kan de brievenbus post niet uitbesteed zijn?? Hier zie ik ook vaak postbezorgers die niet bij de tnt werken, maar voor een ander bedrijf. Misschien dat het daar mis gaat??quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zoek waar ik kan klagen, maar kan alleen vinden over pakketjes. Zouden ze de norm voor bezorging V post weggelaten hebben? Of de bezorger hier is een marginale, dat kan ook. Dat ze de post thuis nazoeken op geld ofzo.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:20 schreef Muck het volgende:
Eerste sneakje voor MissStevie:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk! Hier nog geen boekje, teleurgesteld.Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muck, wat ga je hardquote:Op zondag 10 mei 2015 12:40 schreef Muck het volgende:
Sneak voor MissStevie:
[ afbeelding ]
Hij gaat morgenochtend op de post, dan is ie hopelijk een keer op tijd
wie zn boekje moet er bij je aankomen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?
Het boekje van Crientj.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zn boekje moet er bij je aankomen?
Nog steeds niets? Wat een gedonder. Zou het misschien kunnen komen doordat ik een brievenbusdoos heb gebruikt in plaatsvan een envelop maar wel heb gefrankeerd volgens brief tarief? Ik hoop echt van ganser harte dat het nog boven water komt!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?
op maandag is er toch nooit postnl?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
hier vandaag geen boekje ontvangen
nee maar ik zou 2 boekjes tegelijk krijgen als pakketje en die komen soms wel op maandagquote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
op maandag is er toch nooit postnl?
Da's waar. Duimen op morgen dan maar!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
nee maar ik zou 2 boekjes tegelijk krijgen als pakketje en die komen soms wel op maandag
Ik denk dat dat voor de bezorging niks uitmaakt. Als het door de brievenbus past, past het erdoor. Lijkt me dat je daar niet extra voor moet betalen. En als dat wel zo is, zou ik het ontvangen met boete, en dat is ook niet gebeurd. Wie weet is het er morgen!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nog steeds niets? Wat een gedonder. Zou het misschien kunnen komen doordat ik een brievenbusdoos heb gebruikt in plaatsvan een envelop maar wel heb gefrankeerd volgens brief tarief? Ik hoop echt van ganser harte dat het nog boven water komt!
Fijn dat je het nu doet.. en dat je weer heel terug bent van de vakantie!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Boekje hier is binnen hoor!! Sorry, had er even niet aan gedacht om te laten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |