Ik denk niet grappig te zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook niet bijzonder moeilijk.
[..]
Omdat jij denkt dat je grappig bent.
Hier, ga dit topic maar eens goed doorlezen: ONZ / Steun hier onze FOK!/Onzin-Koningin. Komt allemaal goed lieve Yvonne !
quote:
Het komt ooit wel eens goed met je. Als je pech hebt pas helemaal aan het eind, maar het komt goed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk niet grappig te zijn?
wat doet je dat denken?
en wat heeft dat topic met ook maar iets te maken?
tong80quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wie is de baas van dat forum ?
valt echt niks aan je vast te knopen hequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Het komt ooit wel eens goed met je. Als je pech hebt pas helemaal aan het eind, maar het komt goed.
Deze man weetquote:
Definieer in de buurtquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Woont ook nog eens in de buurt , die oppergod
Surgequote:
Porkémonquote:
Prima, van 8.30 - 11.30 in de schoolbanken, daarna van 12 tot 4 achter in de tuin bruin zitten wordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Porkémon![]()
Joah lekker lekker! Weer even wezen rollen![]()
En uw zonnige dag?
De leefquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, van 8.30 - 11.30 in de schoolbanken, daarna van 12 tot 4 achter in de tuin bruin zitten worden![]()
Ik ben nog niet zo bruin dat ik tasjes ga jatten en in man op man gevechten messen ga trekken, dus maak je maar niet drukquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De leef![]()
Hoe bruin ben je nu? Moet ik je al haten?
wel al boksbeugels?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bruin dat ik tasjes ga jatten en in man op man gevechten messen ga trekken, dus maak je maar niet druk
Ook nietquote:
Aight, aightquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bruin dat ik tasjes ga jatten en in man op man gevechten messen ga trekken, dus maak je maar niet druk
Er zit gewoon een lekker kleurtje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |