abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151960438
Allereerst wil ik even vragen of ik serieuze reacties kan ontvangen.
Ik zit namelijk heel erg met het volgende...

Mijn vriend en ik zijn al een paar jaar samen. (zelf vrouw, 25jr)
nu wonen we sinds kort samen in een nieuwbouw wijk.
We hebben leuke vrienden en een heel gezellig leventje.
Maar die leuke vrienden zijn juist het probleem. Of dat wil zeggen: 1 er van.
1 van de beste vrienden van m'n vriend.
Hij woont dichtbij en is vrij vaak bij ons. Zelf is hij getrouwd en heeft hij een zoontje van 4.
Alleen gaat zijn relatie niet bepaald lekker en staan ze op het punt van scheiden. Vanwege zijn zoontje wil hij dat niet. Maar normaal gesproken is hij zo serieus niet.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik sinds een tijdje een behoorlijk oogje op hem heb.
Normaal zit ik savonds make-uploos en met mn huispak op de bank. Maar als ik weet dat hij komt dan tut ik mezelf op. (ik ben niet heel slank, maat 44 en erg onzeker) maar voor zover het gaat probeer ik er op m'n best uit te zien. Gedrag dat ik alleen herken in mij zelf wanneer ik verliefd ben.
Zoals ik al zei, we zien elkaar vaak. Doen vaak dingen samen (met z'n alle) en hij is bijna elke dag wel even bij ons.
Sinds een paar weken heb ik wel degelijk het idee dat er bij hem ook meer zit dan alleen vriendschappelijke gevoelens. Steeds als ik tegen hem praat of hij tegen mij dan kijkt hij me diep aan. als hij met iemand anders praat, dan kijkt hij ook steeds naar mij en praat hij richting mij.
wanneer ik even niet kijk merk ik in mijn ooghoeken op dat hij naar mij kijkt. En als ik naar hem kijk en hij ziet dat, probeer ik zijn blik vast te houden en dan begint hij te lachen. Soms een knipoog. (maar dat doet hij wel vaker)
van de week keek ik naar hem en toen hij dat zag vroeg hij lachend "wat is er?"
en toen ik weg keek, bleef hij naar me kijken. Hij plaagt me ook erg vaak en als hij op visite komt, en ik ben even boven ofzo dan hoor ik hem naar mij vragen.

ik ben benieuwd hoe anderen hier op kijken en of dat gevoel wederzijds kan zijn van zijn kant.
Niet dat ik er ook maar ooit iets mee zou doen. Maar als ik het gevoel heb dat dit van beide kanten is, dan moet ik misschien wat meer afstand gaan houden. wat erg lastig is aangezien we elkaar erg vaak zien.
Dat gevoel zit er bij mij wel, en als ik weet dat het niet wederzijds zou zijn, kan ik er iets makkelijker afstand van doen.
Want ik zou mijn vriend nooit kwijt willen.
Graag advies.

[ Bericht 100% gewijzigd door Re op 24-04-2015 08:43:49 ]
pi_151960483
Bespreek je gevoelens met je vriend.
pi_151960567
nog even en je ligt met hem in bed :r
5 Ferrari's op videoband!
pi_151960592
zet het uit je hoofd
  donderdag 23 april 2015 @ 16:49:51 #5
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_151960628
het gras is altijd groener aan de overkant.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_151960666
quote:
12s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:49 schreef awiebo het volgende:
het gras is altijd groener aan de overkant.
Ja maar hij plaagt haar zo liev :@
  donderdag 23 april 2015 @ 16:52:03 #7
409503 awiebo
būter, brea en griene tsiis...
pi_151960677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja maar hij plaagt haar zo liev :@
dan eet ze stiekem een keer van het groene gras aan de overkant.

^O^
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 23 april 2015 @ 16:52:52 #8
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_151960694
Ik pak even wat popcorn :P
pi_151960769
25 jaar, een nieuwbouwwoning en een huispak? Man man man.
pi_151960783
Gewoon KEIHARD in zijn smoel zeggen wat een lul hij is dat hij het lef heeft om jullie relatie kapot te maken.

Simpel he?
pi_151960886
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:41 schreef krullie1990 het volgende:

Hij woont dichtbij en is vrij vaak bij ons. Zelf is hij getrouwd en heeft hij een zoontje van 4.
Alleen gaat zijn relatie niet bepaald lekker en staan ze op het punt van scheiden. Vanwege zijn zoontje wil hij dat niet. Maar normaal gesproken is hij zo serieus niet.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik sinds een tijdje een behoorlijk oogje op hem heb.
Normaal zit ik savonds make-uploos en met mn huispak op de bank. Maar als ik weet dat hij komt dan tut ik mezelf op. (ik ben niet heel slank, maat 44 en erg onzeker) maar voor zover het gaat probeer ik er op m'n best uit te zien. Gedrag dat ik alleen herken in mij zelf wanneer ik verliefd ben.
Zoals ik al zei, we zien elkaar vaak. Doen vaak dingen samen (met z'n alle) en hij is bijna elke dag wel even bij ons.
Sinds een paar weken heb ik wel degelijk het idee dat er bij hem ook meer zit dan alleen vriendschappelijke gevoelens. Steeds als ik tegen hem praat of hij tegen mij dan kijkt hij me diep aan. als hij met iemand anders praat, dan kijkt hij ook steeds naar mij en praat hij richting mij.
wanneer ik even niet kijk merk ik in mijn ooghoeken op dat hij naar mij kijkt. En als ik naar hem kijk en hij ziet dat, probeer ik zijn blik vast te houden en dan begint hij te lachen. Soms een knipoog. (maar dat doet hij wel vaker)
en toen ik weg keek, bleef hij naar me kijken. Hij plaagt me ook erg vaak en als hij op visite komt, en ik ben even boven ofzo dan hoor ik hem naar mij vragen.

ik ben benieuwd hoe anderen hier op kijken en of dat gevoel wederzijds kan zijn van zijn kant.
Niet dat ik er ook maar ooit iets mee zou doen. Maar als ik het gevoel heb dat dit van beide kanten is, dan moet ik misschien wat meer afstand gaan houden. wat erg lastig is aangezien we elkaar erg vaak zien.
Dat gevoel zit er bij mij wel, en als ik weet dat het niet wederzijds zou zijn, kan ik er iets makkelijker afstand van doen.
Graag advies.
Misschien een idee sowieso wat meer afstand te houden? Wel zo netjes richting je vriend. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_151960903
Nee, het is niet wederzijds.

Is het nu opgelost voor je?
pi_151961157
quote:
Niet dat ik er ook maar ooit iets mee zou doen
uhu.

Aan je OP maak ik heel wat anders op :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151961170
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
Nee, het is niet wederzijds.

Is het nu opgelost voor je?
Jawel hoor.
TS nodig die geile vent een keer uit als je alleen thuis bent en draag dan een badjas met niks eronder aan, en laat m 'per ongeluk' openvallen.
pi_151961178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
25 jaar, een nieuwbouwwoning en een huispak? Man man man.
Iets mis mee?
  donderdag 23 april 2015 @ 17:13:11 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151961194
Ik zou m'n vraag veranderen in: 'Het is wederzijds, wat nu?'
  donderdag 23 april 2015 @ 17:23:36 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151961421
Je doet wel erg je best om je eigen relatie naar de knoppen te helpen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151961559
Dus de vriend zit zelf in de relatieperikelen, wat op zichzelf al naar is. Toch gaat hij (voorlopig) nog niet scheiden om de kinderen er niet de dupe van te laten worden. Een verstandig besluit. In al dat gedoe ga jij nog is even lekker verder zitten stoken en wil je er met hem vandoor? Sorry, maar ik vind dat van alle kanten bekeken niet fraai. Als je dan toch met hem zou willen, bedwing je zelf en wacht tot hij zijn scheiding netjes heeft afgerond. Bewandel gewoon de koninklijke weg, want dit gaat anders weer zoveel gezeik opleveren. En dan kunnen wij hier weer op 25 topics advies zitten geven, terwijl de oorzaak hier ligt.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:33:08 #19
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_151961580
Je vindt de reacties wellicht niet serieus of erg hard van velen, maar wat wil je eigenlijk dat wij jouw voor advies geven op dit gebied? Er staan wel degelijk reacties hierboven waar je wat mee kan, zoals het zelf meer afstand creėren, of je gevoelens bespreken met je vriend, maar je reageert hier alleen niet op zonde, want zo woren de recaties er niet milder op. Of wil je wel degelijk met de beste vriend van je vriend iets proberen en wacht je erop totdat hier een serieuse reactie langskomt die haarfijn voor jou uiteenzet waarom je het wel zou moeten doen?

Ons zegen krijg je namelijk niet, hou hiermee op, zeg het hem dat, of zeg het in ieder geval tegen je vriend, anders zal je op de blaren moeten zitten en geloof me, als je dan hier komt posten is de steun al helemaal ver te zoeken.

Neem van mij aan, blijf bij de mooie relatie die je nu hebt, wees eerlijk tegen je vriend en hou alsjeblieft op waar je mee bezig bent, je bent 25, niet 15, dus die verliefdheid kan je opzij zetten als je echt om je vriend geeft.
pi_151961690
Ik wil niks met hem en ik zou er ook niks mee doen.
Verliefdheid komt vanzelf. Daar vraag ik ook niet om.
Ik wilde alleen weten wat jullie er van denken. Afstand hou ik sowieso wel.
Maar als het niet wederzijds is is dat makkelijker. Want we hebben een hoop gezamenlijke vrienden.
Is lastig, maar ik zou mijn vriend nooit kwetsen of bedriegen.
Ik kan er alleen geen pijl op trekken wat zijn gevoelens zijn.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:42:31 #21
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151961757
Volgens mij lijkt het mij wel duidelijk wat we er van denken.

Afstand houden en kappen dus.
Niet extra tutten als die vriend langskomt en ook niet extra op hem lopen te zitten letten.
Verliefdheid komt namelijk niet vanzelf, heb je wel degelijk zelf invloed op.
Afstand houden en vroeg of laat verdwijnen je eigen gevoelens en gedachten vanzelf.

Of die vriend een oogje op jou heeft of niet maakt niets uit.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:42:44 #22
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_151961763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:39 schreef krullie1990 het volgende:
Maar als het niet wederzijds is is dat makkelijker. Want we hebben een hoop gezamenlijke vrienden.
wat boeit het dan, als je er toch niks mee wil ga je je niet afvragen of het wederzijds is.

Maar je wilt hem wel, leugenaar.

Je bent alleen bang voor het scenario dat hij je niet leuk vindt en het tegen je man zegt.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:44:09 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151961799
quote:
Je schrijft zelf dat je een oogje op hem hebt e.d. En je verhaal komt over alsof je wilt weten of hij ook een oogje op jou heeft.

Maar dat is niet belangrijk als jij van je vriend houdt en bij hem wil blijven. Dan hou je gewoon afstand. Heel simpel.

Je bent meer geļnteresseerd in die vriend dan je zelf toegeeft of doorhebt.
pi_151961949
TS is gewoon blij dat ze een keer aandacht van een man krijgt, omdat ze haar hele leven totaal niet gewend is daarmee om te gaan. Ik snap wel dat ze daardoor in de war raakt. Verder kunnen we geen ander advies geven als wat ze zelf al zegt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_151962403
je vind hem leuk dat zie je zelf ook, maar het is oneerlijk tegen over je vriend. Je moet dan kiezen wie je wilt. Denk daar niet te lang over, want hoelanger je erover doe hoe moeilijker het wordt. Hou ze allebei niet aan het lijntje.. En als je der niet uit komt wie je wilt, dan neem afstand van allebei.. Wees eerlijk tegenover jezelf maar ook tegen hun
pi_151962404
voor iemand die er niets mee wil doen als het wederzijds is heb je wel veel uitleg gegeven over hoe blijkt dat hij interesse in jou heeft _O-
pi_151962410
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je schrijft zelf dat je een oogje op hem hebt e.d. En je verhaal komt over alsof je wilt weten of hij ook een oogje op jou heeft.

Maar dat is niet belangrijk als jij van je vriend houdt en bij hem wil blijven. Dan hou je gewoon afstand. Heel simpel.

Je bent meer geļnteresseerd in die vriend dan je zelf toegeeft of doorhebt.
pi_151962435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:11 schreef madeliefff het volgende:
voor iemand die er niets mee wil doen als het wederzijds is heb je wel veel uitleg gegeven over hoe blijkt dat hij interesse in jou heeft _O-
Ja omdat ik wil weten of dat wat betekend.
pi_151962440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:11 schreef bloodyhell het volgende:
je vind hem leuk dat zie je zelf ook, maar het is oneerlijk tegen over je vriend. Je moet dan kiezen wie je wilt. Denk daar niet te lang over, want hoelanger je erover doe hoe moeilijker het wordt. Hou ze allebei niet aan het lijntje.. En als je der niet uit komt wie je wilt, dan neem afstand van allebei.. Wees eerlijk tegenover jezelf maar ook tegen hun
_O- dit advies geld ook voor jezelf in je eigen topic dame
pi_151962536
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:12 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

ja waarom wil je dat weten? omdat je dat stiekem hoopt , dat andere verhaal geloof ik niet :P het moet niet uitmaken wat die vriend voor je voelt, je moet voor jezelf bepalen wat je wilt. verder met je vriend? dan die andere man uit je hoofd zetten en afstand creėren. Wil je je vriend niet meer? dan moet je het gewoon uitmaken. en dan is het maar de vraag of die andere man het lef en echt de wil heeft om zijn vrouw te verlaten natuurlijk. het is namelijk erg gemakkelijk om iemand een beetje leuk te vinden en ermee te flirten wanneer je in de sleur van een relatie zit, maar ook echt je partner verlaten is weer een ander verhaal.
pi_151962607
''wil niks met de gevoelens doen, maar iedere keer als hij komt ga ik me optutten'' vrouwen logica.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_151963093
quote:
Hij is niet het probleem.

quote:
Jij bent het probleem, want waarom tut je je wel op voor de vriend van jouw vent? Je zegt onzeker te zijn, maar dat maakt het niet ok om zogenaamd goedkeuring te gaan lopen hengelen bij een vriend van jouw vent. Die vent heeft issues en jij loopt verliefd te doen voor je vriend's neus.
Kap daar eens gauw mee en ga iets doen voor jezelf om je zelfvertrouwen mee op te krikken. En als je dan toch bezig bent, ga dan ook eens iets leuks met je vent doen. Opgetut en al.

quote:
Zit zijn vrouw ook make-uploos op de bank? Misschien is het dan wel aantrekkelijk dat jij zo je best loopt te doen ja. Neemt niet weg dat het bepaald niet koosjer is dat jullie onder de ogen van je vriend dit soort lopen te doen. Hij is te beroerd om nog aan zijn relatie te werken, maar geen vrijgezel. Net zo min als jij en dan zijn die mannen ook nog eens bevriend. Foute boel dit echt, dit moet je niet eens willen.

quote:
Je zal er nooit iets mee doen, dus het is helemaal niet relevant of hij gevoelig is voor vrouwelijk aandacht in het algemeen vanwege zijn kutsituatie of van de vriendin van zijn vriend in het bijzonder.
Als je iets om je vriend geeft en respect hebt, dan houdt je die afstand vanaf nu.

quote:
Wat een kutsmoes zeg, doe eens volwassen en leef naar prioriteiten. Een hint, je vriend hoort op nr 1 staan.

quote:
Graag advies.
Afstand houden en aan je zelfvertrouwen en relatie gaan werken in plaats van zijn vrienden te peilen of en hoe je in de markt ligt.
pi_151963536
quote:
je zégt dat je niet wil dat t wederzijds is, maar ondertussen wil je wel weten of t wederzijds is, want...?
Wat maakt t uit? je wil er verder niets mee doen.

Houd. Afstand.
compact en kleverig.
  donderdag 23 april 2015 @ 18:51:34 #34
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151963597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:12 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

Jajaja. Maar ondertussen... :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 23 april 2015 @ 19:37:55 #35
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_151965088
Stel: Die kerel blijkt inderdaad gevoelens voor jou te hebben? En dan? Ga je dan naar de overkant omdat het gras daar groener lijkt?

Zoals eerder gezegd, houd afstand. Bespaar jezelf, je vriend, kerel (en wie weet wie nog meer) een hoop ellende.
Het is patat.
pi_151966753
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja waarom wil je dat weten? omdat je dat stiekem hoopt , dat andere verhaal geloof ik niet :P het moet niet uitmaken wat die vriend voor je voelt, je moet voor jezelf bepalen wat je wilt. verder met je vriend? dan die andere man uit je hoofd zetten en afstand creėren. Wil je je vriend niet meer? dan moet je het gewoon uitmaken. en dan is het maar de vraag of die andere man het lef en echt de wil heeft om zijn vrouw te verlaten natuurlijk. het is namelijk erg gemakkelijk om iemand een beetje leuk te vinden en ermee te flirten wanneer je in de sleur van een relatie zit, maar ook echt je partner verlaten is weer een ander verhaal.
Daar gaat het niet om.
  donderdag 23 april 2015 @ 20:39:01 #37
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_151967086
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:31 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om.
Je zit iedereen hier een beetje voor te liegen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_151967800
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:39 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je zit iedereen hier een beetje voor te liegen.
En jij zit mij uit te maken voor hoer. Beetje triest
  donderdag 23 april 2015 @ 21:03:53 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151968338
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:53 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

En jij zit mij uit te maken voor hoer. Beetje triest
Ja joh, beetje reageren op dat soort opmerkingen. Maar op de inhoudelijke posts, ho maar.
pi_151968360
quote:

[..]

Daar gaat het niet om.
ik snap de drang om het te weten wel hoor, maar je kan het maar beter nķet weten en gewoon compleet uit je hoofd zetten, anders maak je het jezelf (en de hele situatie) alleen maar moeilijker.

Ga naar boven als hij komt, of op bezoek bij n vriendin, maar neem afstand als je bij je vriend wil blijven. Hoe meer contact en hoe meer je weet over zijn gevoelens, hoe moeilijker het wordt.
compact en kleverig.
pi_151968484
quote:

[..]

Daar gaat het niet om.
waar om?
Het is een heel lange post, je mist n heleboel zo.
compact en kleverig.
pi_151969996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 17:42 schreef Jovatov het volgende:

Verliefdheid komt namelijk niet vanzelf, heb je wel degelijk zelf invloed op.
Afstand houden en vroeg of laat verdwijnen je eigen gevoelens en gedachten vanzelf.

Dit dus.

TS, je hebt er zelf invloed op of je verliefd wordt of niet, het komt niet vanzelf. Maar dat jij je beter kleed, je optut zegt natuurlijk wel genoeg hoe jij erin staat en dat je iets met de gevoelens doet. Dus doe alsjeblieft niet zo hypocriet.

Grappig trouwens dat je meer voor die ene vriend over hebt dan voor je eigen vriend. Wel optutten en er op je best uitzien als je weet dat die ene vriend komt, maar dat niet over hebben voor je eigen vriend.
★★★
pi_151970205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Risicovol hoor, wat nou als die ene vriend niet serieus is en ze alleen overblijft?

Ik zou toch voor een back-up tactiek gaan. Flirten en kijken of het wat wordt met die ene vriend en pas als dat een beetje zekerheid geeft haar eigen vriend verlaten. 14.gif
★★★
pi_151971041
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Risicovol hoor, wat nou als die ene vriend niet serieus is en ze alleen overblijft?

Ik zou toch voor een back-up tactiek gaan. Flirten en kijken of het wat wordt met die ene vriend en pas als dat een beetje zekerheid geeft haar eigen vriend verlaten. [ afbeelding ]
Ik weet niet of jullie lezen... Maar dat wil ik dus helemaal niet!
Ik wilde alleen weten wat jullie vn zijn gedrag denken. Dat ik dat voor me zelf op een rijtje heb.
Ik ga sowieso al meer afstand nemen. Maar ik wil zeker zijn wat het betekend. Want straks maak ik vet druktes om niks en dan verpest ik ook de vriendschap die ik heb opgebouwd met hem en z'n vrouw.
Ik wil helemaal niks van hem. Ik wil sowieso 100% bij m'n eigen man blijven.
Wilde alleen weten wat het gedrag van die vriend kon betekenen
pi_151971837
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

Ik wilde alleen weten wat jullie vn zijn gedrag denken. Dat ik dat voor me zelf op een rijtje heb.
Ik ga sowieso al meer afstand nemen. Maar ik wil zeker zijn wat het betekend. Want straks maak ik vet druktes om niks en dan verpest ik ook de vriendschap die ik heb opgebouwd met hem en z'n vrouw.
Het boeit echt helemaal niemand hoe zijn gedrag is en wat wij van zijn gedrag denken/vinden. Het gaat er om hoe jouw gedrag is, en dat is niet best als ik je OP lees.

Op deze manier houd je namelijk zowel je eigen vriend als die vriend voor de gek. Enerzijds richting die ene vriend omdat hij echt wel merkt dat jij extra je best doet en dat jij 'anders' naar hem kijkt en omgaat. Terwijl als ik je op je woorden moet geloven je helemaal niks wil met hem. Anderzijds hou je ook je eigen vriend voor de gek omdat je niet eerlijk tegen hem bent + dat je extra je best doet voor die ene vriend geeft ook wel aan dat je niet alles geeft voor je eigen vriend.

Het begint altijd met 'Ik wil bij mijn eigen vriend blijven', maar als blijkt dat de ander ook serieus is, dan zal dat 'Ik wil 100% bij hem blijven' langzaam echt wel veranderen (komt vaak genoeg voor).

Dus stop met dit soort 'spelletjes'

[ Bericht 18% gewijzigd door Re op 24-04-2015 08:41:15 ]
★★★
pi_151972122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het boeit echt helemaal niemand hoe zijn gedrag is en wat wij van zijn gedrag denken/vinden. Het gaat er om hoe jouw gedrag is, en dat is niet best als ik je OP lees.

Op deze manier houd je namelijk zowel je eigen vriend als die vriend voor de gek. Enerzijds richting die ene vriend omdat hij echt wel merkt dat jij extra je best doet en dat jij 'anders' naar hem kijkt en omgaat. Terwijl als ik je op je woorden moet geloven je helemaal niks wil met hem. Anderzijds hou je ook je eigen vriend voor de gek omdat je niet eerlijk tegen hem bent + dat je extra je best doet voor die ene vriend geeft ook wel aan dat je niet alles geeft voor je eigen vriend.

Het begint altijd met 'Ik wil bij mijn eigen vriend blijven', maar als blijkt dat de ander ook serieus is, dan zal dat 'Ik wil 100% bij hem blijven' langzaam echt wel veranderen (komt vaak genoeg voor).

Dus stop met dit soort 'spelletjes' als je geen

[..]

[..]

(genoemd) wil worden.
Goed dan geloof je me toch niet!
Interesseert me ook vrij weinig.
1: een hoer is iemand die voor geld seks heeft.
Ben ik dus niet!
2: een slet is iemand die met jan en alleman het bed in duikt!
Dat doe ik dus niet!
Ik vraag alleen fatsoenlijk iets en leg iets heel normaal (en 6 x) uit, en ik word uitgemaakt voor hoer, slet, leugenaar, hypocriet!
Laat ook maar zitten.
Ik blijf sowieso altijd bij m'n vriend. Want ik wil helemaal niks anders. Ook niet als het wel wederzijds zou zijn!
En ik kan dat voor mezelf met 100% zekerheid zeggen. Want ik weet zelf wel wat ik voel!
En al zou ik al iets met die vriend willen, dat was m'n vraag niet.
Ik hoef niet terecht gewezen te worden want ik weet zelf ook wel dat ik die gevoelens niet mag hebben en ze moet vergeten!
Maar m'n vraag was ene hele andere. En schijnbaar zijn bepaalde mensen van mening dat ze me dan moeten uitschelden. Dat vind ik heel laag en dat zegt meer over die personen!
Ik ben alles behalve een hoer of slet!
Ik leg het uit zoals het is en mijn vraag ging niet over vreemdgaan!
  donderdag 23 april 2015 @ 22:28:16 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151972216
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

Je wilt helemaal niks van hem? Oh?

Maar je wilt wel weten hoe je marktwaarde is?

quote:

Graag advies.
pi_151972377
En sommige mensen kunnen hier wel moraalridders uit gaan hangen.
Maar de meesten onder ons hebben zelf juist al eens iemand bedrogen! En dan mij uitschelden. Dat is hypocriet.

Ik vroeg heel iets anders, maar helaas lezen de meesten hier niet
  donderdag 23 april 2015 @ 22:33:42 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151972440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef krullie1990 het volgende:
Maar de meesten onder ons hebben zelf juist al eens iemand bedrogen! En dan mij uitschelden. Dat is hypocriet.

Ik scheld je toch niet uit? Ik wijs je erop dat je gedrag niet klopt met wat je zegt.
  donderdag 23 april 2015 @ 22:35:05 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151972493
Krullie, wat hier gezegd wordt, is echt wel raak hoor. Maar ik ben het met je eens dat bepaalde woorden te ver gaan. Maar helaas, dit is FOK! en dat kan er hard aan toe gaan.

Maar richt je nu op wįt er gezegd wordt, de strekking ervan. Vergeet de scheldwoorden.
pi_151972534
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik scheld je toch niet uit? Ik wijs je erop dat je gedrag niet klopt met wat je zegt.
Had je niet over jou.
Maar ik weet het zelf ook wel wat ik doe of beter gezegd, wat ik niet doe.
Maar nogmaals, daar ging m'n vraag niet over.
Maar ik ga hier toch geen fatsoenlijk antwoord op krijgen. Dus ik weet niet hoe je een topic sluit of verwijderd. Maar ik vind t wel oke zo
  donderdag 23 april 2015 @ 22:37:53 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151972620
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

Had je niet over jou.
Maar ik weet het zelf ook wel wat ik doe of beter gezegd, wat ik niet doe.
Maar nogmaals, daar ging m'n vraag niet over.
Maar ik ga hier toch geen fatsoenlijk antwoord op krijgen. Dus ik weet niet hoe je een topic sluit of verwijderd. Maar ik vind t wel oke zo
Mensen die jouw verhaal lezen zien veel belangrijkere zaken dan de vraag die jij stelt. Die vraag van jou is helemaal niet relevant. Wel dat je kennelijk niet in de gaten hebt dat je al met vuur speelt.
pi_151972714
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mensen die jouw verhaal lezen zien veel belangrijkere zaken dan de vraag die jij stelt. Die vraag van jou is helemaal niet relevant. Wel dat je kennelijk niet in de gaten hebt dat je al met vuur speelt.
Jij vind m'n vraag niet relevant.
Voor mij is het dat wel.

En ik weet dat ik NIET met vuur speel. Want er is niks gebeurd en er gaat ook niks gebeuren. Wil het alleen weten. Want hier gaat m'n relatie op deze manier wel kapot aan en ook de vriendschap met hun.
Ik ken m'n vriend al 15 jaar. En we zijn 4 jaar samen. Ik ben echt niet zo dom om alles weg te gooien wat we hebben
pi_151972759
flame

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 24-04-2015 08:42:47 ]
Racist
  donderdag 23 april 2015 @ 22:42:14 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151972793
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:40 schreef krullie1990 het volgende:

[..]

Voor mij is het dat wel.

En ik weet dat ik NIET met vuur speel. Want er is niks gebeurd en er gaat ook niks gebeuren. Wil het alleen weten. Want hier gaat m'n relatie op deze manier wel kapot aan en ook de vriendschap met hun.
Ik ken m'n vriend al 15 jaar. En we zijn 4 jaar samen. Ik ben echt niet zo dom om alles weg te gooien wat we hebben
Ja, jij bent verkikkerd op die ander, maakt je mooi voor hem als hij komt en gaat diep in zijn ogen zitten kijken en je afvragen of hij iets voor je voelt. Daar gaat je relatie inderdaad van naar de knoppen!
pi_151972867
Ik voel een beetje dit aankomen... :')

1: R&P / Meningsverschil met mijn vriend Onschuldig: 'niks aan de hand, 100% bij hem blijven'
2: R&P / Wat is de oplossing? Irritaties bij vriend 'het gras is altijd groener aan de overkant.'
3: R&P / Iemand anders misschien leuker vinden Twijfels over de relatie, de ander leuker vinden...
4: R&P / Waarom doe ik dit? Wispelturig Uitgemaakt met vriend, daten met nieuwe vriend...

FOKers hadden het hier vanaf topic 1 al door. :)
★★★
pi_151975930
quote:
Voor mij is het dat wel.
Waarom vindt jij het wel relevant dan?

quote:
Ik begrijp het even niet meer. Er is niks gebeurt en er gaat niks gebeuren, maar het kan wel jouw relatie met je vriend en de vriendschap met dat andere stel kapot maken. Hoe dan?

quote:
Je maakt je ook mooi voor je vriend, zonder dat zijn vriend langs komt?
pi_151976346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik voel een beetje dit aankomen... :')

1: R&P / Meningsverschil met mijn vriend Onschuldig: 'niks aan de hand, 100% bij hem blijven'
2: R&P / Wat is de oplossing? Irritaties bij vriend 'het gras is altijd groener aan de overkant.'
3: R&P / Iemand anders misschien leuker vinden Twijfels over de relatie, de ander leuker vinden...
4: R&P / Waarom doe ik dit? Wispelturig Uitgemaakt met vriend, daten met nieuwe vriend...

FOKers hadden het hier vanaf topic 1 al door. :)
Dit topic doet me eerder een beetje denken aan: Mijn schoonzus en ik
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:53:39 #59
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_151976624
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef NotYou het volgende:

[..]

Misschien een idee sowieso wat meer afstand te houden? Wel zo netjes richting je vriend. :')
OP gequote _O_.
  vrijdag 24 april 2015 @ 00:54:18 #60
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_151976632
Oh, en je wil echt wel meer van hem. Waarom is dat zo moeilijk om toe te geven?
  vrijdag 24 april 2015 @ 06:33:46 #61
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  vrijdag 24 april 2015 @ 06:38:41 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151977819
quote:
Wat boeit het wat wij ervan denken? Je geeft toch zelf aan dat er niks gaat gebeuren (van jouw kant dan)? Of is er een stemmetje die zegt van wel? Of wil je hier toestemming horen dat je met hem mag neuken als het wederzijds is? :') Doe normaal en entertain jezelf niet met zulke gedachten, tering, je lijkt wel 12.
pi_151977954
quote:

[..]

Voor mij is het dat wel.

Wat de mensen zeggen is dat je het niet zou moeten wķllen weten.
En hoezo: want hier gaat m'n relatie kapot aan? Is dat ineens over als je het weet?
Je relatie gaat niet kapot doordat je het niet weet, je relatie gaat kapot door hoe je ermee omgaat. Vandaar dat mensen alleen als advies geven dat je afstand moet houden.
compact en kleverig.
pi_151977974
Al die pauzen hier :')
pi_151978059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 07:19 schreef Trebo het volgende:
Al die pauzen hier :')
hoezo?

Ze geeft aan dat ze de relatie met d'r vriend wil behouden en niets wil met die andere gast. Heeft weinig met heiligheid te maken om dan te zeggen dat ze afstand moet houden.
Als ze zou zeggen dat ze m graag n keer wilde neuken en zou vragen hoe ze dįt aan moest pakken, is t n ander verhaal :+
compact en kleverig.
  vrijdag 24 april 2015 @ 08:44:24 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151978694
we mogen op FOK! best hard zijn maar schelden en flamen doen we hier gewoon niet :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 april 2015 @ 12:17:02 #67
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_151985651
TS is 25 en wil gewoon niet elke dag hetzelfde stukje vlees meer.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_151985841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef krullie1990 het volgende:

Ik ben ooit eens vreemd gegaan. Gezoend met een van haar studiegenoten. Heb ik me erg lang enorm naar en schuldig over gevoeld. Zij is er nu nog steeds, terecht, boos om.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:51:03 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_151988454
Omg het is weer zo ver :') _O-
:r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_151990625
Is het een idee om eens met die vriend te gaan praten, en gewoon te vragen of hij gevoelens voor jou heeft? Als hij zegt "Nee", dan weet je meteen dat je je nergens druk over hoeft te maken, en kun jij ook gewoon jouw gevoel aan de kant zetten (in hoeverre mogelijk).

Is het antwoord "Ja", dan kun je er over praten. Wees dan eerlijk en vertel dat jij hem ook wel interessant vindt, maar je echt wilt kiezen voor je relatie, en dat jullie meer afstand van elkaar moeten nemen.

Ga hierna praten met je partner, en leg uit hoe het zit. Iedereen heeft recht op de waarheid, en al helemaal je partner. Een gevoel is een gevoel, kun je niets aan doen, overkomt je, en hoef je je niet voor te schamen. Wees er alleen gewoon eerlijk over, dan is er altijd wel een oplossing te bedenken.
pi_151991366
Zoals hier al zo vaak is gezegd, praten! Je houdt je gevoelens toch niet tegen.
"Victoria Concordia Crescit"
pi_151994533
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:44 schreef Re het volgende:
we mogen op FOK! best hard zijn maar schelden en flamen doen we hier gewoon niet :)
Wat is flamen?
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:27:27 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152000594
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_152003350
quote:
Afstand hou ik sowieso wel.

Echt niet :D :'( :D

Drama in 3, 2, 1....
pi_152003623
Ik snap je niet TS. Waarom maak je een topic aan met de vraag: Zou hij mij leuk vinden? Terwijl jij tegen ons zegt dat je bij je vriend blijft. Waarom vraag je naar informatie waar je niks aan hebt? Of niks mee gaat doen?
pi_152003920
quote:

[..]

Voor mij is het dat wel.

Ja maar je bent wel dom bezig. Je geeft namelijk precies de aandacht die iemand in een slechte relatie kan gebruiken om zichzelf weer een beetje beter en lekkerder te voelen. Je bent hard op weg om een onweerstaanbaar lekker snoepje te worden voor die buurman. Het lijkt me dan ook bijzonder dom om daar mee door te gaan als je je vriend trouw wil blijven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')