tegen me aan. Als hij naar mij keek en ik naar hem schilde bijna een haar voordat we kuste.
Toen de film was afgelopen stond ik op en wilde even lopen. Ik dacht kut wat ben ik aan het doen.. Ik stond bij een deuropening en hij was ook opgestaan en liep naar me toe. Ik vroeg hoe het nou zit of hij me leuk vind. Maar het enige wat hij deed was lachen en zijn schouders optillen. Ik zei dat hij het eerlijk moest zijn, omdat ik hem wel leuk vind. Maar ik kreeg steeds de zelfde antwoord.
Die maandag na het weekend negeerde hij me een beetje en ging hij meer met de andere mensen van onze groep om. Later op die avond ging hij met mij praten en begon het geflirt weer. Het gaat van ' ik heb het koud' gewoon fucking random, maar hij zegt dan ' zal ik je dan opwarmen'. Ik zeg dan weer ' hoe dan' en dan komt hij van ' dingen in bed, dat jij op me ga liggen'. En ja ik weet het.. Ik heb echt slecht bezig..
Ik moest allang kappen met dit, maar het probleem is ik kan het niet en aan de ene kant wil ik het ook niet hoe stom dat ook klink. Ik wil ook niet dat onze vriendschap kapot gaat. Juist deze laatste weken niet in onze examenjaar. Maar het doet iedere keer zo pijn om hem met haar te zien.. En het is ook erg dat ik hiermee doorga.. Ik heb nog nooit een vriendje gehad of een kus gehad. En ik weet dat is geen excuse, maar dat is ook de rede waarom ik het niet wil laten stoppen.. Maar ik weet ook wel dat het wel moet alleen ik weet niet hoe. ?
Bedankt dat je tijd had om dit door te lezen. Sorry voor mijn zinsopbouwen en foutjes.
[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 24-04-2015 08:48:01 ]