Nog steeds geen boekje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maandagmiddag al op de bus gedaan
f*cking Bruna. Ik had gezworen daar nooit meer iets in de postzak te pleuren omdat post die ik daar in het verleden afgaf wel vaker veeel later aankwam dan gepland. Reactie van de medewerkster toen ik eens verhaal ging halen was dat de zak niet altijd afgehaald werd en dat ze er ook niet altijd achteraan gingen als het niet gebeurde.
Maarja, afgelopen maandag was dat het enige punt in de buurt waar ik op dat moment nog terecht kon voor de combinatie postzegels en een post-aflever-punt.

Belachelijk he?quote:

Ik zoek waar ik kan klagen, maar kan alleen vinden over pakketjes. Zouden ze de norm voor bezorging V post weggelaten hebben? Of de bezorger hier is een marginale, dat kan ook. Dat ze de post thuis nazoeken op geld ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:25 schreef MissStevie het volgende:
Ik vind het maar bijzonder dat er zoveel verschil in zit..

kan de brievenbus post niet uitbesteed zijn?? Hier zie ik ook vaak postbezorgers die niet bij de tnt werken, maar voor een ander bedrijf. Misschien dat het daar mis gaat??quote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zoek waar ik kan klagen, maar kan alleen vinden over pakketjes. Zouden ze de norm voor bezorging V post weggelaten hebben? Of de bezorger hier is een marginale, dat kan ook. Dat ze de post thuis nazoeken op geld ofzo.

quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:20 schreef Muck het volgende:
Eerste sneakje voor MissStevie:
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk! Hier nog geen boekje, teleurgesteld.Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Muck, wat ga je hardquote:Op zondag 10 mei 2015 12:40 schreef Muck het volgende:
Sneak voor MissStevie:
[ afbeelding ]
Hij gaat morgenochtend op de post, dan is ie hopelijk een keer op tijd

wie zn boekje moet er bij je aankomen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?

Het boekje van Crientj.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zn boekje moet er bij je aankomen?

Nog steeds niets? Wat een gedonder. Zou het misschien kunnen komen doordat ik een brievenbusdoos heb gebruikt in plaatsvan een envelop maar wel heb gefrankeerd volgens brief tarief? Ik hoop echt van ganser harte dat het nog boven water komt!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier ook nog niks! Ik vind het op zich niet erg, maar ik begin nu wel een beetje ongerust te worden. Maandag is het op de bus gedaan en zaterdag heb ik het nog steeds niet ontvangen. Komt dat dan nog goed?

op maandag is er toch nooit postnl?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
hier vandaag geen boekje ontvangen

nee maar ik zou 2 boekjes tegelijk krijgen als pakketje en die komen soms wel op maandagquote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
op maandag is er toch nooit postnl?

Da's waar. Duimen op morgen dan maar!quote:Op maandag 11 mei 2015 16:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
nee maar ik zou 2 boekjes tegelijk krijgen als pakketje en die komen soms wel op maandag

Ik denk dat dat voor de bezorging niks uitmaakt. Als het door de brievenbus past, past het erdoor. Lijkt me dat je daar niet extra voor moet betalen. En als dat wel zo is, zou ik het ontvangen met boete, en dat is ook niet gebeurd. Wie weet is het er morgen!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nog steeds niets? Wat een gedonder. Zou het misschien kunnen komen doordat ik een brievenbusdoos heb gebruikt in plaatsvan een envelop maar wel heb gefrankeerd volgens brief tarief? Ik hoop echt van ganser harte dat het nog boven water komt!

Fijn dat je het nu doet.. en dat je weer heel terug bent van de vakantie!quote:Op maandag 11 mei 2015 20:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Boekje hier is binnen hoor!! Sorry, had er even niet aan gedacht om te laten weten

Final-fucking-ly!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Een aardbeving in de gang... Jawel! Crientj's boekje plofte op de mat!![]()
![]()

Hahahaha, Yaaaay!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Een aardbeving in de gang... Jawel! Crientj's boekje plofte op de mat!![]()
![]()

Jaquote:

Ik heb net PostNL getweet, ze gaan het uitzoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Is dat dan mijn boekje dat kwijt is?
Mocht dat het geval zijn, heeft iedereen wel foto's gemaakt van de gemaakte pagina's?

Xandra is spuuglokje en Anne is Aspergermeisje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
De boekjes zijn hier aangekomen!![]()
maar ik heb wel even hulp nodig van iemand die verstand heeft van de verzendlijstjes, ik heb nu de boekjes van Anne en Xandra, wie zijn dat en wie van de 2 moet ik volgens de lijst als eerste weer doorsturen? Dan begin ik als eerste aan die die het eerst weer weg moet.
En sorry alvast Summerbreeze, zal wel vertraging in komen te zitten want ik kan onmogelijk in 5 dagen doen waar ik anders 14 dagen de tijd voor gehad zou hebben maar dat lijkt me logisch

quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Xandra is spuuglokje en Anne is Aspergermeisje.
Ik heb dankzij onverwachte vrije tijd je boekje zo goed als af koekje. Helaas wel zonder lintje, heb gezocht maar niet gevonden

Spuuglokje! *veegt voorhoofd af*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik vergeef je als je mij ook kan vertellen wie van de 2 boekjes als eerst aan gewerkt moet worden
![]()

haha ja sorry voor de vertragingquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
maar ik heb wel even hulp nodig van iemand die verstand heeft van de verzendlijstjes, ik heb nu de boekjes van Anne en Xandra, wie zijn dat en wie van de 2 moet ik volgens de lijst als eerste weer doorsturen? Dan begin ik als eerste aan die die het eerst weer weg moet.
En sorry alvast Summerbreeze, zal wel vertraging in komen te zitten want ik kan onmogelijk in 5 dagen doen waar ik anders 14 dagen de tijd voor gehad zou hebben maar dat lijkt me logisch

Ja, eerste keer round robin'en op mijn nieuwe adresquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ja sorry voor de vertraginghet stapelt een beetje op zo.
Maar ze zijn er iig*haalt opgelucht adem*

Poststempeldatum: 11 mei. Gisteren dus... Als ik jou was zou ik het niet meer bij Bruna in de zak doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Final-fucking-ly!![]()
![]()
![]()
Ik ben overigens wel benieuwd naar de poststempeldatum. Ik wil wel weten of het boekje zo lang onderweg is geweest of dat het lang bij de Bruna heeft gelegen...

Ik had wel heel hard 'gebakken koekje!' willen roepen, maar dat durfde ik natuurlijk niet in het echt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:25 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik ga straks naar de meikermis in Groningen, hopen dat er post in mijn postvakje ligt als ik thuis kom!

Jij was er ook vanmiddagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had wel heel hard 'gebakken koekje!' willen roepen, maar dat durfde ik natuurlijk niet in het echt.Misschien zijn we elkaar wel gepasseerd zonder het te weten!

hahahaha en iedereen kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Haha, zo ben ik een keer omgeroepen als nectarientje op het station in Nijmegen

Toevallig was ik met m'n dochter rond 13:00 uur in het centrum om samen te lunchen (we wonen in de stad).quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:02 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Jij was er ook vanmiddagEn ik denk als ik opeens iemand keihard gebakken koekje had horen roepen dat ik er nog naartoe was gelopen ook hahaha

Geen probleem. Chronisch uitsteller hier, dus paar dagen extra maakt niet uitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:

Dat ga ik dan ook maar niet doen dus. Ik loop er morgen wel even binnen om verhaal te halenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:56 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Poststempeldatum: 11 mei. Gisteren dus... Als ik jou was zou ik het niet meer bij Bruna in de zak doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |