Sorry, maar kan niet normaal antwoorden, deze was echt zo ongelooflijk grappig.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
Oh gelukkig edit Fokker zijn post nog even.
Nu weet ik dat het grappig bedoeld is.
Mag ook wel, heeft ie een half uur over gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sorry, maar kan niet normaal antwoorden, deze was echt zo ongelooflijk grappig.
Dat zou bij benadering best eens kunnen kloppen. Ik denk iets korter, trouwens.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag ook wel, heeft ie een half uur over gedaan.
Ik wil nu voor de grap dit topic op slot doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:26 schreef Punkman het volgende:
Maar het gaat nu niet meer over Fylax ?
Ben ik weer te laat.![]()
Kan hier wel een slotje op.
We zouden nog wel een topic kunnen openen natuurlijk met een TT als Fylax is geweldig.
Vind hij leuk...
dit is echt een goede grap ook welquote:Op woensdag 22 april 2015 01:26 schreef Punkman het volgende:
We zouden nog wel een topic kunnen openen natuurlijk met een TT als Fylax is geweldig.
Vind hij leuk...
We hebben het hier inderdaad niet altijd over Fylax. Doorgaans maar zo'n 4 keer per dag. Het stoppen van timmmmm, de vakantie van Yasmin en het scheenbeen van Harry verdienen ook aandacht, sorry.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:26 schreef Punkman het volgende:
Vind hij leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |