Eindje is juist de bom!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja goddomme ik ben juist de hele avond in R'dam.
klopt!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eindje is juist de bom!
maar we zouden sowieso nog meeten.
Eindjequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Eindje is juist de bom!
maar we zouden sowieso nog meeten.
Ik weet nog niet waar ik heen wil, denk een beetje van alles. Samen met LBquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:10 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ga lekker m'n kop in de speakers hangen bij Acid Orange. Kierewiet soundsystem
Duifjesquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik heen wil, denk een beetje van alles. Samen met LB
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bahnrotterdam
Jasicher!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/1628792367339949/
Deze?
quote:
Diep manquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Kill me if you dare
Hold my head up everywhere
Keep myself right on this train
I'M THE UNDERDOG! LIVE MY LIFE ON A LULLABYquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Kill me if you dare
Hold my head up everywhere
Keep myself right on this train
Keep myself riding on thisssss trainquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I'M THE UNDERDOG! LIVE MY LIFE ON A LULLABY
baby lovequote:
Even plaatje aangepast, op die ik net postte stond compact discquote:
ga danquote:
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kom 18 septemberplein dan klap ik je.
niet zo pussy, nu gaan, dta half uurtje maakt ook niet mee ruitquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja. Was dat nog niet duidelijk?
[..]
Nog een half uurtje.
Koningsdagquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoeken
True.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo pussy, nu gaan, dta half uurtje maakt ook niet mee ruit
centrum of aquabest?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoeken
Your momma told you that you're not supposed to talk to strangersquote:
Aah jammer!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja dan lopen we mekaar net mis. Als dat begint dan zit ik nog in Eindje
ik had wel naar aquabest gewildquote:
Mag je zelf weten. DM even waar in Strijp, ik woon 10 minuten vanaf Beukenlaan Station.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na het klappen of voor het klappen?
Liever ijsthee trouwens
Hé schade! Ik heb ook geen vakantie maar de volgende dag wel mooi vrijgenomen van werk!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vakantie, dus kan die nacht niet doorhalen
ga dan.quote:
Daar waar de meeste teringherrie vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag je zelf weten. DM even waar in Strijp, ik woon 10 minuten vanaf Beukenlaan Station.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ga dan.
[..]
Daar waar de meeste teringherrie vandaan komt.
Het feest is van Zodiak Commune, maar het wordt niet in hun thuisbasis gehouden.
Das toch chillquote:
Ja, de week erna pas.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hé schade! Ik heb ook geen vakantie maar de volgende dag wel mooi vrijgenomen van werk!
Het is in ieder geval op die weg waar meerdere feesten worden gehoudenquote:
ga dan, dat gejank steedsquote:
quote:
quote:
Nee hoor, daar worden expirimenten gedaan op aliens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is in ieder geval op die weg waar meerdere feesten worden gehoudenEn waar aan het eind een skatebaan is.
Kak, sinds wanneer woont badtripbob in Eindje?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, daar worden expirimenten gedaan op aliens.
Ja zo echt he. Blij dat ik niet de enige ben die zo over Helmondje denkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef Amoeba het volgende:
Fucking Helmond en z'n 4 stations waarom
Next stop: Eindje CS
ooh dat welquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik blijf omdat het leuk is in de sc
Almere danquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef Amoeba het volgende:
Fucking Helmond en z'n 4 stations waarom
Next stop: Eindje CS
Helmondquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja zo echt he. Blij dat ik niet de enige ben die zo over Helmondje denkt.
Denk dat er zo'n 50.000+ zijn die er zo over denkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja zo echt he. Blij dat ik niet de enige ben die zo over Helmondje denkt.
Nooit iemand over gehoord, behalve net.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat er zo'n 50.000+ zijn die er zo over denken
Mag ik dan niet zeggen dat je gejank me irriteert? Mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:09 schreef politiekman het volgende:
[..]
Het sloeg toch niet op jou mattie?
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nooit iemand over gehoord, behalve net.
Je zei: ''Gast, doe normaalquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik dan niet zeggen dat je gejank me irriteert? Mooi.
Stop met huilen en doe normaal. gr grquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef politiekman het volgende:
[..]
Je zei: ''Gast, doe normaal''. Je zei niet: ''Je gejank irriteert me gr gr''.
Dat zijn appels met peren vergelijken mien jong.
Rotterdam, maar heb ook een tijdje in de buurt van Eindhoven en Helmond gewoond.quote:
Dat is duidelijkheid! Tuurlijk jongen, voor jou wel!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stop met huilen en doe normaal. gr gr
Vreemd dan dat je dat nu pas hoortquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Rotterdam, maar heb ook een tijdje in de buurt van Eindhoven en Helmond gewoond.
Ik ging altijd naar Helmond omdat dat het dichtstebij was. Eindhoven was 3 kwartier reizenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je dat nu pas hoortalgemeen bekend dat Helmond niet zo hoog aangeschreven staat zeg maar.
Al kun je wel lachen, daar op het terras zittne of in de stad lopen is wel leuk, beetje mensen bekijken
messentrekkersquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je dat nu pas hoortalgemeen bekend dat Helmond niet zo hoog aangeschreven staat zeg maar.
Al kun je wel lachen, daar op het terras zittne of in de stad lopen is wel leuk, beetje mensen bekijken
Niet? Apart.. 9/10 taxi chauffeurs zijn 'buitenlanders', vallen die elkaar ook aan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
messentrekkers![]()
moet je eens proberen om 3 uur nachts een taxi van eindje naar hellie te fixxen, ze willen niet rijden
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Apart.. 9/10 taxi chauffeurs zijn 'buitenlanders', vallen die elkaar ook aan?
Ik wist gewoon niet hoe ik dit politiek correct kon typen, er is zeg maar geen "African-American" woord.quote:
Onze lichtgetinte medemens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet hoe ik dit politiek correct kon typen, er is zeg maar geen "African-American" woord.
Zaterdag wel gedaan maar toen rustig aan gedaan, vrijdag was ik aardig van 't pad dus dan had ik ergens in een sloot gelegen..quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef RadioSlut het volgende:
Gewoon fietsen joh, dat kleine stukkie.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zaterdag wel gedaan maar toen rustig aan gedaan, vrijdag was ik aardig van 't pad dus dan had ik ergens in een sloot gelegen..
Ga vaker met de taxi naar huis, vertrouw mezelf na het drinken gewoon niet op de fiets
zandhaas?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet hoe ik dit politiek correct kon typen, er is zeg maar geen "African-American" woord.
Nee, gewoon Eindhoven.quote:
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
ik stap zo in een grote lange geel blauwe taxi, op naar Matt Andersen live
Hard Rock Loverquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
To the windooooooow. 〜( ̄▽ ̄〜)
To the walllll. (〜 ̄▽ ̄)〜
Als het ouderlijkbed ook kraakt dan weet je wat hij nog meer vaak deed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan wel merken dat me vader vaak Nils Lofgren luisterdeKraakt lekker.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het ouderlijkbed ook kraakt dan weet je wat hij nog meer vaak deed.
dit heb ik echt te vaak gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Logisch toch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het ouderlijkbed ook kraakt dan weet je wat hij nog meer vaak deed.
TO THE SWEAT DROP DOWN FROM MY BALLSquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste underground jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit heb ik echt te vaak gehoord
zat toch in een need for speed spel he?
Heb ik hier ook nog liggen, misschien één keer gespeeld ofzo.quote:
Geen last van.quote:
Homoseksuelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Sow ekkes gewerkt van 6.30 tot 18.00.
Wie wilt mij aanraken?
RockNijntje zou hier wel vanaf skateboarden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou durven, met de fiets naar beneden rijden..
http://www.skoften.net/it(...)k_om_te_drift_triken
Waarom halfuurtje liegen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Sow ekkes gewerkt van 6.30 tot 18.00.
Wie wilt mij aanraken?
You wish.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zegt de man die mij vrijdagnacht een kus op mijn wang gaf..
Heb je een baard?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Entertain mij eens mensen, ik verveel me
Nee, van de week net afgeschorenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dankquote:
De radio speelt hier A Forest van The Cure, en het ritme klopt precies.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank
Hier kan ik uren naar kijken
Oke sorry dan geen entertainment.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, van de week net afgeschoren
Ik heb nog wel wat drugs liggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb je dan voor leuksquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat drugs liggen
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke sorry dan geen entertainment.
speedquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor leuks
[..]
OhRacismus!1!1!1!1!
Nog nooit gehadquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Aziatische vrouwen zijn ook nog wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stuk voor stuk een genot om naar te kijken
Cripquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
Aziatische vrouwen zijn zo freaking pretty he
Kitkatquote:
jij weetquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
Aziatische vrouwen zijn zo freaking pretty he
wpquote:
Quequote:
Chineeze meiden zijn dan wel minder knapquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen zijn ook nog wel leuk om naar te kijken
Waarom lieg jequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is Marokkaans voor vies varkentje
Weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Haloef betekend varken in het Marokkaans.
Bijna goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is Marokkaans voor vies varkentje
Zeg dan niets.quote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Crip al uitgehuwelijkt is aan een IS strijder in Syrië
Jihadi Dannyquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Crip al uitgehuwelijkt is aan een IS strijder in Syrië
quote:
Ik weet ook waar jij woontquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kutkkc
ff dimmen he pikkie ik weet waar je woont
Het grote verschil is dat jij denkt dat je grappig bent.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zou dan voor jou idem geldenjammer joh
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]!
Zou wel lachen zijn, zo'n kale jihadist
quote:
dan ken jij mij beter dan ik mijzelf ken (inb4 semi grappige opmerking)quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat jij denkt dat je grappig bent.
Een bepaald Nederlands forum is dat ook nietquote:
Welk forum bedoel je dan beste Pork ?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een bepaald Nederlands forum is dat ook niet
Maar dat terzijde
Dat is ook niet bijzonder moeilijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ken jij mij beter dan ik mijzelf ken
Omdat jij denkt dat je grappig bent.quote:jouw post voegt net zo weinig toe als de mijne dus waarom zou ik mijn mond moeten houden en jij niet?
Die grootstequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welk forum bedoel je dan beste Pork ?
Ik denk niet grappig te zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook niet bijzonder moeilijk.
[..]
Omdat jij denkt dat je grappig bent.
Hier, ga dit topic maar eens goed doorlezen: ONZ / Steun hier onze FOK!/Onzin-Koningin. Komt allemaal goed lieve Yvonne !
quote:
Het komt ooit wel eens goed met je. Als je pech hebt pas helemaal aan het eind, maar het komt goed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk niet grappig te zijn?
wat doet je dat denken?
en wat heeft dat topic met ook maar iets te maken?
tong80quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wie is de baas van dat forum ?
valt echt niks aan je vast te knopen hequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Het komt ooit wel eens goed met je. Als je pech hebt pas helemaal aan het eind, maar het komt goed.
Deze man weetquote:
Definieer in de buurtquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Woont ook nog eens in de buurt , die oppergod
Surgequote:
Porkémonquote:
Prima, van 8.30 - 11.30 in de schoolbanken, daarna van 12 tot 4 achter in de tuin bruin zitten wordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Porkémon![]()
Joah lekker lekker! Weer even wezen rollen![]()
En uw zonnige dag?
De leefquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, van 8.30 - 11.30 in de schoolbanken, daarna van 12 tot 4 achter in de tuin bruin zitten worden![]()
Ik ben nog niet zo bruin dat ik tasjes ga jatten en in man op man gevechten messen ga trekken, dus maak je maar niet drukquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De leef![]()
Hoe bruin ben je nu? Moet ik je al haten?
wel al boksbeugels?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bruin dat ik tasjes ga jatten en in man op man gevechten messen ga trekken, dus maak je maar niet druk
Ook nietquote:
Aight, aightquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bruin dat ik tasjes ga jatten en in man op man gevechten messen ga trekken, dus maak je maar niet druk
Er zit gewoon een lekker kleurtje op
Watdanquote:
(ik heb tot s05e2 gezien)quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:18 schreef Amoeba het volgende:
Nieuwe ep van game of thrones ook weer gekeken. Het verhaal begint weer lekker.
Drogon zag er niet echt lief uitquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
(ik heb tot s05e2 gezien)
Ja, al ben ik benieuwd hoe ze het met die draken gaan doen, ze vinden moeder een bitch en werken niet mee.
Heeft ie nooit gedaan, die heeft gewoon echt een enge psycho kop, dat die nadat je hem aait gewoon even je op gaat eten.quote:
Ben ook wel benieuwd hoe dat afloopt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gedaan, die heeft gewoon echt een enge psycho kop, dat die nadat je hem aait gewoon even je op gaat eten.
Sowieso leuk om samen series te kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel tof dat mijn vriend dit seizoen echt helemaal mee kijkt
Aaahquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wij doen altijd wachten op elkaar om dan (als we niet bij elkaar zijn natuurlijk) samen te kijken met skype aan. Serie klaarzetten, aftellen en dan samen kijken.
Het verhaal van Geo. Ik zag het helemaal voor me.quote:
Ik ook. Geen zin om die dingen in slechte kwaliteit te downloaden. Als ik serie wil kijken pak ik wel House of Cards.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
(ik heb tot s05e2 gezien)
Ja, al ben ik benieuwd hoe ze het met die draken gaan doen, ze vinden moeder een bitch en werken niet mee.
Kweenie. Ze gaat iets moeten, ze verliest haar grip op de situatie en ze is nog niet eens begonnen aan Westeros.quote:
Eens. + Heb geen zin om nog langer te moeten wachten haha. Iedere week 1 de komende 10 weken is prima.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:
Geen zin om die dingen in slechte kwaliteit te downloaden
quote:
Ik wil ook gewoon 720p (minimaal) , dus ik wacht. Genoeg andere dingen die nog te kijken zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook. Geen zin om die dingen in slechte kwaliteit te downloaden. Als ik serie wil kijken pak ik wel House of Cards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |