abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148561747
Zijn onzekerheid is jullie probleem. Jouw zekerheid over jullie relatie op de juiste wijze aan hem laten zien is deel van de oplossing. Dus praat daar samen eens over.

Het is waarschijnlijk geen onwil van hem maar onvermogen om in te zien dat het probleem bij hem zit.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148562888
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:34 schreef I-care het volgende:
Zijn onzekerheid is jullie probleem. Jouw zekerheid over jullie relatie op de juiste wijze aan hem laten zien is deel van de oplossing. Dus praat daar samen eens over.

Het is waarschijnlijk geen onwil van hem maar onvermogen om in te zien dat het probleem bij hem zit.
Hij is juist best zelfverzekerd, het is gewoon een complete denkwijze als je het mij vraagt. :o
pi_148562945
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:23 schreef Saarie het volgende:

[..]

Hij is juist best zelfverzekerd, het is gewoon een complete denkwijze als je het mij vraagt. :o
Waarom moest je eigenlijk met je vrienden breken? (en sowieso, wat is jouw definitie van "vriend"? )
pi_148562984
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:23 schreef Saarie het volgende:

[..]

Maskeren van onzekerheid met schijn van zelfverzekerdheid is niet ongewoon..

Iemand die zelfvertrouwen heeft die authentiek is zal niet snel dergelijke uitspraken doen.
pi_148563125
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom moest je eigenlijk met je vrienden breken? (en sowieso, wat is jouw definitie van "vriend"? )
Omdat hij zeker denkt te weten dat die jongens meer willen, maar toen vond ik het dus niet erg..
pi_148563168
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:25 schreef I-care het volgende:

[..]

Maskeren van onzekerheid met schijn van zelfverzekerdheid is niet ongewoon..

Iemand die zelfvertrouwen heeft die authentiek is zal niet snel dergelijke uitspraken doen.
Misschien heb je gelijk, maar misschien speelt cultuur ook wel mee bijvoorbeeld.
pi_148563247
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:30 schreef Saarie het volgende:

[..]

Omdat hij zeker denkt te weten dat die jongens meer willen, maar toen vond ik het dus niet erg..
Naja, nu weet je beter hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet wat je eraan zou kunnen doen (persoonlijk zou ik al snel uitgekeken zijn op een jaloers typetje)
pi_148563528
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:32 schreef Saarie het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk, maar misschien speelt cultuur ook wel mee bijvoorbeeld.
Dat kan zeker, als in machocultuur, uiten van gevoelens onderdrukken met iets anders.
pi_148565368
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, nu weet je beter hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet wat je eraan zou kunnen doen (persoonlijk zou ik al snel uitgekeken zijn op een jaloers typetje)
Ik ook niet omdat we zo anders denken hierover.. En hij is Turks, wel een Nederlandse Turk, maar toch.. Dat speelt denk ik mee.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:49:11 #35
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148571692
Liefde is elkaar ook de vriendschappen gunnen. Hij zegt dat hij je vrienden niet vertrouwt, maar is er dus van overtuigd dat je op een dag met een vriend meer zal gaan doen. Ik kan me vergissen, maar volgens mij vertrouwt hij jou dus gewoon niet.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148573661
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Liefde is elkaar ook de vriendschappen gunnen. Hij zegt dat hij je vrienden niet vertrouwt, maar is er dus van overtuigd dat je op een dag met een vriend meer zal gaan doen. Ik kan me vergissen, maar volgens mij vertrouwt hij jou dus gewoon niet.
Haha, dat is niet echt leuk om te lezen maar ik snap dat je dat wellicht denkt! Hij heeft altijd gezegd dat hij veel vertrouwen in mij heeft. Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan, ik ben nooit vreemdgegaan en dat is ook echt niets voor mij... Dus als het toch zo is, snap ik niet waarom hij misschien geen vertrouwen heeft. Dat vind ik dan wel heel erg.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:45:14 #37
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148573931
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Saarie het volgende:

[..]

Haha, dat is niet echt leuk om te lezen maar ik snap dat je dat wellicht denkt! Hij heeft altijd gezegd dat hij veel vertrouwen in mij heeft. Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan, ik ben nooit vreemdgegaan en dat is ook echt niets voor mij... Dus als het toch zo is, snap ik niet waarom hij misschien geen vertrouwen heeft. Dat vind ik dan wel heel erg.
Je hoeft niet de oorzaak bij jezelf te zoeken zoals je de situatie uitlegt. Hij is ergens bang voor, en dat zit in hem. Het kan eigen onzekerheid zijn. Het kunnen ervaringen zijn uit eerdere relaties. Het kan cultuur zijn. Maar iets heeft getriggered dat hij jou niet 100% wil, of kan vertrouwen.

Probeer die vraag eens direct aan hem te stellen. "Waarom... " (Open vragen stellen werkt het beste, dan volstaat een ja of nee als antwoord niet) Dan pak je de oorzaak van het probleem aan, en niet de gevolgen.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148575873
Als je vreemd wil gaan doe je het toch wel TS. Hij vertrouwd je gewoon niet, daar komt het wel zo op neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')