hahahahaha jij hrbt echt de lolbroek aan vanavondquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit soort grapjes leuk hoor, maar bij Specularium gaan ze gepaard met een boel frustratie. Woordgrapjes scheen hij niet zo leuk te vinden, hoorde ik.
Hier kan ik wel om hinnikenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit soort grapjes leuk hoor, maar bij Specularium gaan ze gepaard met een boel frustratie. Woordgrapjes scheen hij niet zo leuk te vinden, hoorde ik.
Dat topicquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand er netjes om vraagt en geen gebiedende wijs gebruikt, dan ben ik uiteraard vriendelijk, behulpzaam en sociaal genoeg om aan dat verzoek te voldoen. Ik discrimineer niet op leeftijd.
Voor jou had ik er ook nog met alle liefde 1 gemaakt, maar ik kan helaas op dit moment niet meer in dat topic posten.
[..]
Dit klopt. Ik ben 28.
Aha, nou wat loopt Fylax dan te sippen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als iemand er netjes om vraagt en geen gebiedende wijs gebruikt, dan ben ik uiteraard vriendelijk, behulpzaam en sociaal genoeg om aan dat verzoek te voldoen. Ik discrimineer niet op leeftijd.
Voor jou had ik er ook nog met alle liefde 1 gemaakt, maar ik kan helaas op dit moment niet meer in dat topic posten.
[..]
Dit klopt. Ik ben 28.
Ja, ik zet mijn beste beentje voor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hahahahaha jij hrbt echt de lolbroek aan vanavond
Ik zat te twijfelen tussen 2 en 3. De 4e is het sowieso niet, ligt teveel voor de hand.quote:
Lekker crazy.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:04 schreef Fokker89 het volgende:
Hahahahah het was allemaal maar een gek grapje XD
Ik heb net een nieuwe opdracht gemaakt.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen 2 en 3. De 4e is het sowieso niet, ligt teveel voor de hand.
Als ik zoiets zeg zet Henk 2 uur de photoshop aan om er een te maken.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig zeg ik te weinig zinnigs om een bingokaart mee te vullen.
Ja ook jij hebt een stalkerquote:Op woensdag 22 april 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg zet Henk 2 uur de photoshop aan om er een te maken.
Best eng.
Ben benieuwd. Vast van die gothic chicks.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe opdracht gemaakt.
Nee, vind je dat lekker?quote:Op woensdag 22 april 2015 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Vast van die gothic chicks.
Vind ik wel iets voor jou.quote:
Alleen omdat het deprimerend is zeker?quote:
Zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat het deprimerend is zeker?
Specuzonnetje is natuurlijk wel altijd een vrolijke jongen.quote:
De nieuwste, die met "Herhaling werkt", was veel sneller klaar hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg zet Henk 2 uur de photoshop aan om er een te maken.
Best eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |