Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kom 18 septemberplein dan klap ik je.
niet zo pussy, nu gaan, dta half uurtje maakt ook niet mee ruitquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja. Was dat nog niet duidelijk?
[..]
Nog een half uurtje.
Koningsdagquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoeken
True.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo pussy, nu gaan, dta half uurtje maakt ook niet mee ruit
centrum of aquabest?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben met koningsdag in Eindje, kom me maar zoeken
Your momma told you that you're not supposed to talk to strangersquote:
Aah jammer!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja dan lopen we mekaar net mis. Als dat begint dan zit ik nog in Eindje
Mag je zelf weten. DM even waar in Strijp, ik woon 10 minuten vanaf Beukenlaan Station.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na het klappen of voor het klappen?
Liever ijsthee trouwens
Hé schade! Ik heb ook geen vakantie maar de volgende dag wel mooi vrijgenomen van werk!quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vakantie, dus kan die nacht niet doorhalen
ga dan.quote:
Daar waar de meeste teringherrie vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mag je zelf weten. DM even waar in Strijp, ik woon 10 minuten vanaf Beukenlaan Station.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
ga dan.
[..]
Daar waar de meeste teringherrie vandaan komt.
Het feest is van Zodiak Commune, maar het wordt niet in hun thuisbasis gehouden.
Das toch chillquote:
Ja, de week erna pas.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hé schade! Ik heb ook geen vakantie maar de volgende dag wel mooi vrijgenomen van werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |