Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kom 18 septemberplein dan klap ik je.
niet zo pussy, nu gaan, dta half uurtje maakt ook niet mee ruitquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja. Was dat nog niet duidelijk?
[..]
Nog een half uurtje.
Koningsdagquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoeken
True.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo pussy, nu gaan, dta half uurtje maakt ook niet mee ruit
centrum of aquabest?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoeken
Your momma told you that you're not supposed to talk to strangersquote:
Aah jammer!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja dan lopen we mekaar net mis. Als dat begint dan zit ik nog in Eindje
ik had wel naar aquabest gewildquote:
Mag je zelf weten. DM even waar in Strijp, ik woon 10 minuten vanaf Beukenlaan Station.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na het klappen of voor het klappen?
Liever ijsthee trouwens
Hé schade! Ik heb ook geen vakantie maar de volgende dag wel mooi vrijgenomen van werk!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vakantie, dus kan die nacht niet doorhalen
ga dan.quote:
Daar waar de meeste teringherrie vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag je zelf weten. DM even waar in Strijp, ik woon 10 minuten vanaf Beukenlaan Station.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ga dan.
[..]
Daar waar de meeste teringherrie vandaan komt.
Het feest is van Zodiak Commune, maar het wordt niet in hun thuisbasis gehouden.
Das toch chillquote:
Ja, de week erna pas.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hé schade! Ik heb ook geen vakantie maar de volgende dag wel mooi vrijgenomen van werk!
Het is in ieder geval op die weg waar meerdere feesten worden gehoudenquote:
ga dan, dat gejank steedsquote:
quote:
quote:
Nee hoor, daar worden expirimenten gedaan op aliens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Het is in ieder geval op die weg waar meerdere feesten worden gehoudenEn waar aan het eind een skatebaan is.
Kak, sinds wanneer woont badtripbob in Eindje?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, daar worden expirimenten gedaan op aliens.
Ja zo echt he. Blij dat ik niet de enige ben die zo over Helmondje denkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef Amoeba het volgende:
Fucking Helmond en z'n 4 stations waarom
Next stop: Eindje CS
ooh dat welquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:07 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik blijf omdat het leuk is in de sc
Almere danquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef Amoeba het volgende:
Fucking Helmond en z'n 4 stations waarom
Next stop: Eindje CS
Helmondquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja zo echt he. Blij dat ik niet de enige ben die zo over Helmondje denkt.
Denk dat er zo'n 50.000+ zijn die er zo over denkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja zo echt he. Blij dat ik niet de enige ben die zo over Helmondje denkt.
Nooit iemand over gehoord, behalve net.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat er zo'n 50.000+ zijn die er zo over denken
Mag ik dan niet zeggen dat je gejank me irriteert? Mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:09 schreef politiekman het volgende:
[..]
Het sloeg toch niet op jou mattie?
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nooit iemand over gehoord, behalve net.
Je zei: ''Gast, doe normaalquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag ik dan niet zeggen dat je gejank me irriteert? Mooi.
Stop met huilen en doe normaal. gr grquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef politiekman het volgende:
[..]
Je zei: ''Gast, doe normaal''. Je zei niet: ''Je gejank irriteert me gr gr''.
Dat zijn appels met peren vergelijken mien jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |