Ah ik zat al te wachtenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
NWS / Timmm stopt als mod
Hier verder.
Ik heb nog nooit een ban gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan zou Specu zelf ook een ban moeten krijgen.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad.
Zo kan het dus ook.
Ze hadden je zeker een jaar lang moeten bannen voor je PI.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook.
Ik ook niet man. In al die jaren. Zo braaf ben ik.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook.
Echt wel, met je kansloze Maagdenhuis fittiequote:
Dat vind ik dan weer onbegrijpelijk.quote:
je moeder is er weerquote:
Ik wil het wel doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
We zoeken trouwens geen vervanger voor timmm want ik haat iedereen.
.
Ik snap wel waarom Tim weg is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
.
En bedankt he. Denk ook dat er niemand te vinden is die met jullie wil 'werken'quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
.
dat staat dan ook gewoon in de MED he sukkolquote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Fylax het volgende:
Ik ben liever geen Moderator
Zo. Sla die maar op voor later.
Oh die heb ik ook wel zo een lijst maar alleen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net als Mutant01 een hitlist van users die ik gelijk ga kaltstellen als ik eenmaal mijn mod powers heb,
Lol die editquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Fylax het volgende:
Specu waarom quote je een post wat ik nooit gepost heb?
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Fylax het volgende:
k ben liever geen Moderator
Zo. Sla die maar op voor later.
quote:
Net als dat je nooit een ban gehad hebt zekerquote:
Ja klopt, heb ook maar 5 notes en zijn alle 5 positief.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat je nooit een ban gehad hebt zeker
Geen dank man, ik zie de 30 euro voor het opleven wel op m'n bankrekening verschijnen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als Fylax hier is, dan leeft dit hele topic op.
Bedankt Fylax.
Wat ga je daar mee doen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen dank man, ik zie de 30 euro voor het opleven wel op m'n bankrekening verschijnen.
En ik ben niet walgelijk zekerquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ook maar 5 notes en zijn alle 5 positief.
lijkt me beterquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Ok, ik ben Fallax weer helemaal zat jongens.
Kan Kingstown hem even in bed schoppen?
Ik zal hem even quoten, net als El_Matadorquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
Ok, ik ben Fallax weer helemaal zat jongens.
Kan Kingstown hem even in bed stoppen?
Daar kan je genote voor worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal hem even quoten, net als El_Matador
Zou ook voor het eerst zijn ...quote:
wat bedoel je met weer?quote:
Is goed, bro.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Je moet niet met je laten sollen Fylax, gewoon van je afbijten. Anders leren ze het nooit.
Notesquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:44 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dat Fokker89 nu een note moet krijgen.
Een note aanvragen levert een note opquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:44 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dat Fokker89 nu een note moet krijgen.
Notes bespreken we hier niet. Note voor jou.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een note aanvragen levert een note op.
Ik vraag niet aan, ik geef een mening.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een note aanvragen levert een note op.
Ik neem het even mee naar achterquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vraag niet aan, ik geef een mening.
Wil je mijn kleuterjuf zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
Kolere het lijkt hier wel de kleuterschool.
Ja dus?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij neemt wel vaker iets van/naar achter, en nee niet mijn moeder.
Ik geilde altijd op mijn juffrouw... just sayingquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
Kolere het lijkt hier wel de kleuterschool.
Ik luister fylax friday terugquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij kijkt maar ik hoor heejjeeejaaahoo of zoiets.
Jij dacht dat ik lulde?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]Bingo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Flikker eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Zeg jij nou dat Yoki niks meer mag zeggen?quote:
Dat heb jij goed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Yoki niks meer mag zeggen?
Hehe eindelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Als Yoki niet meer mag praten zwijg ik ook.
#JeSuisYoki
Je bent zelf anders.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt ook niet, zijn allemaal net iets anders.
Jammer Karina, stop maar.
[..]TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik hoop dat je hele internet kapot gaat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, het was weer gezellig. Als ik straks terug kom ben ik wat aardiger.
Ja verdomme gaat automatisch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
En er nog gewoon op ingaan heDoe dat nou niet joh. Sjongejonge.
Slecht plan. Daar gaat niemand blij van worden.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht plan. Daar gaat niemand blij van worden.
Ik ga solliciteren als Bundesliga-topic mod bij Johannes.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht plan. Daar gaat niemand blij van worden.
Kingstown is nog geen 65 joh.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel een beetje discutabel dat een man van 65+ zo'n bingo maakt over een 14-jarige jongen.
Hij moet hier gewoon hard aangepakt worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Officieel wel, maar zijn psychose hangt hier nog tot een uur of 3
Blijft meneer nu ineens ook weg uit deze slowchat dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
NWS / Timmm stopt als mod
Hier verder.
Komt geen vervanger.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Blijft meneer nu ineens ook weg uit deze slowchat dan?![]()
En is hugecooll al als vervanger aangesteld?
Tuurlijk wel.quote:
Speel het spel nou eens mee!quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee echt niet, NWS draait prima.
Niet eens, ik stond gewoon verkeerd en lette niet op.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij was dat paard zeker aan het pesten hè...
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, Henk was weer een grapje aan het maken.
Zeker weer nikszeggende gifs maken van schapen.quote:
Is Yasmin al ontvoerd?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker weer nikszeggende gifs maken van schapen.
Hoop ik niet, al werd ze wel belaagd door hagedissenquote:
Gaat het nu weer een beetje?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet eens, ik stond gewoon verkeerd en lette niet op.
Vindt ze het fijn dat jij haar zo zit te stalken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop ik niet, al werd ze wel belaagd door hagedissen.
Hagedissen. De gangsta-rappers onder de dieren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop ik niet, al werd ze wel belaagd door hagedissen.
Zij stalkt mijquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt ze het fijn dat jij haar zo zit te stalken?
Ik wou net zeggen... Is ze even op vakantie, krijgt ze nog de hele tijd LTVDK op haar dak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt ze het fijn dat jij haar zo zit te stalken?
Paard stelt tenminste geen aidsvragen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat het paard je heeft geschopt.
Rustig aan dude.
Jammer dat dat paard maar half werk heeft geleverd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paard stelt tenminste geen aidsvragen.
Poederbrief.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Moeten we een kaartje sturen Specularium?
Gelukkig doet je moeder dat niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat dat paard maar half werk heeft geleverd.
Gelukkig maar ja, want anders was ik hier nu niet geweestquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig doet je moeder dat niet.
Nee, dat lijkt me nogal absurd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paard stelt tenminste geen aidsvragen.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig doet je moeder dat niet.
Doeiquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer.
Doei Harry en de rest.
Wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als iemand er netjes om vraagt en geen gebiedende wijs gebruikt, dan ben ik uiteraard vriendelijk, behulpzaam en sociaal genoeg om aan dat verzoek te voldoen. Ik discrimineer niet op leeftijd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel een beetje discutabel dat een man van 65+ zo'n bingo maakt over een 14-jarige jongen.
Dit klopt. Ik ben 28.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat.Ik vind dit soort grapjes leuk hoor, maar bij Specularium gaan ze gepaard met een boel frustratie. Woordgrapjes scheen hij niet zo leuk te vinden, hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaha jij hrbt echt de lolbroek aan vanavondquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit soort grapjes leuk hoor, maar bij Specularium gaan ze gepaard met een boel frustratie. Woordgrapjes scheen hij niet zo leuk te vinden, hoorde ik.
Hier kan ik wel om hinnikenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit soort grapjes leuk hoor, maar bij Specularium gaan ze gepaard met een boel frustratie. Woordgrapjes scheen hij niet zo leuk te vinden, hoorde ik.
Dat topicquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand er netjes om vraagt en geen gebiedende wijs gebruikt, dan ben ik uiteraard vriendelijk, behulpzaam en sociaal genoeg om aan dat verzoek te voldoen. Ik discrimineer niet op leeftijd.
Voor jou had ik er ook nog met alle liefde 1 gemaakt, maar ik kan helaas op dit moment niet meer in dat topic posten.
[..]
Dit klopt. Ik ben 28.
Aha, nou wat loopt Fylax dan te sippen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand er netjes om vraagt en geen gebiedende wijs gebruikt, dan ben ik uiteraard vriendelijk, behulpzaam en sociaal genoeg om aan dat verzoek te voldoen. Ik discrimineer niet op leeftijd.
Voor jou had ik er ook nog met alle liefde 1 gemaakt, maar ik kan helaas op dit moment niet meer in dat topic posten.
[..]
Dit klopt. Ik ben 28.
Ja, ik zet mijn beste beentje voor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hahahahaha jij hrbt echt de lolbroek aan vanavond
Ik zat te twijfelen tussen 2 en 3. De 4e is het sowieso niet, ligt teveel voor de hand.quote:
Lekker crazy.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
Hahahahah het was allemaal maar een gek grapje XD
Ik heb net een nieuwe opdracht gemaakt.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen 2 en 3. De 4e is het sowieso niet, ligt teveel voor de hand.
Als ik zoiets zeg zet Henk 2 uur de photoshop aan om er een te maken.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig zeg ik te weinig zinnigs om een bingokaart mee te vullen.
Ja ook jij hebt een stalkerquote:Op woensdag 22 april 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg zet Henk 2 uur de photoshop aan om er een te maken.
Best eng.
Ben benieuwd. Vast van die gothic chicks.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe opdracht gemaakt.
Nee, vind je dat lekker?quote:Op woensdag 22 april 2015 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vast van die gothic chicks.
Vind ik wel iets voor jou.quote:
Alleen omdat het deprimerend is zeker?quote:
Zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat het deprimerend is zeker?
Specuzonnetje is natuurlijk wel altijd een vrolijke jongen.quote:
De nieuwste, die met "Herhaling werkt", was veel sneller klaar hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg zet Henk 2 uur de photoshop aan om er een te maken.
Best eng.
Je zou maar altijd vrolijk zijn, wat een ontzettende anus ben je dan.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specuzonnetje is natuurlijk wel altijd een vrolijke jongen.
Insert speculientje.jpgquote:Op woensdag 22 april 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specuzonnetje is natuurlijk wel altijd een vrolijke jongen.
Vervelend ja, maar altijd maar deprimerend zijn is ook niet aan te raden.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou maar altijd vrolijk zijn, wat een ontzettende anus ben je dan.
Dan kun je beter voor de trein.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervelend ja, maar altijd maar deprimerend zijn is ook niet aan te raden.
Beetje jammer om dan voor de makkelijke weg te kiezen, gewoon faalangst dus.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
Trein heeft een hoge slagingskans.
Vandaar.
Dat is inderdaad supermakkelijk ja, voor een trein springen.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jammer om dan voor de makkelijke weg te kiezen, gewoon faalangst dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten we het weer over tieten hebben.
Of vagina'squote:Op woensdag 22 april 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten we het weer over tieten hebben.
Of allebeiquote:
Greppel klinkt zo grof. Ik houd het op schedequote:
quote:Je bent een bidsprinkhaankreeft!
Je bent mysterieus, mooi en niet bang om je krachtige klauwen te gebruiken om prooidieren aan te vallen, te verdoven en in stukken te scheuren.
quote:
Een trip van wat? Van sigaretten ga je niet echt trippenquote:Op woensdag 22 april 2015 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
Zou die LTDKV nou doorhebben dat hij in een trip is blijven hangen?
Luxemburg is een farce.quote:
Die kraanquote:Op woensdag 22 april 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen antwoord op omdat hij gewoon wat roept met zijn kraan.
Oh ok. Jammer he van timmmm?quote:Op woensdag 22 april 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen antwoord op omdat hij gewoon wat roept met zijn kraan.
Veredeld belastingparadijs, kun je beter in Andorra zittenquote:
Lekker handig op een berg ingeklemd zitten.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veredeld belastingparadijs, kun je beter in Andorra zitten.
In ieder geval geen gezeik van de EUquote:Op woensdag 22 april 2015 01:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lekker handig op een berg ingeklemd zitten.
Dat is wel een voordeel.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval geen gezeik van de EU.
Sorry, maar kan niet normaal antwoorden, deze was echt zo ongelooflijk grappig.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
Oh gelukkig edit Fokker zijn post nog even.
Nu weet ik dat het grappig bedoeld is.
Mag ook wel, heeft ie een half uur over gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sorry, maar kan niet normaal antwoorden, deze was echt zo ongelooflijk grappig.
Dat zou bij benadering best eens kunnen kloppen. Ik denk iets korter, trouwens.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag ook wel, heeft ie een half uur over gedaan.
Ik wil nu voor de grap dit topic op slot doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:26 schreef Punkman het volgende:
Maar het gaat nu niet meer over Fylax ?
Ben ik weer te laat.![]()
Kan hier wel een slotje op.
We zouden nog wel een topic kunnen openen natuurlijk met een TT als Fylax is geweldig.
Vind hij leuk...
dit is echt een goede grap ook welquote:Op woensdag 22 april 2015 01:26 schreef Punkman het volgende:
We zouden nog wel een topic kunnen openen natuurlijk met een TT als Fylax is geweldig.
Vind hij leuk...
We hebben het hier inderdaad niet altijd over Fylax. Doorgaans maar zo'n 4 keer per dag. Het stoppen van timmmmm, de vakantie van Yasmin en het scheenbeen van Harry verdienen ook aandacht, sorry.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:26 schreef Punkman het volgende:
Vind hij leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |