quote:Op zondag 17 mei 2015 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel weer wat inspiratie opgedaan en geknutseld
In de spirit van geven is belangrijker dan krijgen
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik misschien ook even een paar dagen weg zijn?
Door familieomstandigheden heb ik nu voor het eerst mijn laptop weer aan staan.
Ik ga zo even zoeken wat ik aan foto's heb, dank kan ik ze uitprinten
Aaah superleukkkquote:Op zondag 17 mei 2015 21:39 schreef mocha het volgende:
[..]Fijn!
Ik heb een sneakje voor Jaleesa:
[ afbeelding ]
Je krijgt nog 2 boekjes van anderen, en daarna krijg je je eigen boekje weer terug.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Aaah superleukkk.
Hoeveel rondes moeten we eigenlijk nog?
Omdat ik met twee rondes meedoe ben ik helemaal de tel kwijt
Ik had precies het zelfde probleemquote:Op maandag 18 mei 2015 18:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Boekje van Crientj gaat morgen op de post. En dat terwijl ik gisteren al klaar was.Ik had nog maar 4 postzegels.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:25 schreef MissStevie het volgende:
Druk an de knutsel voor simmu.. nog even wat pagina's laten drogen en dan gaat hij dalijk op de postvanavond krijg je een sneakje simmu
en Sarabi.. fijn dat je toch nog even mee blijft doen ondanks het verloren boekje. hopelijk komt hij alsnog boven water!
Edit: toch eerder een sneakje dan verwachtboekje js onderweg naar de volgende
[ afbeelding ]
Looking goodquote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef simmu het volgende:
boekje van mocha is ook op de post!
[ link | afbeelding ]
Top! Mijn fotos zullen wel geknipt moeten worden, die hadden allemaal nog een stuk achtergrondquote:Op maandag 18 mei 2015 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mail van JJ is binnen! Helaas ging printen op werk niet, verkeerde instellingen. Heb ze dus wel rechtgemaakt.
Heb je ondertussen alle foto's ontvangen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Optie voor muck: je ligt redelijk op m'n woonwerkroute, ik zou het boekje kunnen ophalen?
Nog niet. Muck's foto's mogen nog komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ondertussen alle foto's ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |