Leuk!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor gebakken koekje, zonder lintje
Je bedoelt dat het boekje wat bij mevr.puff ligt, later verzonden wordt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgende week misschien nog een kans? (in overleg met Mocha)
Dat is het idee, dan hebben Muck en JJ nog tijd om hun foto's te mailen (subtiele hint) en ik was nog niet ver genoeg wegens gebrek aan boekje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:25 schreef mocha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het boekje wat bij mevr.puff ligt, later verzonden wordt?
Prima toch?
Kan ik wel het boekje komende maandag naar MissStevie sturen?
(Beetje in de war, wie heeft welk boekje en welk boekje is er niet )
Hopelijk krijg je de foto's op tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is het idee, dan hebben Muck en JJ nog tijd om hun foto's te mailen (subtiele hint) en ik was nog niet ver genoeg wegens gebrek aan boekje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond vandaag op de Hip en Happening markt in Appingedam iets leuks voor in het boekje van Crientj.(ik snap nu ik dit typ ineens je username
dat ik dat niet eerder had bedacht zeg
) Ik heb inmiddels 6 van de 8 bladzijden af.
Nee... Ik begin het nu lastig te vinden. Ik probeer vooruit te werken, maar dat is nogal lastigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef Sarabi het volgende:
MevrouwPuff heb je ondertussen de overige foto's ontvangen?
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee... Ik begin het nu lastig te vinden. Ik probeer vooruit te werken, maar dat is nogal lastigstraks loopt het allemaal in de soep en dat zou ik echt naar vinden.
dat vind ik wel een beetje voorbarig (maar ik ben een slechte opgever). En jammer.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we dan er maar helemaal mee stoppen
Merk dat ik ook gewoon geen motivatie en inspiratie heb voor het huidige boekje en dat heeft hier mee te maken.
Als MissStevie voortaan naar de volgende in de rij stuurt dan kan ik er mee stoppen.
Nou dat dusquote:Op zondag 17 mei 2015 11:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gek dat er ineens minder communicatie is wel
Een dm of pm is misschien effectiever? Ik zie op mijn telefoon ook niet als ik gequote word, wèl als ik een persoonlijk berichtje krijg.quote:
ik hoop dat je toch wel gewoon lekker doorgaat! dit is allemaal haske rot zoquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Misschien moeten we dan er maar helemaal mee stoppen
Merk dat ik ook gewoon geen motivatie en inspiratie heb voor het huidige boekje en dat heeft hier mee te maken.
Als MissStevie voortaan naar de volgende in de rij stuurt dan kan ik er mee stoppen.
Ik heb vanmiddag wel weer wat inspiratie opgedaan en geknutseldquote:Op zondag 17 mei 2015 19:02 schreef simmu het volgende:
[..]
ik hoop dat je toch wel gewoon lekker doorgaat! dit is allemaal haske rot zo
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel weer wat inspiratie opgedaan en geknutseld
In de spirit van geven is belangrijker dan krijgen
das misschien wel een goed ide, dat we sarabi's boekje nog wat rond sturen langs mensen die nog wat creativiteit over hebbenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:07 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
eventueel kan ik na deze ronde nog een slagje in je boekje doen?
Mag ik misschien ook even een paar dagen weg zijn?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind het niet zo'n probleem als boekjes wat later komen als ik het maar weet, daarom was ik ook blij dat ik wist dat het wat langer zou duren dat ik ze vorige keer zou krijgen en dat ik er 2 tegelijk in een pakketje zou krijgen. Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier het geval is, als er iets tussen komt of het gaat iets langer duren oké, we zijn geen robots maar blijf wel met elkaar overleggen. Als de mensen waar nog niets van gehoord is bijvoorbeeld geen foto's hebben gemaakt ZEG dat dan gewoon eventjes (of als er een andere reden is) maar helemaal niet reageren.........
misschien inderdaad even per PB proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |