Hij leeft gewoon zoals hij wil en trekt zich van niemand iets aanquote:Op donderdag 23 april 2015 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is gewoon een nobody, zonder zijn mysterieuze zakgeld kwam hij nergens, bekend zijn om het bekend zijn. Mannelijke Kardashian.
Tuurljjk zou ik zijn geld wel willen hebben, maar zijn karakter voor zover ik dat ken dus echt niet, daarom krijgt hij eenja.
vind het 'ik geloof in mezelf' ook maar een dooddoenerquote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hiermee kun je net zo goed op alle posts hier reageren
oh sorry, ik zal er wel mee ophoudenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:36 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
vind het 'ik geloof in mezelf' ook maar een dooddoener
nee daarom begreep jij mij net verkeerdquote:Op donderdag 23 april 2015 18:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ten eerste, dat is zo stoer omg!!
En nu weet ik gelijk waarom je pas huisarrest had.
niksquote:Op donderdag 23 april 2015 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh sorry, ik zal er wel mee ophouden
nu geloof ik in niemand, wat nu?
Ik ben net klaar met etenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
tijd voor het avondeten. doei #etenstijd #lekkereten #daarnapoepen
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb een beeld bij elke fokker die ik nooit gezien heb. En dat is mijn beeld bij jou.
Nog wat bijzonders meegemaakt in Dordrechtquote:
genoeg maar als ik dat zou melden, zegt iedereen weer dat ik dit als twitter gebruikquote:Op donderdag 23 april 2015 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders meegemaakt in Dordrecht
Vandaar dat hij elke dag honderden foto's maaktquote:Op donderdag 23 april 2015 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
trekt zich van niemand iets aan![]()
Boeiendquote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
genoeg maar als ik dat zou melden, zegt iedereen weer dat ik dit als twitter gebruik
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, op GutterFM - Live from prison
duhquote:Op donderdag 23 april 2015 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeiendt zijn maar online mensen
Doet hij voor de herinneringen, heeft verder niet zoveel betekenisquote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vandaar dat hij elke dag honderden foto's maakt
Alleen djedje en dat is best wel hypocriet van haarquote:Op donderdag 23 april 2015 18:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
genoeg maar als ik dat zou melden, zegt iedereen weer dat ik dit als twitter gebruik
Nou danquote:
met dr 'date' gepraatquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Alleen djedje en dat is best wel hypocriet van haar
Uhuhquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet hij voor de herinneringen, heeft verder niet zoveel betekenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |