(ik heb tot s05e2 gezien)quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:18 schreef Amoeba het volgende:
Nieuwe ep van game of thrones ook weer gekeken. Het verhaal begint weer lekker.
Drogon zag er niet echt lief uitquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
(ik heb tot s05e2 gezien)
Ja, al ben ik benieuwd hoe ze het met die draken gaan doen, ze vinden moeder een bitch en werken niet mee.
Heeft ie nooit gedaan, die heeft gewoon echt een enge psycho kop, dat die nadat je hem aait gewoon even je op gaat eten.quote:
Ben ook wel benieuwd hoe dat afloopt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gedaan, die heeft gewoon echt een enge psycho kop, dat die nadat je hem aait gewoon even je op gaat eten.
Sowieso leuk om samen series te kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel tof dat mijn vriend dit seizoen echt helemaal mee kijkt
Aaahquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wij doen altijd wachten op elkaar om dan (als we niet bij elkaar zijn natuurlijk) samen te kijken met skype aan. Serie klaarzetten, aftellen en dan samen kijken.
Het verhaal van Geo. Ik zag het helemaal voor me.quote:
Ik ook. Geen zin om die dingen in slechte kwaliteit te downloaden. Als ik serie wil kijken pak ik wel House of Cards.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
(ik heb tot s05e2 gezien)
Ja, al ben ik benieuwd hoe ze het met die draken gaan doen, ze vinden moeder een bitch en werken niet mee.
Kweenie. Ze gaat iets moeten, ze verliest haar grip op de situatie en ze is nog niet eens begonnen aan Westeros.quote:
Eens. + Heb geen zin om nog langer te moeten wachten haha. Iedere week 1 de komende 10 weken is prima.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:
Geen zin om die dingen in slechte kwaliteit te downloaden
quote:
Ik wil ook gewoon 720p (minimaal) , dus ik wacht. Genoeg andere dingen die nog te kijken zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook. Geen zin om die dingen in slechte kwaliteit te downloaden. Als ik serie wil kijken pak ik wel House of Cards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |