Daar zit het probleem. Had je nooit moeten doen. Nu is dat de standaard geworden. Draai dat nog maar eens terug. Je moet nooit meegaan in jaloers gedrag door hele normale dingen niet meer te gaan doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef Saarie het volgende:
Ik heb best wat vriendschappen en contacten voor hem afgebroken, dat vond ik echt geen probleem..
Misschien is dat het, alleen ik vond het helemaal niet erg, dus dacht ik er niet over na dat hij het als standaard zou gaan zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Had je nooit moeten doen. Nu is dat de standaard geworden. Draai dat nog maar eens terug. Je moet nooit meegaan in jaloers gedrag door hele normale dingen niet meer te gaan doen.
Ja dat heb ik aangegeven, alleen hij ziet het anders en is van mening dat ik verkeerd bezig ben soms. En dan begin ik ook te twijfelen aan mijzelf soms, maar het voelt soms uiteindelijk niet goed dat hij zo doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je hem al verteld dat dat jaloerse gedrag je echt stoort en dat hij daar mee moet kappen?
Het is ook niet goed. Probeer het nog eens zou ik zeggen, je zit er duidelijk mee en dat moet hij toch wel kunnen inzien uiteindelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik aangegeven, alleen hij ziet het anders en is van mening dat ik verkeerd bezig ben soms. En dan begin ik ook te twijfelen aan mijzelf soms, maar het voelt soms uiteindelijk niet goed dat hij zo doet.
Nee dat is waae. Eigenlijk moet hij het kunnen inzien maar het is wel moeilijk om het steeds aan te geven, omdat hij heel dominant is en meestal bij zijn standpunt blijft, en het vervolgens een discussie wordt waarin ik toegeeef.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is ook niet goed. Probeer het nog eens zou ik zeggen, je zit er duidelijk mee en dat moet hij toch wel kunnen inzien uiteindelijk.
Tijd om toch een keer je hakken in het zand te zetten denk ik. Succes!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee dat is waae. Eigenlijk moet hij het kunnen inzien maar het is wel moeilijk om het steeds aan te geven, omdat hij heel dominant is en meestal bij zijn standpunt blijft, en het vervolgens een discussie wordt waarin ik toegeeef.
Dus jij vond het niet erg om vriendschappen op te geven voor je vriend? Ben ik blij dat je geen vriendin van mij bent...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Saarie het volgende:
[..]
Misschien is dat het, alleen ik vond het helemaal niet erg, dus dacht ik er niet over na dat hij het als standaard zou gaan zien.
Op dat moment niet. Dat is best slecht achteraf, maar ik ben verliefd en dan doe ik heel veel voor iemand ben ik achtergekomen. Stom waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus jij vond het niet erg om vriendschappen op te geven voor je vriend? Ben ik blij dat je geen vriendin van mij bent...
Jup.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef Saarie het volgende:
[..]
Op dat moment niet. Dat is best slecht achteraf, maar ik ben verliefd en dan doe ik heel veel voor iemand ben ik achtergekomen. Stom waarschijnlijk.
Hier ben ik opgehouden met lezen en mijn advies bestaat uit twee tips:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef Saarie het volgende:
Hee lezers.
Ik heb 1 jaar een relatie met mijn lieve vriend. Allereerst: ik ben heel erg blij met hem!Er is alleen 1 probleem waar ik best van baal. Hij is best jaloers. Het lijkt er soms op dat het een beetje erger wordt, terwijl ik niks verkeerd doe en ik heel erg verliefd op hem ben.
Maar hij vindt het niet oké als ik contact heb met een jongen omdat hij van mening is dat jongens altijd meer willen. Ik heb best wat vriendschappen en contacten voor hem afgebroken,
Dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Had je nooit moeten doen. Nu is dat de standaard geworden. Draai dat nog maar eens terug. Je moet nooit meegaan in jaloers gedrag door hele normale dingen niet meer te gaan doen.
En als je relatie uit mocht gaan, zijn je vrienden ook weg..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Saarie het volgende:
[..]
Misschien is dat het, alleen ik vond het helemaal niet erg, dus dacht ik er niet over na dat hij het als standaard zou gaan zien.
Dan zou ik ze stuk voor stuk "[naam vriend], als je dit leest is het uit" noemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
En geef al je Whatsapp vrienden een meisjesnaam in je telefoon . . .
Ja, ga stiekem zitten doen over heel normaal gedragquote:Op zondag 11 januari 2015 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
En geef al je Whatsapp vrienden een meisjesnaam in je telefoon . . .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |