Had je niet over jou.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik scheld je toch niet uit? Ik wijs je erop dat je gedrag niet klopt met wat je zegt.
Mensen die jouw verhaal lezen zien veel belangrijkere zaken dan de vraag die jij stelt. Die vraag van jou is helemaal niet relevant. Wel dat je kennelijk niet in de gaten hebt dat je al met vuur speelt.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef krullie1990 het volgende:
[..]
Had je niet over jou.
Maar ik weet het zelf ook wel wat ik doe of beter gezegd, wat ik niet doe.
Maar nogmaals, daar ging m'n vraag niet over.
Maar ik ga hier toch geen fatsoenlijk antwoord op krijgen. Dus ik weet niet hoe je een topic sluit of verwijderd. Maar ik vind t wel oke zo
Jij vind m'n vraag niet relevant.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen die jouw verhaal lezen zien veel belangrijkere zaken dan de vraag die jij stelt. Die vraag van jou is helemaal niet relevant. Wel dat je kennelijk niet in de gaten hebt dat je al met vuur speelt.
Ja, jij bent verkikkerd op die ander, maakt je mooi voor hem als hij komt en gaat diep in zijn ogen zitten kijken en je afvragen of hij iets voor je voelt. Daar gaat je relatie inderdaad van naar de knoppen!quote:Op donderdag 23 april 2015 22:40 schreef krullie1990 het volgende:
[..]
Jij vind m'n vraag niet relevant.
Voor mij is het dat wel.
En ik weet dat ik NIET met vuur speel. Want er is niks gebeurd en er gaat ook niks gebeuren. Wil het alleen weten. Want hier gaat m'n relatie op deze manier wel kapot aan en ook de vriendschap met hun.
Ik ken m'n vriend al 15 jaar. En we zijn 4 jaar samen. Ik ben echt niet zo dom om alles weg te gooien wat we hebben
Waarom vindt jij het wel relevant dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:40 schreef krullie1990 het volgende:
Voor mij is het dat wel.
Ik begrijp het even niet meer. Er is niks gebeurt en er gaat niks gebeuren, maar het kan wel jouw relatie met je vriend en de vriendschap met dat andere stel kapot maken. Hoe dan?quote:En ik weet dat ik NIET met vuur speel. Want er is niks gebeurd en er gaat ook niks gebeuren. Wil het alleen weten. Want hier gaat m'n relatie op deze manier wel kapot aan en ook de vriendschap met hun.
Je maakt je ook mooi voor je vriend, zonder dat zijn vriend langs komt?quote:Ik ken m'n vriend al 15 jaar. En we zijn 4 jaar samen. Ik ben echt niet zo dom om alles weg te gooien wat we hebben
Dit topic doet me eerder een beetje denken aan: Mijn schoonzus en ikquote:Op donderdag 23 april 2015 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik voel een beetje dit aankomen...
1: R&P / Meningsverschil met mijn vriend Onschuldig: 'niks aan de hand, 100% bij hem blijven'
2: R&P / Wat is de oplossing? Irritaties bij vriend 'het gras is altijd groener aan de overkant.'
3: R&P / Iemand anders misschien leuker vinden Twijfels over de relatie, de ander leuker vinden...
4: R&P / Waarom doe ik dit? Wispelturig Uitgemaakt met vriend, daten met nieuwe vriend...
FOKers hadden het hier vanaf topic 1 al door.
OP gequotequote:Op donderdag 23 april 2015 16:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien een idee sowieso wat meer afstand te houden? Wel zo netjes richting je vriend.
Wat boeit het wat wij ervan denken? Je geeft toch zelf aan dat er niks gaat gebeuren (van jouw kant dan)? Of is er een stemmetje die zegt van wel? Of wil je hier toestemming horen dat je met hem mag neuken als het wederzijds is?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:39 schreef krullie1990 het volgende:
Ik wil niks met hem en ik zou er ook niks mee doen.
Verliefdheid komt vanzelf. Daar vraag ik ook niet om.
Ik wilde alleen weten wat jullie er van denken. Afstand hou ik sowieso wel.
Maar als het niet wederzijds is is dat makkelijker. Want we hebben een hoop gezamenlijke vrienden.
Is lastig, maar ik zou mijn vriend nooit kwetsen of bedriegen.
Ik kan er alleen geen pijl op trekken wat zijn gevoelens zijn.
Wat de mensen zeggen is dat je het niet zou moeten wíllen weten.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:40 schreef krullie1990 het volgende:
[..]
Voor mij is het dat wel.
En ik weet dat ik NIET met vuur speel. Want er is niks gebeurd en er gaat ook niks gebeuren. Wil het alleen weten. Want hier gaat m'n relatie op deze manier wel kapot aan en ook de vriendschap met hun.
Ik ken m'n vriend al 15 jaar. En we zijn 4 jaar samen. Ik ben echt niet zo dom om alles weg te gooien wat we hebben
hoezo?quote:
Ik ben ooit eens vreemd gegaan. Gezoend met een van haar studiegenoten. Heb ik me erg lang enorm naar en schuldig over gevoeld. Zij is er nu nog steeds, terecht, boos om.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef krullie1990 het volgende:
En sommige mensen kunnen hier wel moraalridders uit gaan hangen.
Maar de meesten onder ons hebben zelf juist al eens iemand bedrogen! En dan mij uitschelden. Dat is hypocriet.
Ik vroeg heel iets anders, maar helaas lezen de meesten hier niet
Wat is flamen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:44 schreef Re het volgende:
we mogen op FOK! best hard zijn maar schelden en flamen doen we hier gewoon niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |