Hagedissen. De gangsta-rappers onder de dieren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop ik niet, al werd ze wel belaagd door hagedissen.
Zij stalkt mijquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt ze het fijn dat jij haar zo zit te stalken?
Ik wou net zeggen... Is ze even op vakantie, krijgt ze nog de hele tijd LTVDK op haar dak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt ze het fijn dat jij haar zo zit te stalken?
Paard stelt tenminste geen aidsvragen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat het paard je heeft geschopt.
Rustig aan dude.
Jammer dat dat paard maar half werk heeft geleverd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paard stelt tenminste geen aidsvragen.
Poederbrief.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Moeten we een kaartje sturen Specularium?
Gelukkig doet je moeder dat niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat dat paard maar half werk heeft geleverd.
Gelukkig maar ja, want anders was ik hier nu niet geweestquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig doet je moeder dat niet.
Nee, dat lijkt me nogal absurd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paard stelt tenminste geen aidsvragen.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig doet je moeder dat niet.
Doeiquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer.
Doei Harry en de rest.
Wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als iemand er netjes om vraagt en geen gebiedende wijs gebruikt, dan ben ik uiteraard vriendelijk, behulpzaam en sociaal genoeg om aan dat verzoek te voldoen. Ik discrimineer niet op leeftijd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel een beetje discutabel dat een man van 65+ zo'n bingo maakt over een 14-jarige jongen.
Dit klopt. Ik ben 28.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat.Ik vind dit soort grapjes leuk hoor, maar bij Specularium gaan ze gepaard met een boel frustratie. Woordgrapjes scheen hij niet zo leuk te vinden, hoorde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |