oh bedankt voor de tipquote:Op donderdag 23 april 2015 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar Qat wordt ook goedgekeurd door wordfeud
quote:
Weten we ondertussen al hoe hij aan zijn geld komt?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben nog maar 18 :$ nee maar hij is vind ik wel een baas. Veel geld verdiend en hij doet er nu mee wat hij leuk vindt en af en toe maakt hij er een foto van. Niks mis mee
Err..quote:Op donderdag 23 april 2015 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weten we ondertussen al hoe hij aan zijn geld komt?
hahaquote:Op donderdag 23 april 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik ook
in feite zijn we allemaal racist denk ik... de "sweetpoint" is daar waar we beide kunnen lachen denk ik...
Kleurenblind?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ben het tegenovergestelde van racist hoor
ohquote:
quote:
omdat het nog niet is begonnenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
Waarom reageert er niemand in het radio topic?
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, op GutterFM - Live from prison
Zo heb ik vroeger vreselijk gelachen om dat filmpje van die blinde neger die super racistisch is en wordt verteld dat ie zelf neger isquote:
Ja dus? Je kan alvast je enthousiasme uitenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat het nog niet is begonnen
één overenthousiast persoon is voldoendequote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus? Je kan alvast je enthousiasme uiten
omdat een hoop vaste luisteraars niet kunnen posten, denk ikquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
nee ik zit zelfs nog in de zomertijd van 2014 xdquote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
Zijn jullie al gewend aan de zomertijd?
Weet ik ook wel vieze mofquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ohik meen het allemaal niet zo he.. of wel.. maar dan nog... ik zou het ook zeggen terwijl ik je aankijk... net zoals mensen tegen mij foute moffen grapjes maken (en ik ook over mezelf) zolang dingen vriendschappelijk gaan kan veel denk ik
Okequote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee ik zit zelfs nog in de zomertijd van 2014 xd
Lees op zijn wiki over een slet naast het zwembad gooien met een gebroken enkel als gevolg dat de advocaat van Hustler (die had het opgezet) het een act of God noemt dat dat gebeurde, wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |