Er is alleen 1 probleem waar ik best van baal. Hij is best jaloers. Het lijkt er soms op dat het een beetje erger wordt, terwijl ik niks verkeerd doe en ik heel erg verliefd op hem ben.
 Er is alleen 1 probleem waar ik best van baal. Hij is best jaloers. Het lijkt er soms op dat het een beetje erger wordt, terwijl ik niks verkeerd doe en ik heel erg verliefd op hem ben. 

Daar zit het probleem. Had je nooit moeten doen. Nu is dat de standaard geworden. Draai dat nog maar eens terug. Je moet nooit meegaan in jaloers gedrag door hele normale dingen niet meer te gaan doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef Saarie het volgende:
Ik heb best wat vriendschappen en contacten voor hem afgebroken, dat vond ik echt geen probleem..

Misschien is dat het, alleen ik vond het helemaal niet erg, dus dacht ik er niet over na dat hij het als standaard zou gaan zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Had je nooit moeten doen. Nu is dat de standaard geworden. Draai dat nog maar eens terug. Je moet nooit meegaan in jaloers gedrag door hele normale dingen niet meer te gaan doen.

Ja dat heb ik aangegeven, alleen hij ziet het anders en is van mening dat ik verkeerd bezig ben soms. En dan begin ik ook te twijfelen aan mijzelf soms, maar het voelt soms uiteindelijk niet goed dat hij zo doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je hem al verteld dat dat jaloerse gedrag je echt stoort en dat hij daar mee moet kappen?

Het is ook niet goed. Probeer het nog eens zou ik zeggen, je zit er duidelijk mee en dat moet hij toch wel kunnen inzien uiteindelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik aangegeven, alleen hij ziet het anders en is van mening dat ik verkeerd bezig ben soms. En dan begin ik ook te twijfelen aan mijzelf soms, maar het voelt soms uiteindelijk niet goed dat hij zo doet.

Nee dat is waae. Eigenlijk moet hij het kunnen inzien maar het is wel moeilijk om het steeds aan te geven, omdat hij heel dominant is en meestal bij zijn standpunt blijft, en het vervolgens een discussie wordt waarin ik toegeeef.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is ook niet goed. Probeer het nog eens zou ik zeggen, je zit er duidelijk mee en dat moet hij toch wel kunnen inzien uiteindelijk.

Tijd om toch een keer je hakken in het zand te zetten denk ik. Succes!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee dat is waae. Eigenlijk moet hij het kunnen inzien maar het is wel moeilijk om het steeds aan te geven, omdat hij heel dominant is en meestal bij zijn standpunt blijft, en het vervolgens een discussie wordt waarin ik toegeeef.

Dus jij vond het niet erg om vriendschappen op te geven voor je vriend? Ben ik blij dat je geen vriendin van mij bent...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Saarie het volgende:
[..]
Misschien is dat het, alleen ik vond het helemaal niet erg, dus dacht ik er niet over na dat hij het als standaard zou gaan zien.

Op dat moment niet. Dat is best slecht achteraf, maar ik ben verliefd en dan doe ik heel veel voor iemand ben ik achtergekomen. Stom waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus jij vond het niet erg om vriendschappen op te geven voor je vriend? Ben ik blij dat je geen vriendin van mij bent...

Jup.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef Saarie het volgende:
[..]
Op dat moment niet. Dat is best slecht achteraf, maar ik ben verliefd en dan doe ik heel veel voor iemand ben ik achtergekomen. Stom waarschijnlijk.

Hier ben ik opgehouden met lezen en mijn advies bestaat uit twee tips:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef Saarie het volgende:
Hee lezers.
Ik heb 1 jaar een relatie met mijn lieve vriend. Allereerst: ik ben heel erg blij met hem!Er is alleen 1 probleem waar ik best van baal. Hij is best jaloers. Het lijkt er soms op dat het een beetje erger wordt, terwijl ik niks verkeerd doe en ik heel erg verliefd op hem ben.
Maar hij vindt het niet oké als ik contact heb met een jongen omdat hij van mening is dat jongens altijd meer willen. Ik heb best wat vriendschappen en contacten voor hem afgebroken,

, uiteindelijk de relatie met deze vrouwmens afgebroken
 , uiteindelijk de relatie met deze vrouwmens afgebroken   maar dat had Core. al véél eerder moeten doen. En nee, ze veranderen echt niet, ondanks dat ze veel beloven, ze blijven jaloers...
  maar dat had Core. al véél eerder moeten doen. En nee, ze veranderen echt niet, ondanks dat ze veel beloven, ze blijven jaloers...   

Dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Had je nooit moeten doen. Nu is dat de standaard geworden. Draai dat nog maar eens terug. Je moet nooit meegaan in jaloers gedrag door hele normale dingen niet meer te gaan doen.

En als je relatie uit mocht gaan, zijn je vrienden ook weg..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Saarie het volgende:
[..]
Misschien is dat het, alleen ik vond het helemaal niet erg, dus dacht ik er niet over na dat hij het als standaard zou gaan zien.

Dan zou ik ze stuk voor stuk "[naam vriend], als je dit leest is het uit" noemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
En geef al je Whatsapp vrienden een meisjesnaam in je telefoon . . .

Ja, ga stiekem zitten doen over heel normaal gedragquote:Op zondag 11 januari 2015 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
En geef al je Whatsapp vrienden een meisjesnaam in je telefoon . . .

Hij is juist best zelfverzekerd, het is gewoon een complete denkwijze als je het mij vraagt.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:34 schreef I-care het volgende:
Zijn onzekerheid is jullie probleem. Jouw zekerheid over jullie relatie op de juiste wijze aan hem laten zien is deel van de oplossing. Dus praat daar samen eens over.
Het is waarschijnlijk geen onwil van hem maar onvermogen om in te zien dat het probleem bij hem zit.

Waarom moest je eigenlijk met je vrienden breken? (en sowieso, wat is jouw definitie van "vriend"? )quote:Op zondag 11 januari 2015 12:23 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij is juist best zelfverzekerd, het is gewoon een complete denkwijze als je het mij vraagt.

Maskeren van onzekerheid met schijn van zelfverzekerdheid is niet ongewoon..quote:Op zondag 11 januari 2015 12:23 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij is juist best zelfverzekerd, het is gewoon een complete denkwijze als je het mij vraagt.

Omdat hij zeker denkt te weten dat die jongens meer willen, maar toen vond ik het dus niet erg..quote:Op zondag 11 januari 2015 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk met je vrienden breken? (en sowieso, wat is jouw definitie van "vriend"? )

Misschien heb je gelijk, maar misschien speelt cultuur ook wel mee bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:25 schreef I-care het volgende:
[..]
Maskeren van onzekerheid met schijn van zelfverzekerdheid is niet ongewoon..
Iemand die zelfvertrouwen heeft die authentiek is zal niet snel dergelijke uitspraken doen.

Naja, nu weet je beter hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet wat je eraan zou kunnen doen (persoonlijk zou ik al snel uitgekeken zijn op een jaloers typetje)quote:Op zondag 11 januari 2015 12:30 schreef Saarie het volgende:
[..]
Omdat hij zeker denkt te weten dat die jongens meer willen, maar toen vond ik het dus niet erg..

Dat kan zeker, als in machocultuur, uiten van gevoelens onderdrukken met iets anders.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:32 schreef Saarie het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar misschien speelt cultuur ook wel mee bijvoorbeeld.

Ik ook niet omdat we zo anders denken hierover.. En hij is Turks, wel een Nederlandse Turk, maar toch.. Dat speelt denk ik mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, nu weet je beter hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet wat je eraan zou kunnen doen (persoonlijk zou ik al snel uitgekeken zijn op een jaloers typetje)

Haha, dat is niet echt leuk om te lezen maar ik snap dat je dat wellicht denkt! Hij heeft altijd gezegd dat hij veel vertrouwen in mij heeft. Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan, ik ben nooit vreemdgegaan en dat is ook echt niets voor mij... Dus als het toch zo is, snap ik niet waarom hij misschien geen vertrouwen heeft. Dat vind ik dan wel heel erg.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Liefde is elkaar ook de vriendschappen gunnen. Hij zegt dat hij je vrienden niet vertrouwt, maar is er dus van overtuigd dat je op een dag met een vriend meer zal gaan doen. Ik kan me vergissen, maar volgens mij vertrouwt hij jou dus gewoon niet.

Je hoeft niet de oorzaak bij jezelf te zoeken zoals je de situatie uitlegt. Hij is ergens bang voor, en dat zit in hem. Het kan eigen onzekerheid zijn. Het kunnen ervaringen zijn uit eerdere relaties. Het kan cultuur zijn. Maar iets heeft getriggered dat hij jou niet 100% wil, of kan vertrouwen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Saarie het volgende:
[..]
Haha, dat is niet echt leuk om te lezen maar ik snap dat je dat wellicht denkt! Hij heeft altijd gezegd dat hij veel vertrouwen in mij heeft. Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan, ik ben nooit vreemdgegaan en dat is ook echt niets voor mij... Dus als het toch zo is, snap ik niet waarom hij misschien geen vertrouwen heeft. Dat vind ik dan wel heel erg.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |