abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151960438
Allereerst wil ik even vragen of ik serieuze reacties kan ontvangen.
Ik zit namelijk heel erg met het volgende...

Mijn vriend en ik zijn al een paar jaar samen. (zelf vrouw, 25jr)
nu wonen we sinds kort samen in een nieuwbouw wijk.
We hebben leuke vrienden en een heel gezellig leventje.
Maar die leuke vrienden zijn juist het probleem. Of dat wil zeggen: 1 er van.
1 van de beste vrienden van m'n vriend.
Hij woont dichtbij en is vrij vaak bij ons. Zelf is hij getrouwd en heeft hij een zoontje van 4.
Alleen gaat zijn relatie niet bepaald lekker en staan ze op het punt van scheiden. Vanwege zijn zoontje wil hij dat niet. Maar normaal gesproken is hij zo serieus niet.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik sinds een tijdje een behoorlijk oogje op hem heb.
Normaal zit ik savonds make-uploos en met mn huispak op de bank. Maar als ik weet dat hij komt dan tut ik mezelf op. (ik ben niet heel slank, maat 44 en erg onzeker) maar voor zover het gaat probeer ik er op m'n best uit te zien. Gedrag dat ik alleen herken in mij zelf wanneer ik verliefd ben.
Zoals ik al zei, we zien elkaar vaak. Doen vaak dingen samen (met z'n alle) en hij is bijna elke dag wel even bij ons.
Sinds een paar weken heb ik wel degelijk het idee dat er bij hem ook meer zit dan alleen vriendschappelijke gevoelens. Steeds als ik tegen hem praat of hij tegen mij dan kijkt hij me diep aan. als hij met iemand anders praat, dan kijkt hij ook steeds naar mij en praat hij richting mij.
wanneer ik even niet kijk merk ik in mijn ooghoeken op dat hij naar mij kijkt. En als ik naar hem kijk en hij ziet dat, probeer ik zijn blik vast te houden en dan begint hij te lachen. Soms een knipoog. (maar dat doet hij wel vaker)
van de week keek ik naar hem en toen hij dat zag vroeg hij lachend "wat is er?"
en toen ik weg keek, bleef hij naar me kijken. Hij plaagt me ook erg vaak en als hij op visite komt, en ik ben even boven ofzo dan hoor ik hem naar mij vragen.

ik ben benieuwd hoe anderen hier op kijken en of dat gevoel wederzijds kan zijn van zijn kant.
Niet dat ik er ook maar ooit iets mee zou doen. Maar als ik het gevoel heb dat dit van beide kanten is, dan moet ik misschien wat meer afstand gaan houden. wat erg lastig is aangezien we elkaar erg vaak zien.
Dat gevoel zit er bij mij wel, en als ik weet dat het niet wederzijds zou zijn, kan ik er iets makkelijker afstand van doen.
Want ik zou mijn vriend nooit kwijt willen.
Graag advies.

[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 24-04-2015 08:43:49 ]
pi_151960483
Bespreek je gevoelens met je vriend.
pi_151960567
nog even en je ligt met hem in bed :r
5 Ferrari's op videoband!
pi_151960592
zet het uit je hoofd
  donderdag 23 april 2015 @ 16:49:51 #5
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_151960628
het gras is altijd groener aan de overkant.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_151960666
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:49 schreef awiebo het volgende:
het gras is altijd groener aan de overkant.
Ja maar hij plaagt haar zo liev :@
  donderdag 23 april 2015 @ 16:52:03 #7
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_151960677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja maar hij plaagt haar zo liev :@
dan eet ze stiekem een keer van het groene gras aan de overkant.

^O^
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 23 april 2015 @ 16:52:52 #8
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_151960694
Ik pak even wat popcorn :P
pi_151960769
25 jaar, een nieuwbouwwoning en een huispak? Man man man.
pi_151960783
Gewoon KEIHARD in zijn smoel zeggen wat een lul hij is dat hij het lef heeft om jullie relatie kapot te maken.

Simpel he?
pi_151960886
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:41 schreef krullie1990 het volgende:
Allereerst wil ik even vragen of ik serieuze reacties kan ontvangen.
Ik zit namelijk heel erg met het volgende...

Mijn vriend en ik zijn al een paar jaar samen. (zelf vrouw, 25jr)
nu wonen we sinds kort samen in een nieuwbouw wijk.
We hebben leuke vrienden en een heel gezellig leventje.
Maar die leuke vrienden zijn juist het probleem. Of dat wil zeggen: 1 er van.
1 van de beste vrienden van m'n vriend.
Hij woont dichtbij en is vrij vaak bij ons. Zelf is hij getrouwd en heeft hij een zoontje van 4.
Alleen gaat zijn relatie niet bepaald lekker en staan ze op het punt van scheiden. Vanwege zijn zoontje wil hij dat niet. Maar normaal gesproken is hij zo serieus niet.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik sinds een tijdje een behoorlijk oogje op hem heb.
Normaal zit ik savonds make-uploos en met mn huispak op de bank. Maar als ik weet dat hij komt dan tut ik mezelf op. (ik ben niet heel slank, maat 44 en erg onzeker) maar voor zover het gaat probeer ik er op m'n best uit te zien. Gedrag dat ik alleen herken in mij zelf wanneer ik verliefd ben.
Zoals ik al zei, we zien elkaar vaak. Doen vaak dingen samen (met z'n alle) en hij is bijna elke dag wel even bij ons.
Sinds een paar weken heb ik wel degelijk het idee dat er bij hem ook meer zit dan alleen vriendschappelijke gevoelens. Steeds als ik tegen hem praat of hij tegen mij dan kijkt hij me diep aan. als hij met iemand anders praat, dan kijkt hij ook steeds naar mij en praat hij richting mij.
wanneer ik even niet kijk merk ik in mijn ooghoeken op dat hij naar mij kijkt. En als ik naar hem kijk en hij ziet dat, probeer ik zijn blik vast te houden en dan begint hij te lachen. Soms een knipoog. (maar dat doet hij wel vaker)
van de week keek ik naar hem en toen hij dat zag vroeg hij lachend "wat is er?"
en toen ik weg keek, bleef hij naar me kijken. Hij plaagt me ook erg vaak en als hij op visite komt, en ik ben even boven ofzo dan hoor ik hem naar mij vragen.

ik ben benieuwd hoe anderen hier op kijken en of dat gevoel wederzijds kan zijn van zijn kant.
Niet dat ik er ook maar ooit iets mee zou doen. Maar als ik het gevoel heb dat dit van beide kanten is, dan moet ik misschien wat meer afstand gaan houden. wat erg lastig is aangezien we elkaar erg vaak zien.
Dat gevoel zit er bij mij wel, en als ik weet dat het niet wederzijds zou zijn, kan ik er iets makkelijker afstand van doen.
Want ik zou mijn vriend nooit kwijt willen.
Graag advies.
Misschien een idee sowieso wat meer afstand te houden? Wel zo netjes richting je vriend. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_151960903
Nee, het is niet wederzijds.

Is het nu opgelost voor je?
pi_151961157
quote:
Niet dat ik er ook maar ooit iets mee zou doen
uhu.

Aan je OP maak ik heel wat anders op :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151961170
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
Nee, het is niet wederzijds.

Is het nu opgelost voor je?
Jawel hoor.
TS nodig die geile vent een keer uit als je alleen thuis bent en draag dan een badjas met niks eronder aan, en laat m 'per ongeluk' openvallen.
pi_151961178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
25 jaar, een nieuwbouwwoning en een huispak? Man man man.
Iets mis mee?
  donderdag 23 april 2015 @ 17:13:11 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151961194
Ik zou m'n vraag veranderen in: 'Het is wederzijds, wat nu?'
  donderdag 23 april 2015 @ 17:23:36 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151961421
Je doet wel erg je best om je eigen relatie naar de knoppen te helpen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151961559
Dus de vriend zit zelf in de relatieperikelen, wat op zichzelf al naar is. Toch gaat hij (voorlopig) nog niet scheiden om de kinderen er niet de dupe van te laten worden. Een verstandig besluit. In al dat gedoe ga jij nog is even lekker verder zitten stoken en wil je er met hem vandoor? Sorry, maar ik vind dat van alle kanten bekeken niet fraai. Als je dan toch met hem zou willen, bedwing je zelf en wacht tot hij zijn scheiding netjes heeft afgerond. Bewandel gewoon de koninklijke weg, want dit gaat anders weer zoveel gezeik opleveren. En dan kunnen wij hier weer op 25 topics advies zitten geven, terwijl de oorzaak hier ligt.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:33:08 #19
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_151961580
Je vindt de reacties wellicht niet serieus of erg hard van velen, maar wat wil je eigenlijk dat wij jouw voor advies geven op dit gebied? Er staan wel degelijk reacties hierboven waar je wat mee kan, zoals het zelf meer afstand creėren, of je gevoelens bespreken met je vriend, maar je reageert hier alleen niet op zonde, want zo woren de recaties er niet milder op. Of wil je wel degelijk met de beste vriend van je vriend iets proberen en wacht je erop totdat hier een serieuse reactie langskomt die haarfijn voor jou uiteenzet waarom je het wel zou moeten doen?

Ons zegen krijg je namelijk niet, hou hiermee op, zeg het hem dat, of zeg het in ieder geval tegen je vriend, anders zal je op de blaren moeten zitten en geloof me, als je dan hier komt posten is de steun al helemaal ver te zoeken.

Neem van mij aan, blijf bij de mooie relatie die je nu hebt, wees eerlijk tegen je vriend en hou alsjeblieft op waar je mee bezig bent, je bent 25, niet 15, dus die verliefdheid kan je opzij zetten als je echt om je vriend geeft.
pi_151961690
Ik wil niks met hem en ik zou er ook niks mee doen.
Verliefdheid komt vanzelf. Daar vraag ik ook niet om.
Ik wilde alleen weten wat jullie er van denken. Afstand hou ik sowieso wel.
Maar als het niet wederzijds is is dat makkelijker. Want we hebben een hoop gezamenlijke vrienden.
Is lastig, maar ik zou mijn vriend nooit kwetsen of bedriegen.
Ik kan er alleen geen pijl op trekken wat zijn gevoelens zijn.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:42:31 #21
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151961757
Volgens mij lijkt het mij wel duidelijk wat we er van denken.

Afstand houden en kappen dus.
Niet extra tutten als die vriend langskomt en ook niet extra op hem lopen te zitten letten.
Verliefdheid komt namelijk niet vanzelf, heb je wel degelijk zelf invloed op.
Afstand houden en vroeg of laat verdwijnen je eigen gevoelens en gedachten vanzelf.

Of die vriend een oogje op jou heeft of niet maakt niets uit.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:42:44 #22
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_151961763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:39 schreef krullie1990 het volgende:
Maar als het niet wederzijds is is dat makkelijker. Want we hebben een hoop gezamenlijke vrienden.
wat boeit het dan, als je er toch niks mee wil ga je je niet afvragen of het wederzijds is.

Maar je wilt hem wel, leugenaar.

Je bent alleen bang voor het scenario dat hij je niet leuk vindt en het tegen je man zegt.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:44:09 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151961799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:39 schreef krullie1990 het volgende:
Je schrijft zelf dat je een oogje op hem hebt e.d. En je verhaal komt over alsof je wilt weten of hij ook een oogje op jou heeft.

Maar dat is niet belangrijk als jij van je vriend houdt en bij hem wil blijven. Dan hou je gewoon afstand. Heel simpel.

Je bent meer geļnteresseerd in die vriend dan je zelf toegeeft of doorhebt.
pi_151961949
TS is gewoon blij dat ze een keer aandacht van een man krijgt, omdat ze haar hele leven totaal niet gewend is daarmee om te gaan. Ik snap wel dat ze daardoor in de war raakt. Verder kunnen we geen ander advies geven als wat ze zelf al zegt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_151962403
je vind hem leuk dat zie je zelf ook, maar het is oneerlijk tegen over je vriend. Je moet dan kiezen wie je wilt. Denk daar niet te lang over, want hoelanger je erover doe hoe moeilijker het wordt. Hou ze allebei niet aan het lijntje.. En als je der niet uit komt wie je wilt, dan neem afstand van allebei.. Wees eerlijk tegenover jezelf maar ook tegen hun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')