Altijd hequote:
hbuhubuhquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alleen djedje en dat is best wel hypocriet van haar
Haha hoezoquote:
achterop bij iemand op de scooterquote:
ahaha vetquote:Op donderdag 23 april 2015 18:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
achterop bij iemand op de scooter
anders moest ik vandaag 40km+ ofzo fietsen
en mn hele klas op de fiets
achterop gaan bij iemand is fijnquote:Op donderdag 23 april 2015 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ahaha vet![]()
ik wilde toen ik 15 was altijd een scooterlijkt me nog steeds wel vet tho
Niet weten wat ik zei en alleen naar andermans verhalen over mij luisterenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je jankt een week lang om je wannabe date, en je bent met niks geeindigd ook
je wilde een date maar uiteindelijk heb je helemaal niksquote:Op donderdag 23 april 2015 18:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet weten wat ik zei en alleen naar andermans verhalen over mij luisteren
ja klopt maar ook veel duurderquote:Op donderdag 23 april 2015 18:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
achterop gaan bij iemand is fijn
maar zou er zelf geen willenover 2 jaar toch een auto, veel fijner
serieus?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja klopt maar ook veel duurderweet niet of ik ooit in nl een auto koop, alleen als ik eentje nodig heb
echtquote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
serieus?
volgend jaar na mijn examens ga ik meteen beginnen, en in maart kan ik dan rijden en krijg ik meteen auto yay
Wat een domme sletquote:Op donderdag 23 april 2015 18:18 schreef madeliefff het volgende:
leuke topics weer![]()
R&P / wederzijds? en wat dan?
Daar begint het al.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je wilde een date maar uiteindelijk heb je helemaal niks
slechtste fixpoging 2k15
Gemiddelde somalische autoquote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
echtik kreeg wel rijbewijs van m'n ouders maar een auto nooit
wou op sommige momenten dat ik in amerika wonen daar is het normaal
klopt heb ik ook weleensquote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
echtik kreeg wel rijbewijs van m'n ouders maar een auto nooit
wou op sommige momenten dat ik in amerika wonen daar is het normaal
hahaha voel je niet zo aangevallen johquote:Op donderdag 23 april 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daar begint het al.
Ik heb het al vaak genoeg uitgelegd. En gezegd dat het niet fucking serieus was.
Ik doe sinds mijn 15e alles zelfquote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt heb ik ook weleens
en ja ik krijg een auto van mn oma en rijbewijs van ouders
Gebruik dan een smiley dan klinkt het niet zo serieusquote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hahaha voel je niet zo aangevallen joh
ik kan geen werk vinden en ooit betaal ik het wel terugquote:Op donderdag 23 april 2015 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe sinds mijn 15e alles zelf
Dan is je oma allang doodquote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan geen werk vinden en ooit betaal ik het wel terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |