ja ik baal ook enorm voor jou.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh zoo. Ik schrok al. Dacht dat ik iets had gemist.
Wel balen dat mijn boekje dan vertraging heeft
Sorry, my bad.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat raar, ik heb hem maandag op dinsdagnacht op de bus gedaan... Maar ik stuur mijn boekjes toch door naar Simmu?
Ongelofelijk, hij is maandag op de post gegaanquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij is toch binnen, gelukkigpostbode kwam rond 4.
Hij was ook open. Misschien heeft de postbode m wel een nachtje mee naar huis genomen om te genieten van de inhoud.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hij is maandag op de post gegaan
Ja, excuses. Handige harry hier heeft donderdag t boekje op de bus gegooid, maar hij lag vandaag weer in mijn brievenbus. Briefje met jouw adres dat ik erop had geplakt is verdwenen, waardoor ze 'm terug hebben gestuurd. Ik ga even een nieuwe envelop regelen en dan komt ie zsm naar je toe.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gisterenmaar raak n beetje in planologische plakpaniek
leuk he, dat vliegende tijger papierquote:
Ik heb t al vaker voorbij zien komen jaquote:Op woensdag 29 april 2015 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
leuk he, dat vliegende tijger papier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just Breathe
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:06 schreef mocha het volgende:
yeah, leuke previews weer![]()
Ik ben vandaag eindelijk in Simmu's boekje begonnen:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Lief van je! (Jij gaat zo snel!)quote:Op woensdag 29 april 2015 12:48 schreef nectarientje het volgende:
Crientj, ik zal morgen het boekje van Summer op de bus doen. Heb je wellicht net wat meer tijd
ah nu weet ik welk boekje van wie isquote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Lief van je! (Jij gaat zo snel!)
Sneakpeak voor Spuuglokje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh dat maakt me nieuwschierig.. ik ben heeuuul geduldig...quote:Op donderdag 30 april 2015 14:25 schreef simmu het volgende:
ik ben bezig aan je boekjemaar je moet nog ff geduld hebben. eerste 2 pagina's zijn af en voor de rest heb ik zat plannen
helaas het boekje niet klaar gekregen vandaagquote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Sneak voor gebakken-koekje! (Geloof ik. Ben ik nou zo dom of zijn er meer mensen die dat doorstuursysteem nog steeds niet onder de knie hebben? Gelukkig moet het boekje steeds naar dezelfde persoon...)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Lief van je! (Jij gaat zo snel!)
Sneakpeak voor Spuuglokje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |