abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148771410
Hallo lezers!

Ik heb al 1 jaar een relatie met mijn vriend. Misschien hoort het erbij? Maar ik vind hem sinds een paar weken minder leuk. Hij is soms jaloers en dat maakt hem best wat onaantrekkelijker in mijn ogen. Ik wil hem niet kwijt, maar gisteren bedacht ik me dat ik afstand moet nemen van hem.

Dus dat heb ik gisteravond meteen gezegd. Ik heb tijd voor mezelf nodig zodat ik goed kan nadenken, maar hij ziet het als iets negatiefs.. Dus daar hebben we nu steeds contact over. Hij wil straks lunchen en praten, maar dat wil ik niet. Ik wil eigenlijk een pauze van hem zodat ik goed kan nadenken over wat ik precies wil. Want als ik zeg wat mij dwarszit (zijn jaloezie) dan doet hij er alsnog weinig aan.

En dit knaagt allemaal aan mij. wat kan ik hiermee doen en wat is de beste oplossing. Ik zit er erg mee.. Vriendinnen zeggen dat ik er gewoon een einde aan moet maken omdat ik hem niet meer leuk vind, maar dat is ook weer zo lullig..

[ Bericht 16% gewijzigd door Saarie op 18-01-2015 14:55:01 ]
pi_148771429
Hoe oud zijn jullie?
pi_148771520
18 :)
pi_148771522
Moet je dan samen blijven omdat het dan niet lullig staat?
Volgens mij verdient je partner recht op de waarheid en moet je de relatie afkappen. Anders echt kut voor je vriend.

Staat los van wel/niet iets beginnen met die ander.
pi_148771529
Is die knappe vent toevallig je bijlesleraar? :')
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:34:53 #6
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_148771542
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
De fietsenmaker ;)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_148771550
Ik heb het gevoel nog maar een paar weken, dus ik weet niet of ik een goede keuze maak om de relatie te beëindigen. Het is misschien een fase? En ik weet ook niet zeker of de andere jongen/man mij wel leuk vindt.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:36:17 #8
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_148771564
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:35 schreef Saarie het volgende:
Ik heb het gevoel nog maar een paar weken, dus ik weet niet of ik een goede keuze maak om de relatie te beëindigen. Het is misschien een fase? En ik weet ook niet zeker of de andere jongen/man mij wel leuk vindt.
Je bent dus bang om alleen te zitten? En waarom wil die andere steeds met jou afspreken? En denk je niet dat jouw vriend jaloers wordt, ómdat jij steeds met die ander afspreekt ...?
Leer spaties gebruiken!
pi_148771567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:34 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

De fietsenmaker ;)
R&P / Meningsverschil met mijn vriend
pi_148771593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Je bent dus bang om alleen te zitten? En waarom wil die andere steeds met jou afspreken? En denk je niet dat jouw vriend jaloers wordt, ómdat jij steeds met die ander afspreekt ...?
Nee dat is het niet. Maar als ik ervoor kies om te stoppen met de relatie, wil ik wel echt gaan daten met de ander. Maar misschien wil hij dat niet. Mijn vriend is altijd jaloers als het op andere jongens aankomt, heel erg vermoeiend en dat maakt hem minder leuk.
pi_148771630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb 2 keer bijles van hem gehad. Nu nog contact en 1x ergens gegeten, ik ben er toch achter dat ik hem echt heel erg leuk vind en daar kan ik niks aandoen. Maar ik weet niet hoe hij erover denkt.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:40:37 #12
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_148771646
Iemand anders willen neuken en je vriend daar de schuld van geven :')
pi_148771657
_O_ _O- dit voelde je in het vorige topic dus al van mijlenver aankomen he.
pi_148771671
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:39 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ik heb 2 keer bijles van hem gehad. Nu nog contact en 1x ergens gegeten, ik ben er toch achter dat ik hem echt heel erg leuk vind en daar kan ik niks aandoen. Maar ik weet niet hoe hij erover denkt.
_O- Godsamme wijf, en eerst nog boos zijn dat je vriend vond dat je minder met die gast moest omgaan. Je bent oorzaak en gevolg gewoon aan het omdraaien hier. Jij had contact met een jongen die je achteraf toch echt wel leuker dan leuk vond, je vriend wordt daar (terecht!) jaloers van en dat gebruik je nu als reden om het uit te maken. :') Ik zou er gewoon mee kappen als ik jou was, die gast verdient beter. :{w
pi_148771682
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:
_O_ _O- dit voelde je in het vorige topic dus al van mijlenver aankomen he.
Nou nee. Ik vond hem een aardige jongen en zeker knap, maar verder niet. Alleen ik ken hem nu wat beter en hij is echt heel erg leuk en lief. En we hebben best veel overeenkomsten, dezelfde humor enz :)
pi_148771705
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:43 schreef Saarie het volgende:

[..]

Nou nee. Ik vond hem een aardige jongen en zeker knap, maar verder niet. Alleen ik ken hem nu wat beter en hij is echt heel erg leuk en lief. En we hebben best veel overeenkomsten, dezelfde humor enz :)
Wij zagen het allang aankomen in elk geval.
pi_148771722
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Godsamme wijf, en eerst nog boos zijn dat je vriend vond dat je minder met die gast moest omgaan. Je bent oorzaak en gevolg gewoon aan het omdraaien hier. Jij had contact met een jongen die je achteraf toch echt wel leuker dan leuk vond, je vriend wordt daar (terecht!) jaloers van en dat gebruik je nu als reden om het uit te maken. :') Ik zou er gewoon mee kappen als ik jou was, die gast verdient beter. :{w
Zo is het niet gegaan. Ik ben hem langzamerhand leuk gaan vinden en door de jaloezie van mijn vriend, vind ik mijn vriend minder leuk.

Je hebt waarschijnlijk gelijk dat ik het uit moet maken, maar dat doe ik ook niet zomaar even. Dat is ook weer moeilijk.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:46:42 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_148771731
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:43 schreef Saarie het volgende:

[..]

En hij heeft iets in zíjn broekje wat jij graag in jóuw broekje wil hebben.

Ach, je bent jong. Grow some balls en maak het uit. Geef jouw huidige vriend zijn vrijheid terug en neuk alles wat een vleeslolly heeft..
Leer spaties gebruiken!
pi_148771746
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:45 schreef Saarie het volgende:

[..]

Zo is het niet gegaan. Ik ben hem langzamerhand leuk gaan vinden en door de jaloezie van mijn vriend, vind ik mijn vriend minder leuk.

Je hebt waarschijnlijk gelijk dat ik het uit moet maken, maar dat doe ik ook niet zomaar even. Dat is ook weer moeilijk.
Maak het nou maar uit, dit verdient je vriend niet.
pi_148771748
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:45 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ja, je hebt ook zo'n zwaar leven. :') Of je het uitmaakt met je vriend of niet zou helemaal niet moeten afhangen van die andere gozer, mens. Of je wil niet meer verder met hem, of wel. Daar hoor je geen voorwaardes aan te hangen omdat je bang bent dat je alleen over blijft.
pi_148771882
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, je hebt ook zo'n zwaar leven. :') Of je het uitmaakt met je vriend of niet zou helemaal niet moeten afhangen van die andere gozer, mens. Of je wil niet meer verder met hem, of wel. Daar hoor je geen voorwaardes aan te hangen omdat je bang bent dat je alleen over blijft.
Nee maar misschien hoort het erbij dat je soms twijfelt aan je relatie, daarom wil ik nog geen overhaaste beslissingen nemen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2015 @ 12:03:34 #22
137949 Disana
pi_148772063
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:54 schreef Saarie het volgende:

[..]

Nee maar misschien hoort het erbij dat je soms twijfelt aan je relatie, daarom wil ik nog geen overhaaste beslissingen nemen.
Als je twijfelt, praat je met hem. Hij is met reden jaloers en hij weet het niet. Dat maakt jou oneerlijk en een opportunist.
pi_148772174
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:39 schreef Saarie het volgende:

Eerst uitvinden wat hij van je vindt. Mocht hij een relatie met je willen, dan je vriend dumpen en met hem verder gaan. Mocht hij geen interesse in je hebben dan bij je vriend blijven. Geen oude schoenen weggooien zolang je nog geen nieuwe hebt. Niet te lang wachten, anders komt je vriend er achter en dan heb je niemand meer. Succes.
pi_148772210
Je verwijt je vriend jaloers te zijn, maar ondertussen vind je een andere kerel eigenlijk leuker.
Vind je het gek dat je vriend jaloers is? Misschien heeft ie dat wel door en dan is het een hele logische reactie dat ie jaloers wordt, zeker als hij jou nog wel heel erg leuk vind.

Dus je kunt 2 dingen doen, je maakt het uit, of je stopt met die andere jongen te zien en richt je op je relatie.
Tenminste zo zie ik het.
pi_148772219
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:25 schreef Saarie het volgende:
Hallo lezers!

Ik heb al 1 jaar een relatie met mijn vriend. Misschien hoort het erbij? Maar ik vind hem sinds een paar weken minder leuk. Hij is soms jaloers en dat maakt hem best wat onaantrekkelijker in mijn ogen. Ik wil hem niet kwijt, maar gisteren bedacht ik me dat ik afstand moet nemen van hem.

Dus dat heb ik gisteravond meteen gezegd. Ik heb tijd voor mezelf nodig zodat ik goed kan nadenken, maar hij ziet het als iets negatiefs.. Dus daar hebben we nu steeds contact over. Hij wil straks lunchen en praten, maar dat wil ik niet. Ik wil eigenlijk een pauze van hem zodat ik goed kan nadenken over wat ik precies wil. Want als ik zeg wat mij dwarszit (zijn jaloezie) dan doet hij er alsnog weinig aan.

Daar komt ook nog eens bij dat ik langzamerhand iemand anders leuk ben gaan vinden. Ik ben niet verliefd, maar ik vind de jongen heel erg aardig en leuk. Als ik hem zie word ik vrolijker en ik denk vaak aan hem. Hij is heel erg rustig en niet zo dominant als mijn vriend, maar toch wel wat volwassener. En ik vind hem heel knap, waardoor ik het toch wel fijn vind dat hij veel contact zoekt en steeds wil afspreken.

Dus dat speelt ook wel mee denk ik.. Dat er gewoon iemand anders is waar ik een beetje op val. Maar ik weet niet of hij ook op mij valt of dat hij uit beleefdheid zoveel contact zoekt. Hij is iets ouder en echt knap, waardoor ik vooral denk dat hij te hoog gegrepen is (vooral door zijn leeftijd). Maar dat ik daarover nadenk is al heel erg fout natuurlijk.

En dit knaagt allemaal aan mij. Ik vind een ander leuk, ik vind mijn vriend leuk maar niet meer zo leuk en ik vind de ander misschien wel leuker. Maar wat kan ik hiermee doen en wat is de beste oplossing. Ik zit er erg mee.. Vriendinnen zeggen dat ik er gewoon een einde aan moet maken omdat ik hem niet meer leuk vind, maar dat is ook weer zo lullig..
:') :') |:( |:( _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')