Rotterdam, maar heb ook een tijdje in de buurt van Eindhoven en Helmond gewoond.quote:
Dat is duidelijkheid! Tuurlijk jongen, voor jou wel!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stop met huilen en doe normaal. gr gr
Vreemd dan dat je dat nu pas hoortquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Rotterdam, maar heb ook een tijdje in de buurt van Eindhoven en Helmond gewoond.
Ik ging altijd naar Helmond omdat dat het dichtstebij was. Eindhoven was 3 kwartier reizenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je dat nu pas hoortalgemeen bekend dat Helmond niet zo hoog aangeschreven staat zeg maar.
Al kun je wel lachen, daar op het terras zittne of in de stad lopen is wel leuk, beetje mensen bekijken
messentrekkersquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je dat nu pas hoortalgemeen bekend dat Helmond niet zo hoog aangeschreven staat zeg maar.
Al kun je wel lachen, daar op het terras zittne of in de stad lopen is wel leuk, beetje mensen bekijken
Niet? Apart.. 9/10 taxi chauffeurs zijn 'buitenlanders', vallen die elkaar ook aan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
messentrekkers![]()
moet je eens proberen om 3 uur nachts een taxi van eindje naar hellie te fixxen, ze willen niet rijden
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Apart.. 9/10 taxi chauffeurs zijn 'buitenlanders', vallen die elkaar ook aan?
Ik wist gewoon niet hoe ik dit politiek correct kon typen, er is zeg maar geen "African-American" woord.quote:
Onze lichtgetinte medemens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet hoe ik dit politiek correct kon typen, er is zeg maar geen "African-American" woord.
Zaterdag wel gedaan maar toen rustig aan gedaan, vrijdag was ik aardig van 't pad dus dan had ik ergens in een sloot gelegen..quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef RadioSlut het volgende:
Gewoon fietsen joh, dat kleine stukkie.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zaterdag wel gedaan maar toen rustig aan gedaan, vrijdag was ik aardig van 't pad dus dan had ik ergens in een sloot gelegen..
Ga vaker met de taxi naar huis, vertrouw mezelf na het drinken gewoon niet op de fiets
zandhaas?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet hoe ik dit politiek correct kon typen, er is zeg maar geen "African-American" woord.
Nee, gewoon Eindhoven.quote:
quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
ik stap zo in een grote lange geel blauwe taxi, op naar Matt Andersen live
Hard Rock Loverquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
To the windooooooow. 〜( ̄▽ ̄〜)
To the walllll. (〜 ̄▽ ̄)〜
Als het ouderlijkbed ook kraakt dan weet je wat hij nog meer vaak deed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kan wel merken dat me vader vaak Nils Lofgren luisterdeKraakt lekker.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het ouderlijkbed ook kraakt dan weet je wat hij nog meer vaak deed.
dit heb ik echt te vaak gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Logisch toch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het ouderlijkbed ook kraakt dan weet je wat hij nog meer vaak deed.
TO THE SWEAT DROP DOWN FROM MY BALLSquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste underground jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit heb ik echt te vaak gehoord
zat toch in een need for speed spel he?
Heb ik hier ook nog liggen, misschien één keer gespeeld ofzo.quote:
Geen last van.quote:
Homoseksuelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Sow ekkes gewerkt van 6.30 tot 18.00.
Wie wilt mij aanraken?
RockNijntje zou hier wel vanaf skateboarden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou durven, met de fiets naar beneden rijden..
http://www.skoften.net/it(...)k_om_te_drift_triken
Waarom halfuurtje liegen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Sow ekkes gewerkt van 6.30 tot 18.00.
Wie wilt mij aanraken?
You wish.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zegt de man die mij vrijdagnacht een kus op mijn wang gaf..
Heb je een baard?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Entertain mij eens mensen, ik verveel me
Nee, van de week net afgeschorenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dankquote:
De radio speelt hier A Forest van The Cure, en het ritme klopt precies.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank
Hier kan ik uren naar kijken
Oke sorry dan geen entertainment.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, van de week net afgeschoren
Ik heb nog wel wat drugs liggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat heb je dan voor leuksquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat drugs liggen
Ohquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke sorry dan geen entertainment.
speedquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb je dan voor leuks
[..]
OhRacismus!1!1!1!1!
Nog nooit gehadquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende: