quote:Op woensdag 22 april 2015 08:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Maandagavond (laat) boekje van ldg op de post gedaan. En ik besef me nu dat dat uiteraard weer was zonder eerst sneaks op de foto te zetten. Ik ben echt slecht in dat soort dingen.
En sorry LDG, ik heb maar 6 pagina's volgemaakt. Ik kwam echt vreselijk in tijdnood en wilde niets afraffelen. Ik vond 6 pagina's waar tijd en aandacht aan besteed was een beter idee dan 8 'snel klaar' pagina's. Hoop dat je me dat wil en kunt vergeven...
Gelukkig heb ik tot nog toe vooral boekjes gehad met een thema. Dat maakt het voor mij altijd makkelijker. Ik ben nou eenmaal goed in het opvolgen van opdrachtenquote:Op woensdag 22 april 2015 09:01 schreef Duufje het volgende:
Ik vind het wel knap dat jullie inspiratie blijven houden! Ik weet al een tijdje niet meer wat ik moet doen met mijn eigen knutselboek. Iemand nog goede linkjes van pinterest oid?
Nee... Wel een bericht 'pakje gemist', maar dat kan best wat anders zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:29 schreef Muck het volgende:
MevrouwPuff, issie er nog niet?
Maandagmiddag op de post gegaan
ik gisterenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook niet... En vandaag vrij
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Of bedoel je dat je mijn boekje moet ontvangen?
ja ik baal ook enorm voor jou.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh zoo. Ik schrok al. Dacht dat ik iets had gemist.
Wel balen dat mijn boekje dan vertraging heeft
Sorry, my bad.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat raar, ik heb hem maandag op dinsdagnacht op de bus gedaan... Maar ik stuur mijn boekjes toch door naar Simmu?
Ongelofelijk, hij is maandag op de post gegaanquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij is toch binnen, gelukkigpostbode kwam rond 4.
Hij was ook open. Misschien heeft de postbode m wel een nachtje mee naar huis genomen om te genieten van de inhoud.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hij is maandag op de post gegaan
Ja, excuses. Handige harry hier heeft donderdag t boekje op de bus gegooid, maar hij lag vandaag weer in mijn brievenbus. Briefje met jouw adres dat ik erop had geplakt is verdwenen, waardoor ze 'm terug hebben gestuurd. Ik ga even een nieuwe envelop regelen en dan komt ie zsm naar je toe.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gisterenmaar raak n beetje in planologische plakpaniek
leuk he, dat vliegende tijger papierquote:
Ik heb t al vaker voorbij zien komen jaquote:Op woensdag 29 april 2015 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
leuk he, dat vliegende tijger papier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just Breathe
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:06 schreef mocha het volgende:
yeah, leuke previews weer![]()
Ik ben vandaag eindelijk in Simmu's boekje begonnen:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Lief van je! (Jij gaat zo snel!)quote:Op woensdag 29 april 2015 12:48 schreef nectarientje het volgende:
Crientj, ik zal morgen het boekje van Summer op de bus doen. Heb je wellicht net wat meer tijd
ah nu weet ik welk boekje van wie isquote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Lief van je! (Jij gaat zo snel!)
Sneakpeak voor Spuuglokje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh dat maakt me nieuwschierig.. ik ben heeuuul geduldig...quote:Op donderdag 30 april 2015 14:25 schreef simmu het volgende:
ik ben bezig aan je boekjemaar je moet nog ff geduld hebben. eerste 2 pagina's zijn af en voor de rest heb ik zat plannen
helaas het boekje niet klaar gekregen vandaagquote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Sneak voor gebakken-koekje! (Geloof ik. Ben ik nou zo dom of zijn er meer mensen die dat doorstuursysteem nog steeds niet onder de knie hebben? Gelukkig moet het boekje steeds naar dezelfde persoon...)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Lief van je! (Jij gaat zo snel!)
Sneakpeak voor Spuuglokje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt mijn boekje dan ook nog bij jou? Of welke twee heb je?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga de twee die hier liggen hopelijk tegelijk op de post gooien binnen n paar dagendan loopt koekje weer bij
ja ik ben de volgorde een beetje kwijtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ligt mijn boekje dan ook nog bij jou? Of welke twee heb je?
Mijn echte naam is Xandra.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij moeten dit hier dan Aspergermeisje en Spuuglokje zijn![]()
Ik raak steeds een beetje in de war van de echte namen die erin staan
Ik ben Lisettequote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja dat klopt! Die met de zwarte cover is van Aspergermeisje. De ander, met die leuke gele honingraat kranten cover is van Spuuglokje.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb je mijn schitterend getapete kunstwerk gekregen? Vertrouwde de envelop toch niet helemaal, maar misschien was dit wat overdrevenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:20 schreef Crientj het volgende:
Ja dat klopt! Die met de zwarte cover is van Aspergermeisje. De ander, met die leuke gele honingraat kranten cover is van Spuuglokje.
Sneak?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:42 schreef Muck het volgende:
Het boekje van Sarabi is op de post gegaan naar MevrouwPuff
Hé, wat een leuk idee om een kleurplaat te verwerken! Tenminste, dat is toch een kleurplaat uit het boekje Kaleido color?quote:Op zondag 3 mei 2015 11:21 schreef Sarabi het volgende:
De sneak voor MevrouwPuff
[ afbeelding ]
Helaas zijn mijn pagina's losgelatenmaar omdat er toch een elastiekje over het boekje zit zullen ze niet zo snel kwijtraken.
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2015 13:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hé, wat een leuk idee om een kleurplaat te verwerken! Tenminste, dat is toch een kleurplaat uit het boekje Kaleido color?
Met het boekje van Summerbreeze toch? Dan ja! Zag er prima uit hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je mijn schitterend getapete kunstwerk gekregen? Vertrouwde de envelop toch niet helemaal, maar misschien was dit wat overdreven
2 tegelijk?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga de twee die hier liggen hopelijk tegelijk op de post gooien binnen n paar dagendan loopt koekje weer bij
Leuk!!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Sneak voor gebakken-koekje! (Geloof ik. Ben ik nou zo dom of zijn er meer mensen die dat doorstuursysteem nog steeds niet onder de knie hebben? Gelukkig moet het boekje steeds naar dezelfde persoon...)
[ afbeelding ]
Spelletjes en poes!quote:Op maandag 4 mei 2015 12:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hier zijn wat sneaks voor nectarientje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MissStevie op 04-05-2015 21:24:09 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
nee een dan pas over vier weken geloof ikquote:Op maandag 4 mei 2015 00:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
2 tegelijk?en die moeten ook in 2 weken weer doorgestuurd worden?
Ik vind jou stijl mooi. De kaft van je boekje ...quote:Op maandag 4 mei 2015 22:24 schreef simmu het volgende:
het boekje van MissStevie is vanmiddag ook op de post gegaan
[ link | afbeelding ]
hahaha ik vind het primaquote:Op maandag 4 mei 2015 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee een dan pas over vier weken geloof ik![]()
Ze komen wel n vleugje later omdat ik ze zo laat had, maar dan heb je er wel tweegoeie deal toch?
quote:Op maandag 4 mei 2015 22:33 schreef mocha het volgende:
[..]
Ik vind jou stijl mooi. De kaft van je boekje ...
ik zie dezelfde kleurtjes terugquote:Op maandag 4 mei 2015 22:32 schreef mocha het volgende:
Boekje van Simmu komt er aan Miss Stevie
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op maandag 4 mei 2015 22:24 schreef simmu het volgende:
het boekje van MissStevie is vanmiddag ook op de post gegaan
[ link | afbeelding ]
ziet er weer tof uit Mocha!quote:Op maandag 4 mei 2015 22:32 schreef mocha het volgende:
Boekje van Simmu komt er aan Miss Stevie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben (as usual![]()
) een dagje te laat met versturen. Hier is de sneak peek voor littledrummergirl:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Fijn dat je dat ook zo leuk vindt!quote:
Oeh! Krijg ik dan nog een stukje afgeknaagd lint er in verwerkt?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:39 schreef nectarientje het volgende:
Boekje binnen! Ik ga wel een nieuw lintje voor je moeten maken koekjeDe kat is groot fan van lintjes
![]()
LOL!quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:50 schreef nectarientje het volgende:
Wil je dan het gesabbelde stukje of zal ik graven voor een echt gerecycld stukje?
Hihi, bedoel je dat lintje dat er omheen zat? Dat had ik gedaan, zodat het boekje onder de 3cm bleef voor de post.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:39 schreef nectarientje het volgende:
Boekje binnen! Ik ga wel een nieuw lintje voor je moeten maken koekjeDe kat is groot fan van lintjes
![]()
Uhm. Sorry maar dat wordt morgen... Miscommunicatie met degene die m zou posten. Vanochtend op de bus gegaan...quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:01 schreef MissStevie het volgende:
Ik moest vandaag vroeg werken en ben morgenmiddag pas weer thuis.. maar ik verwacht mijn boekje dan ook wel in de brievenbus te vinden.. zag de postbode al wel sjouwen met zijn fiets vanmiddag
weer lekker knutselen
Ah! Desalnietteplus vis ik met liefde voor koekje natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hihi, bedoel je dat lintje dat er omheen zat? Dat had ik gedaan, zodat het boekje onder de 3cm bleef voor de post.Dus geen probleem als die gesneuveld is.
Yeeaahquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah! Desalnietteplus vis ik met liefde voor koekje natuurlijk
hihi helemaal goedquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:32 schreef mocha het volgende:
[..]
Uhm. Sorry maar dat wordt morgen... Miscommunicatie met degene die m zou posten. Vanochtend op de bus gegaan...
Edit: beter lezen. Morgen ben je pas thuis. Dus dan ligt t boekje er voor je
oeh! maar nee. dan spreken we beter erna een keertje afquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:42 schreef MissStevie het volgende:
Het boekje is binnenen wat is hij leuk! Wat heeft iedereen er al leuke dingetjes in gemaakt
![]()
en simmu wat woon je dichtbij haha.. ik kan hem bijna langs komen brengen om je even te laten gluren
Oei, nee? Ik heb het dinsdagmiddag op de bus gedaan, dus dan had je het gisteren al moeten hebben, of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:
hihi de nadruk ligt ook op bijnaquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:36 schreef simmu het volgende:
[..]
oeh! maar nee. dan spreken we beter erna een keertje afheb je de nieuwe hobbiewinkel in je woonplaats al bekeken? die's van een vriendin van me en die heeft hele gave spullen (en niet alles is er reteduur)
die heet creadeauquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:05 schreef MissStevie het volgende:
Wat raar dat er zo een verschil zit in het systeem van de post.. Hier gaat het Tot nu toe steeds goed en doet de post er niet langer over dan een dag.. *Klopt af' als ik het andere topic lees dan js er een hop gedoe met de postheel erg raar.. hebben jullie weleens een priority sticker erop proberen te plakken? misschien dat dat helpt?
[..]
hihi de nadruk ligt ook op bijnaik ben veels te schijterig voor meets
mits een mega meet met zijn alle
![]()
die nieuwe hobby winkel is me even ontgaan? hoe heet die dan?
Het is bij ons een bekend probleem. Misschien helpt klagen, want dit is al het zoveelste dat laat aankomt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:11 schreef gebakken-koekje het volgende:
priority sticker helpt niet voor het binnenland. Ik heb gelukkig nog geen vertraging gehad met de post
zal vanmiddag eens even een kijkje nemenquote:
Maandagmiddag al op de bus gedaanquote:
Dat is deel van het probleem: printer is sinds vorige week verdwenen uit het netwerk. En we krijgen hem niet meer toegevoegd/geinstalleerd. En dat is voor twee mensen die al jaren in de IT werken (en ook dus aardig thuis zijn in hardware- en netwerkbeheer) behoorlijk frustrerend kan ik je vertellen...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
tip: als je een printer hebt, kan je gewoon met ideal een velletje printen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
tip: als je een printer hebt, kan je gewoon met ideal een velletje printen
Nog steeds geen boekje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maandagmiddag al op de bus gedaan
f*cking Bruna. Ik had gezworen daar nooit meer iets in de postzak te pleuren omdat post die ik daar in het verleden afgaf wel vaker veeel later aankwam dan gepland. Reactie van de medewerkster toen ik eens verhaal ging halen was dat de zak niet altijd afgehaald werd en dat ze er ook niet altijd achteraan gingen als het niet gebeurde.
Maarja, afgelopen maandag was dat het enige punt in de buurt waar ik op dat moment nog terecht kon voor de combinatie postzegels en een post-aflever-punt.
Belachelijk he?quote:
Ik zoek waar ik kan klagen, maar kan alleen vinden over pakketjes. Zouden ze de norm voor bezorging V post weggelaten hebben? Of de bezorger hier is een marginale, dat kan ook. Dat ze de post thuis nazoeken op geld ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:25 schreef MissStevie het volgende:
Ik vind het maar bijzonder dat er zoveel verschil in zit..
kan de brievenbus post niet uitbesteed zijn?? Hier zie ik ook vaak postbezorgers die niet bij de tnt werken, maar voor een ander bedrijf. Misschien dat het daar mis gaat??quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zoek waar ik kan klagen, maar kan alleen vinden over pakketjes. Zouden ze de norm voor bezorging V post weggelaten hebben? Of de bezorger hier is een marginale, dat kan ook. Dat ze de post thuis nazoeken op geld ofzo.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:20 schreef Muck het volgende:
Eerste sneakje voor MissStevie:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk! Hier nog geen boekje, teleurgesteld.Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muck, wat ga je hardquote:Op zondag 10 mei 2015 12:40 schreef Muck het volgende:
Sneak voor MissStevie:
[ afbeelding ]
Hij gaat morgenochtend op de post, dan is ie hopelijk een keer op tijd
wie zn boekje moet er bij je aankomen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?
Het boekje van Crientj.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zn boekje moet er bij je aankomen?
Nog steeds niets? Wat een gedonder. Zou het misschien kunnen komen doordat ik een brievenbusdoos heb gebruikt in plaatsvan een envelop maar wel heb gefrankeerd volgens brief tarief? Ik hoop echt van ganser harte dat het nog boven water komt!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?
op maandag is er toch nooit postnl?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
hier vandaag geen boekje ontvangen
nee maar ik zou 2 boekjes tegelijk krijgen als pakketje en die komen soms wel op maandagquote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
op maandag is er toch nooit postnl?
Da's waar. Duimen op morgen dan maar!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
nee maar ik zou 2 boekjes tegelijk krijgen als pakketje en die komen soms wel op maandag
Ik denk dat dat voor de bezorging niks uitmaakt. Als het door de brievenbus past, past het erdoor. Lijkt me dat je daar niet extra voor moet betalen. En als dat wel zo is, zou ik het ontvangen met boete, en dat is ook niet gebeurd. Wie weet is het er morgen!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nog steeds niets? Wat een gedonder. Zou het misschien kunnen komen doordat ik een brievenbusdoos heb gebruikt in plaatsvan een envelop maar wel heb gefrankeerd volgens brief tarief? Ik hoop echt van ganser harte dat het nog boven water komt!
Fijn dat je het nu doet.. en dat je weer heel terug bent van de vakantie!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Boekje hier is binnen hoor!! Sorry, had er even niet aan gedacht om te laten weten
Final-fucking-ly!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Een aardbeving in de gang... Jawel! Crientj's boekje plofte op de mat!![]()
![]()
Hahahaha, Yaaaay!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Een aardbeving in de gang... Jawel! Crientj's boekje plofte op de mat!![]()
![]()
Jaquote:
Ik heb net PostNL getweet, ze gaan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Is dat dan mijn boekje dat kwijt is?
Mocht dat het geval zijn, heeft iedereen wel foto's gemaakt van de gemaakte pagina's?
Xandra is spuuglokje en Anne is Aspergermeisje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
De boekjes zijn hier aangekomen!![]()
maar ik heb wel even hulp nodig van iemand die verstand heeft van de verzendlijstjes, ik heb nu de boekjes van Anne en Xandra, wie zijn dat en wie van de 2 moet ik volgens de lijst als eerste weer doorsturen? Dan begin ik als eerste aan die die het eerst weer weg moet.
En sorry alvast Summerbreeze, zal wel vertraging in komen te zitten want ik kan onmogelijk in 5 dagen doen waar ik anders 14 dagen de tijd voor gehad zou hebben maar dat lijkt me logisch
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Xandra is spuuglokje en Anne is Aspergermeisje.
Ik heb dankzij onverwachte vrije tijd je boekje zo goed als af koekje. Helaas wel zonder lintje, heb gezocht maar niet gevonden
Spuuglokje! *veegt voorhoofd af*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik vergeef je als je mij ook kan vertellen wie van de 2 boekjes als eerst aan gewerkt moet worden
![]()
haha ja sorry voor de vertragingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
maar ik heb wel even hulp nodig van iemand die verstand heeft van de verzendlijstjes, ik heb nu de boekjes van Anne en Xandra, wie zijn dat en wie van de 2 moet ik volgens de lijst als eerste weer doorsturen? Dan begin ik als eerste aan die die het eerst weer weg moet.
En sorry alvast Summerbreeze, zal wel vertraging in komen te zitten want ik kan onmogelijk in 5 dagen doen waar ik anders 14 dagen de tijd voor gehad zou hebben maar dat lijkt me logisch
Ja, eerste keer round robin'en op mijn nieuwe adresquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ja sorry voor de vertraginghet stapelt een beetje op zo.
Maar ze zijn er iig*haalt opgelucht adem*
Poststempeldatum: 11 mei. Gisteren dus... Als ik jou was zou ik het niet meer bij Bruna in de zak doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Final-fucking-ly!![]()
![]()
![]()
Ik ben overigens wel benieuwd naar de poststempeldatum. Ik wil wel weten of het boekje zo lang onderweg is geweest of dat het lang bij de Bruna heeft gelegen...
Ik had wel heel hard 'gebakken koekje!' willen roepen, maar dat durfde ik natuurlijk niet in het echt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ga straks naar de meikermis in Groningen, hopen dat er post in mijn postvakje ligt als ik thuis kom!
Jij was er ook vanmiddagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had wel heel hard 'gebakken koekje!' willen roepen, maar dat durfde ik natuurlijk niet in het echt.Misschien zijn we elkaar wel gepasseerd zonder het te weten!
hahahaha en iedereen kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Haha, zo ben ik een keer omgeroepen als nectarientje op het station in Nijmegen
Toevallig was ik met m'n dochter rond 13:00 uur in het centrum om samen te lunchen (we wonen in de stad).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:02 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Jij was er ook vanmiddagEn ik denk als ik opeens iemand keihard gebakken koekje had horen roepen dat ik er nog naartoe was gelopen ook hahaha
Geen probleem. Chronisch uitsteller hier, dus paar dagen extra maakt niet uitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dat ga ik dan ook maar niet doen dus. Ik loop er morgen wel even binnen om verhaal te halenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Poststempeldatum: 11 mei. Gisteren dus... Als ik jou was zou ik het niet meer bij Bruna in de zak doen.
Heb mn vriend gewhappt of er post is, maar hij heeft nachtdienst, dus kan me voorstellen dat ie daarvoor niet eruit komt. om zes uur sowieso update.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:33 schreef Sarabi het volgende:
Moet wel toegeven dat ik er best ziek van ben
Mocht het boekje er niet zijn, zou je dan iets voor de andere oplossing voelen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb mn vriend gewhappt of er post is, maar hij heeft nachtdienst, dus kan me voorstellen dat ie daarvoor niet eruit komt. om zes uur sowieso update.
ik vind het ook rot voor je, hoop zo dat ie nog komt!
ja hoor dan gebruik ik wel stiekem de kleurenprinter op mn werkquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mocht het boekje er niet zijn, zou je dan iets voor de andere oplossing voelen?
Dan zou je wel iets meer moeten printen...
Volgende week misschien nog een kans? (in overleg met Mocha)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit, nou heb ik alsnog niet geprint. Druk geweest vanmiddag en toen zat ik al in de auto
Ja, en boekje 2 is al onderweg begreep ik. Zou het kunnen dat het pakketje open ging? Dat was ook zo met t vorige boekje iig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgende week misschien nog een kans? (in overleg met Mocha)
whuuut is dat voor beestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:42 schreef Aspergermeisje het volgende:
Enge beesten in het boekje van littledrummergirl! Maar verder allemaal schattige meisjes. Sneak:
[ afbeelding ]
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
Sneakjes voor spuuglokje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor gebakken koekje, zonder lintje
Je bedoelt dat het boekje wat bij mevr.puff ligt, later verzonden wordt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgende week misschien nog een kans? (in overleg met Mocha)
Dat is het idee, dan hebben Muck en JJ nog tijd om hun foto's te mailen (subtiele hint) en ik was nog niet ver genoeg wegens gebrek aan boekje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:25 schreef mocha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het boekje wat bij mevr.puff ligt, later verzonden wordt?
Prima toch?
Kan ik wel het boekje komende maandag naar MissStevie sturen?
(Beetje in de war, wie heeft welk boekje en welk boekje is er niet )
Hopelijk krijg je de foto's op tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is het idee, dan hebben Muck en JJ nog tijd om hun foto's te mailen (subtiele hint) en ik was nog niet ver genoeg wegens gebrek aan boekje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond vandaag op de Hip en Happening markt in Appingedam iets leuks voor in het boekje van Crientj.(ik snap nu ik dit typ ineens je username
dat ik dat niet eerder had bedacht zeg
) Ik heb inmiddels 6 van de 8 bladzijden af.
Nee... Ik begin het nu lastig te vinden. Ik probeer vooruit te werken, maar dat is nogal lastigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Sarabi het volgende:
MevrouwPuff heb je ondertussen de overige foto's ontvangen?
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee... Ik begin het nu lastig te vinden. Ik probeer vooruit te werken, maar dat is nogal lastigstraks loopt het allemaal in de soep en dat zou ik echt naar vinden.
dat vind ik wel een beetje voorbarig (maar ik ben een slechte opgever). En jammer.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we dan er maar helemaal mee stoppen
Merk dat ik ook gewoon geen motivatie en inspiratie heb voor het huidige boekje en dat heeft hier mee te maken.
Als MissStevie voortaan naar de volgende in de rij stuurt dan kan ik er mee stoppen.
Nou dat dusquote:Op zondag 17 mei 2015 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gek dat er ineens minder communicatie is wel
Een dm of pm is misschien effectiever? Ik zie op mijn telefoon ook niet als ik gequote word, wèl als ik een persoonlijk berichtje krijg.quote:
ik hoop dat je toch wel gewoon lekker doorgaat! dit is allemaal haske rot zoquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we dan er maar helemaal mee stoppen
Merk dat ik ook gewoon geen motivatie en inspiratie heb voor het huidige boekje en dat heeft hier mee te maken.
Als MissStevie voortaan naar de volgende in de rij stuurt dan kan ik er mee stoppen.
Ik heb vanmiddag wel weer wat inspiratie opgedaan en geknutseldquote:Op zondag 17 mei 2015 19:02 schreef simmu het volgende:
[..]
ik hoop dat je toch wel gewoon lekker doorgaat! dit is allemaal haske rot zo
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel weer wat inspiratie opgedaan en geknutseld
In de spirit van geven is belangrijker dan krijgen
das misschien wel een goed ide, dat we sarabi's boekje nog wat rond sturen langs mensen die nog wat creativiteit over hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:07 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
eventueel kan ik na deze ronde nog een slagje in je boekje doen?
Mag ik misschien ook even een paar dagen weg zijn?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem als boekjes wat later komen als ik het maar weet, daarom was ik ook blij dat ik wist dat het wat langer zou duren dat ik ze vorige keer zou krijgen en dat ik er 2 tegelijk in een pakketje zou krijgen. Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier het geval is, als er iets tussen komt of het gaat iets langer duren oké, we zijn geen robots maar blijf wel met elkaar overleggen. Als de mensen waar nog niets van gehoord is bijvoorbeeld geen foto's hebben gemaakt ZEG dat dan gewoon eventjes (of als er een andere reden is) maar helemaal niet reageren.........
misschien inderdaad even per PB proberen?
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel weer wat inspiratie opgedaan en geknutseld
In de spirit van geven is belangrijker dan krijgen
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik misschien ook even een paar dagen weg zijn?
Door familieomstandigheden heb ik nu voor het eerst mijn laptop weer aan staan.
Ik ga zo even zoeken wat ik aan foto's heb, dank kan ik ze uitprinten
Aaah superleukkkquote:Op zondag 17 mei 2015 21:39 schreef mocha het volgende:
[..]Fijn!
Ik heb een sneakje voor Jaleesa:
[ afbeelding ]
Je krijgt nog 2 boekjes van anderen, en daarna krijg je je eigen boekje weer terug.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Aaah superleukkk.
Hoeveel rondes moeten we eigenlijk nog?
Omdat ik met twee rondes meedoe ben ik helemaal de tel kwijt
Ik had precies het zelfde probleemquote:Op maandag 18 mei 2015 18:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Boekje van Crientj gaat morgen op de post. En dat terwijl ik gisteren al klaar was.Ik had nog maar 4 postzegels.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:25 schreef MissStevie het volgende:
Druk an de knutsel voor simmu.. nog even wat pagina's laten drogen en dan gaat hij dalijk op de postvanavond krijg je een sneakje simmu
en Sarabi.. fijn dat je toch nog even mee blijft doen ondanks het verloren boekje. hopelijk komt hij alsnog boven water!
Edit: toch eerder een sneakje dan verwachtboekje js onderweg naar de volgende
[ afbeelding ]
Looking goodquote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef simmu het volgende:
boekje van mocha is ook op de post!
[ link | afbeelding ]
Top! Mijn fotos zullen wel geknipt moeten worden, die hadden allemaal nog een stuk achtergrondquote:Op maandag 18 mei 2015 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mail van JJ is binnen! Helaas ging printen op werk niet, verkeerde instellingen. Heb ze dus wel rechtgemaakt.
Heb je ondertussen alle foto's ontvangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Optie voor muck: je ligt redelijk op m'n woonwerkroute, ik zou het boekje kunnen ophalen?
Nog niet. Muck's foto's mogen nog komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ondertussen alle foto's ontvangen?
os hier nog wat uitgekomen Mw Puff??quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kom ik weer tussen de hoeraatjes door: bij mij ook vandaag geen boekje.
Ik durf het bijna niet meer te posten.
vind net ook dit bericht van Muck. misschien heeft ze alles zelf al geprint en is de communicatie even een beetje langs elkaar heen gegaan??quote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik misschien ook even een paar dagen weg zijn?
Door familieomstandigheden heb ik nu voor het eerst mijn laptop weer aan staan.
Ik ga zo even zoeken wat ik aan foto's heb, dank kan ik ze uitprinten
Ik wil het anders wel betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:33 schreef MissStevie het volgende:
kan iedereen niet, op de dag dat de boekjes terug gaan, hun eigen pagina's printen en mailen naar Sarabi dat ze ze zelf in kan plakken?? super lief dat jij het allemaal wil regelen Mw. Puff, maar wordt te gek als je er zoveel aan moet betalen
[..]
os hier nog wat uitgekomen Mw Puff??
Haha, ik wist dat ik daar nog iets over ging horen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:54 schreef nectarientje het volgende:
Sterkte met je moeder Summer
Aspergermeisje, je tapeknutsel lag op de mat hoor
crientj kreeg vorige keer ook zo'n pakket. Ik heb dit keer doorzichtige tape gebruikt. Ziet er wat minder dreigend uitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Haha, ik wist dat ik daar nog iets over ging horen.Ik dacht: ik pak het maar helemaal in, dan moet het goed komen.
Oja daar moeten we dan even oplettenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:36 schreef MissStevie het volgende:
[..]
vind net ook dit bericht van Muck. misschien heeft ze alles zelf al geprint en is de communicatie even een beetje langs elkaar heen gegaan??
geeft niks, ij bent wel de laatste die er iets aan kan doen! Klote post nlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja daar moeten we dan even opletten
Sorry dat het allemaal zo lastig is
MissStevie ik heb je pakketje weer ontvangen
Oeh dat is wel een handige tip maar dat heb ik tot nu toe nooit gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef MissStevie het volgende:
tsja dat had gekund, maar we weten helemaal niet hoe het boekje nou precies kwijt is geraakt.. die lui van post nl moeten gewoon wat zorgvuldiger met hun werk om gaan. Ik neem aan dat Muck ook haar eigen postcode e.d op de achterkant van de enveloppe had gezet? als er dan iets mis was met adres of frankering oid hadden ze het op zijn minst nog even terug kunnen sturen.. wel knap balen allemaal.. je hebt er toch tijd en geld in gestoken![]()
muck zegt ook mijn boekje al vertuurd te hebben, maar weet niet of deze inmiddels al binnen is bij mevrouw Puff.. vrees er inmiddels wel een beetje voor
inderdaad! En bij de boekjes die ik krijg staat ook niks achterop maar het is inderdaad handig om wel te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Eigen postcode achterop ging ik wel vanuit dat iedereen dat deed.....
Weer wat lessen voor de volgende ronde
ze naar mij mailen, dan stuur ik het door naar manlief, die ze op zn werk print en dan stuur ik ze per post weer terug. voilaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
printen van 26 pagina's in de bieb kost zo'n 8 euro (geen lid) is wel vrij duur. Weet iemand een alternatief?
Ik denk dat ik dat ga onthouden, maar probeer me er tegen die tijd nog een keer aan te herinneren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:41 schreef nectarientje het volgende:
Aspergermeisje, mochten de volgende boekjes een keer pakketje moeten worden, wil je er dan duidelijk opzetten dat het niet naar de buren mag?
In theorie is dat mooi. In de praktijk is er nu al twee keer een boekje niet aangekomen na resp 2 en 1,5 week. Durven we dat wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:58 schreef simmu het volgende:
[..]
ze naar mij mailen, dan stuur ik het door naar manlief, die ze op zn werk print en dan stuur ik ze per post weer terug. voila
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik denk dat ik dat ga onthouden, maar probeer me er tegen die tijd nog een keer aan te herinneren.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In theorie is dat mooi. In de praktijk is er nu al twee keer een boekje niet aangekomen na resp 2 en 1,5 week. Durven we dat wel?
Dan krijg je zo linkjes en een adres in je Pm, eerst even etenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef simmu het volgende:
[..]
tuurlijk welwe maken toch niet voor niks foto's? er zit nu eenmaal een stukje risico in het concept "post". er zit een stukje risico in alles. zelfs als je alles elektronisch doet, is er het risico dat iemands compu crasht. en dan kan je gaan beginnen over backups, en dan gaan we het hebben over harde schijven en clouds en toestanden. bluh!
soms is het een kwestie van een beetje vertrouwen en/of stug volhouden
kom maar opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:23 schreef nectarientje het volgende:
Ldg, kan ik je blij maken met fijne adresjes in je hometown of denk je de meeste wel te kennen?
Och, geen ramp hoor. Of je nu doorzichtige tape of van dat bruine tape gebruikt. Je hebt het adres er wel heel duidelijk op geschreven hahaha. Maar t boekje is binnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
crientj kreeg vorige keer ook zo'n pakket. Ik heb dit keer doorzichtige tape gebruikt. Ziet er wat minder dreigend uit
Ja, ik begon wat enthousiastquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:22 schreef Crientj het volgende:
Och, geen ramp hoor. Of je nu doorzichtige tape of van dat bruine tape gebruikt. Je hebt het adres er wel heel duidelijk op geschreven hahaha. Maar t boekje is binnen.
Twee boekjes achtereen niet ontvangen idd...quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:24 schreef Crientj het volgende:
Trouwens, zijn er nu twee boekjes kwijtgeraakt?
Daarvoor kwamen ze wel goed aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef Sarabi het volgende:
Misschien een domme vraag maar heeft ze het juiste adres?
Misschien ergens een cijfer omgedraaid.
De .png's van 1 t/m3 liggen bij Simmu, wellicht in de brievenbus. Het boekje is gekocht en ik ben over de helft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat is dit moment de stand van zaken van mijn nieuwe boekje?
Ik heb het boekje gisteren pas gepost.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb ook nog geen boekje binnen, maar de vorige keer duurde dat ook een paar dagen langer.
Dus met mijn nieuwe boekje komt het helemaal goed zo te horen, bedankt iedereen die er zoveel moeite voor doet!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De .png's van 1 t/m3 liggen bij Simmu, wellicht in de brievenbus. Het boekje is gekocht en ik ben over de helft.
De status van het boekje van MisStevie is ook vermist overigens
manlief print ze vandaag uit en doet ze vanuit zn werk op de post, met dank aan de receptiedamequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus met mijn nieuwe boekje komt het helemaal goed zo te horen, bedankt iedereen die er zoveel moeite voor doet!
Maar wat vervelend van MissStevie's boekje...
godverquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De .png's van 1 t/m3 liggen bij Simmu, wellicht in de brievenbus. Het boekje is gekocht en ik ben over de helft.
De status van het boekje van MisStevie is ook vermist overigens
Is inderdaad binnen nu!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb het boekje gisteren pas gepost.![]()
![]()
Ik had de brievenbusdoos waar het inzat toen ik 'm kreeg teveel stukgescheurd bij het openmaken en toen moest ik naar het postkantoor voor een nieuwe envelop. Met bubbeltjes, zodat het boekje goed beschermd is. Dus vandaar dat je het nog niet binnenhebt. Misschien toch nog vanmiddag als het voor de verandering supersnel gaat.
bij de klachten tot nu is alleen het laatste deel in de keten nagegaan. Mocht er opnieuw iets optreden gaan ze hogerop kijken. Wellicht is het zinvol als Muck een klacht indient om het eerste stuk te laten controlerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef simmu het volgende:
hier ook nog geen boekje trouwens
een vriendin die bij de post werkte zei trouwens dat een klacht indienen zeker wel zinvol is. die vond het trouwens ook wel heel raar en vroeg of die brievenbus waar het boekje in gepost werd dan wel geleegd werd. als er iets misgaat bij de post is dat meestal in die grote sorteercentra namelijk.
Oja dat zou ook nog eens kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef simmu het volgende:
hier ook nog geen boekje trouwens
een vriendin die bij de post werkte zei trouwens dat een klacht indienen zeker wel zinvol is. die vond het trouwens ook wel heel raar en vroeg of die brievenbus waar het boekje in gepost werd dan wel geleegd werd. als er iets misgaat bij de post is dat meestal in die grote sorteercentra namelijk.
Dat snap ik echt helemaal, don't worryquote:
Sarabiquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat snap ik echt helemaal, don't worry
Ik voelde me alleen nogal aangevallen, terwijl ik aangaf iets compleet anders aan mijn hoofd te hebben. Maar goed, dat terzijde.
Het was even puzzelen, maar ik ben eruit welke pagina's op mijn telefoon de simmupagina's zijn. Een aantal liggen er geprint klaar, een aantal heb ik gereconstrueerd, omdat ze geknipt, geplakt en gevouwen nou eenmaal veel leuker en beter tot hun recht komen. Waar mag ik ze op dit moment naartoe sturen?
Ook heb ik vanaf deze kant zojuist een klacht ingediend bij postnl, voor beide boekjes.
Wat het tweede boekje betreft: het is belachelijk dat er een sticker van de 20 op zit, want hij is veel eerder naar het postkantoor gebracht. Ik ben al druk handtassen en vakjes in jassen en mijn portemonnee aan het doorspitten om te kijken of ik een bonnetje ofzo heb.
Anyway: ik baal ook verschrikkelijk van het feit dat simu's boekje spoorloos is geraakt tussen hier en mevrouwpuff
Ik weet zeker dat ik hem goed dicht heb geplakt, met extra tape en het adreslabel ook nog eens getaped, dus daar kan het bijna niet aan liggen, maar ik voel me er wel ontzettend schuldig over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |