Aangepast voor TSquote:
Wel een rijbewijsquote:
Dit is een goede. Graag pics naar robijn ter beoordeling.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe lekker ben je? Anders wordt het niks natuurlijk
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe lekker ben je? Anders wordt het niks natuurlijk
Dan zit er gewoon niks anders op dan wordt het ghbquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.
Gewoon een oude kloon van de grote schoonmaak gisteren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
waarom hebben ze jou weer op fok gelaten?
ohwquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Gewoon een oude kloon van de grote schoonmaak gisteren.
Zou 'r keihard doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruine ogen...meh
Ik zou het laten zitten
Ik mag het van Danny weer proberen zolang ik niet gaat klonen of het forum gaat volspammenquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
Wauwquote:
TS is geen puber joh. Gewoon een of andere kloon die vooral topics opent over met meisjes in auto's zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:45 schreef Roces18 het volgende:
hahaha pubers die liefde verwarren met iemand aantrekkelijk vinden... wat een grap
Ik zit nog 3 jaar bij haar in de klas waarschijnlijk dus kan niet te veel maken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Doe gewoon wat, ze bijten niet. Behalve als je echt lelijk bent, dan kun je jezelf beter een afgang besparen.
Misschien neuqt ze je wel helemaal gek man. Zonde als je niets onderneemt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zit nog 3 jaar bij haar in de klas waarschijnlijk dus kan niet te veel maken.
Heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:31 schreef probeer het volgende:
Hmm .. Trein naar Den Helder via Arnhem .. TS studeert / gaat naar school in Nijmegen?
En dat zou ik ook niet doen voordat je op zijn minst normaal met elkaar kan praten als klasgenoten. Anders is het creepy.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:39 schreef Erno-BE het volgende:
Heb wel haar nummer aangezien we aangesloten zijn op de klasapp, maar nooit een privé bericht gestuurd.
Ik reis elke vrijdag via Arnhem.quote:
Waar moet je heen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik reis elke vrijdag via Arnhem.
Zullen we meeten.
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waar moet je heen?
Trein naar Winterswijk soms?
Oh jammer,quote:
Hbo 2e jaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:06 schreef wise het volgende:
aan dr vriendin vragen of je met haar mee mag rijdenż Zit je in groep 8ż
Dudequote:
De Heilige Vrouw is "de vrouw"?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Oh jammer,
Ik kan wel tot Dieren en dan met de bus, maar ik ben bang dat ik in lijn 27/29 bij de Heilige Vrouw in de bus kom. Dat was mij al een keer gebeurd.
Ga met haar vader onderhandelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:05 schreef Erno-BE het volgende:
Goedemorgen,
Sinds februari zit ik in een nieuwe klas. In die nieuwe klas zit een 18-jarig meisje woonachtig in een niet nader te noemen SGP-dorp.
wat is daar pesten aanżquote:
Nee dat was een meisje van de middelbare school die nu in Enschede studeert.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De Heilige Vrouw is "de vrouw"?
Ik durf het niet echtquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
wat is daar pesten aanż
Als je op HBO2 zit stap je gewoon naar zon meid toe en vraag je het persoonlijk. En niet zoals je in groep 8 doet via een vriendin of papiertje
nou das makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik durf het niet echt![]()
Ja, 's nachts droom ik altijd van haar, dat ik bij haar in de auto zit bijvoorbeeld voor een dagje uit.
Zit alleen maar bij wijven in de klasquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef JimmyDean het volgende:
Treurnistopique.
Het is te hopen voor je dat een klasgenoot dit niet leest en je compleet voor lul zet.
Verder, gewoon vragen om wat te drinken. Dat doe je met andere klasgenoten toch ook wel eens? Zo'n big deal is dat niet hoor.
En daar kan je niet mee wat gaan drinken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit alleen maar bij wijven in de klas
Neequote:Op dinsdag 21 april 2015 12:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En daar kan je niet mee wat gaan drinken?
Ik voel me ongemakkelijk als zij er bij zit.quote:
Hier gaat het dus al mis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als zij er bij zit.
Ook in de pauze's ga ik haar liever uit de weg als ze bij haar twee vriendinnen wil zetten.quote:
Huishoudschool?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit alleen maar bij wijven in de klas
quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uit de omgeving van de ouders/Here God halen, dan zijn die SGP'ers plotseling helemaal van God los, heb ik mij weleens laten vertellen.
Nee de boekhoudschool, accountancy dusquote:
Begin daar eens mee dan, ga haar niet uit de weg maar maak een praatje. Anders kom je natuurlijk nooit ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ook in de pauze's ga ik haar liever uit de weg als ze bij haar twee vriendinnen wil zetten.
Ik ben bang dat ik haar stoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Begin daar eens mee dan, ga haar niet uit de weg maar maak een praatje. Anders kom je natuurlijk nooit ergens.
Je hebt niks te verliezen, dit gaat sowieso niet op een relatie uitdraaien, dus zie het als een testcase om te leren hoe je een meisje aanspreekt.
Laat maar gaan. Ze merkt echt wel dat je haar probeert te ontwijken. Ze vind je daardoor gewoon raar en wil daarom lekker alleen reizen. Ook het vragen via een vriendinquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ook in de pauze's ga ik haar liever uit de weg als ze bij haar twee vriendinnen wil zetten.
en dan praten over jezus?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:37 schreef probeer het volgende:
Niet staren
Niet via haar vriendin, maar rechtstreeks met haar praten
Toevallig in dezelfde coupe stappen, praatje maken
Met een groepje mede-studenten, waaronder zij natuurlijk, eens iets leuks gaan doen. Dan leert ze je tenminste een beetje kennen. Genoeg opties .. vrijdagmiddag-biertje bij de Samson, tussendoor lunchen in dat park achter het sportcomplex, waalstrandje, 4daagsefeesten ...
bruine ogenquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruine ogen...meh
Ik zou het laten zitten
Het zijn groene ogen, ik had me vergist. Ik dacht dat ze bruin waren.quote:
Kan ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het zijn groene ogen, ik had me vergist. Ik dacht dat ze bruin waren.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik haar stoor.
Ik zou het liefste een keer een dagje uit willen met haar, naar een zwembad of pretpark.
Lijkt mij dat je niet niks kan zeggen ehquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh?
Nee, je kan daar gewoon prima chillen.
Ik mis een echte baas in mijn klas die mij kan helpen haar te regelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:58 schreef chiren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon kansloos, topic kan net zo goed dicht
quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
Tja, ik weet niet wat ze uithangt in het weekend. Ik weet vooral dat ze lui is en dat ze niet werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:14 schreef JamesBontkraag het volgende:
Als ik nou tegen jou vertel dat ze zich elk weekend laat uitwonen door verschillende mannen, soms tegelijkertijd en er op kickt om de slet uit te hangen. Deze kennis in acht nemend, maakt dat praten met haar dan makkelijker?
Moet een doel hebben in het levenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef bombmannl het volgende:
Rot een keer op met je zwembad of bij iemand in de auto zitten. Rare fetisj
Daar hoor je geen hulp voor nodig te hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik mis een echte baas in mijn klas die mij kan helpen haar te regelen.
Dan houdt ze dus niet van onzekere FOK!kneusjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.
Jammer ik dacht dat jij ook gebanned was.quote:
God is alom vertegenwoordigt. Hoe ga je haar daar van weg houden? God ziet alles! Net als ik, de grote leider.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uit de omgeving van de ouders/Here God halen, dan zijn die SGP'ers plotseling helemaal van God los, heb ik mij weleens laten vertellen.
Ben al 1,5 jaar daarmee gestoptquote:
Wil je erover praten Paus.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat jij ook gebanned was.
Wat een perceptie.
Ik kom verder ook geen leuke meiden tegenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:
Je niet als een mietje gedragen, daar knappen vrouwen op af. Heb het zelf vaak genoeg meegemaakt maar als je maar vaak genoeg op je gezicht gaat leer je het vanzelf.
Ja Guus Geluk7 is een beetje een flappie.quote:
Ja en tussen Den Helder en Alkmaar is de intercity een stoptrein. Ik heb het jaren eens in de 2 weken afgelegd en vond het altijd een roteind.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef geen_friet_wel_patat het volgende:
elke dag van den helder naar arnhem
Haha tuurlijk niet, ik moet er bij Arnhem al weer uitquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef geen_friet_wel_patat het volgende:
elke dag van den helder naar arnhem
Zou ik ook maar niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik ga geen foto van ts posten, want dan krijg ik weer een ban. Laten we het erop houden dat de dame in kwestie waarschijnlijk geen interesse heeft, tenzij ze een hond heeft en een wandelstok.
Wie is Dimachaerus?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je familie van Dimachaerus trouwens?
Nee sorryquote:Op woensdag 22 april 2015 07:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet je best jongen. Je loopt immers al jaren rond hier
KLB / Studentenleven: niet zoals verwacht!quote:
Herkenbaar en we hebben het allemaal in onze jongere jaren meegemaakt. Mooie is dat je er van leert ( ja ik weet: Nu heb je er niks aan) en later veel beter,strakker,mooier scoort qua meiden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:05 schreef Erno-BE het volgende:
Goedemorgen,
Sinds februari zit ik in een nieuwe klas. In die nieuwe klas zit een 18-jarig meisje woonachtig in een niet nader te noemen SGP-dorp. Dat meisje heeft hele mooie bruine ogen en mooie bruine krullen. Ik ben wel een beetje verliefd op haar. Zij heeft geen vriendje.
Maar ik durf haar niet echt te benaderen en ik voel me ook ongemakkelijk bij haar. Het is zo dat we samen na de les de trein van 12 of 42 over naar Den Helder moeten hebben en tot Arnhem bij elkaar in de trein zitten. Ik had een vriendin van haar geappt of ze bezwaar had dat wij tot Arnhem samen reizen maar die vriendin gaf aan dat ze liever alleen reisde.
Ik zou wel wat met haar willen ondernenen, een keertje zwemmen of naar een pretpark ofzo maar ik weet niet hoe dat aan te pakken en ik denk dat zij niets in mij ziet.
Klacht: een klasgenote leuk vinden, maar niet weten hoe het aan te pakken.
Ze is echt leuk hoor, ze heeft hele mooie bruine krullen en hele mooie groene ogenquote:Op woensdag 22 april 2015 07:56 schreef Aiciu het volgende:
Ts valt op lelijke wijvendat geeft ie toe in het topic wat hierboven staat
Hahahahaquote:
21 en zij is 18quote:
lekker van de glijbaan roetsenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21 en zij is 18
Nee, ik vind zwemmen leuk
quote:
Ja, dat leek me wel gezellig, maar blijkbaar dacht zij er anders overquote:Op woensdag 22 april 2015 12:31 schreef Zolder het volgende:
Ik had een vriendin van haar geappt of ze bezwaar had dat wij tot Arnhem samen reizen maar die vriendin gaf aan dat ze liever alleen reisde.
BURN
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik ga geen foto van ts posten, want dan krijg ik weer een ban. Laten we het erop houden dat de dame in kwestie waarschijnlijk geen interesse heeft, tenzij ze een hond heeft en een wandelstok.
KLB / Moet naar de HEAOquote:Op woensdag 22 april 2015 07:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
KLB / Studentenleven: niet zoals verwacht!
Eerste link die ik vond via google, ga het eens lezen.
Dat was toen de studie die ik gekozen had niet zo leuk bleek te zijn dan gedacht (en dat was een eufenisme)quote:Op woensdag 22 april 2015 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB / Moet naar de HEAO
Samen in topic...
Echt zo'n meisje waarmee je graag een keer wil zwemmen of in een auto rijdenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze is echt leuk hoor, ze heeft hele mooie bruine krullen en hele mooie groene ogen
Ja echt, ik wordt opgewonden als ik haar zie en ik loop te dagdromen dat ik bij haar in de auto zitquote:Op woensdag 22 april 2015 19:06 schreef Zolder het volgende:
[..]
Echt zo'n meisje waarmee je graag een keer wil zwemmen of in een auto rijden
Feiten, pure feiten.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee even serieus waar slaat dat op?
Je moet pijltjegooien niet zo serieus nemen. 1 van de grootste baggerusers op FOK!. Gewoon lekker links laten liggen, geen aandacht (en dus een podium) gevenquote:Op donderdag 23 april 2015 07:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je doet dat bewust om hem te kwetsen.
Laat me raden je bent een atheďst?
Oh ja, mevrouw de IS-strijder wilt atheďsten in een kwaad daglicht zettenquote:Op donderdag 23 april 2015 07:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je doet dat bewust om hem te kwetsen.
Laat me raden je bent een atheďst?
Nu ben ik plots een IS-strijderquote:Op donderdag 23 april 2015 07:29 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Oh ja, mevrouw de IS-strijder wilt atheďsten in een kwaad daglicht zetten
Gelukkig hoef ik dat voor gelovigen niet te doen, die maken de mensheid zelf al te schande.
Je hebt op Fok! uitgebreid je bewondering voor IS geuit, dus nou niet hypocriet doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ben ik een IS-strijderDit soort opmerkingen kunnen jouw achter de tralies krijgen (immers: laster).
Je bent dus een atheďst, dat dacht ik al.
Topicwending met glorieuze start.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ben ik plots een IS-strijderDit soort opmerkingen kunnen jouw achter de tralies krijgen (immers: laster).
Je bent dus een atheďst, dat dacht ik al.
*oogquote:Op donderdag 23 april 2015 07:34 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Je hebt op Fok! uitgebreid je bewondering voor IS geuit, dus nou niet hypocriet doen.
En daarbij, denken dat je op basis van Fok!posts achter de tralies eindigt wegens laster
Misschien moet je die balk uit je hoofd halen.
Bewondering? Dat is de conclusie die JIJ trekt.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:34 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Je hebt op Fok! uitgebreid je bewondering voor IS geuit, dus nou niet hypocriet doen.
En daarbij, denken dat je op basis van Fok!posts achter de tralies eindigt wegens laster
Misschien moet je die balk uit je hoofd halen.
Ach meid, pak je niqaab en droog je tranen.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Bewondering? Dat is de conclusie die JIJ trekt.
Mijn visie over IS heb ik in het verleden keer op keer duidelijk gemaakt, ik ga mezelf daarin niet herhalen.
En zelfs al had ik bewondering voor hun. Dat is een stuk anders dan strijder zijn.![]()
Het is laster en dat stel ik niet op prijs.
Zoiets als "Hoi, neuken?" ?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Gewoon aanspreken. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Hahahaha, denk meteen dat ze mij gaat slaan als je dat gaat vragenquote:
begin dan gewoon eerst met korte gesprekjes met haarquote:Op donderdag 23 april 2015 17:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hahahaha, denk meteen dat ze mij gaat slaan als je dat gaat vragen
Ik weet niet over welke onderwerpen ik met haar een gesprek kan voerenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
begin dan gewoon eerst met korte gesprekjes met haar
dat is idd moeilijkquote:Op donderdag 23 april 2015 18:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke onderwerpen ik met haar een gesprek kan voeren
Dat snap ik dan vaak ook niet. Als je naar een meid toe zou lopen en zou zeggen; ik vind je lekker, zullen we neuken? Zullen ze meteen fel reageren en gaan schelden. Het is toch juist een compliment dat een jongen hem in jouw gleuf wil stoppen?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hahahaha, denk meteen dat ze mij gaat slaan als je dat gaat vragen
maar vertel eens, hoe lekker is ze?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke onderwerpen ik met haar een gesprek kan voeren
Best lekkerquote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar vertel eens, hoe lekker is ze?
wtf voor reis maak jij naar school?quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:05 schreef Erno-BE het volgende:
Het is zo dat we samen na de les de trein van 12 of 42 over naar Den Helder moeten hebben en tot Arnhem bij elkaar in de trein zitten.
Nijmegen-Arnhem-Achterhoek v.v. Den Helder is alleen de eindbestemming van de bewuste trein.quote:Op [url://forum.fok.nl/topic/2215098/7/25#151963819]donderdag 23 april 2015 18:58[/url] schreef muscleboy het volgende:
[..]
wtf voor reis maak jij naar school?
Nee, ga ik niet doenquote:
Erno-BE, je kunt ook gewoon een keertje met mij mee uitgaan als je wil om het een en ander te leren. Waar ga je meestal uit, Nijmegen of Arnhem?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nijmegen-Arnhem-Achterhoek v.v. Den Helder is alleen de eindbestemming van de bewuste trein.
Ik ga vrijdagmiddag altijd even wat drinken bij Stretto (Nijmegen), verder nietquote:Op donderdag 23 april 2015 22:10 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Erno-BE, je kunt ook gewoon een keertje met mij mee uitgaan als je wil om het een en ander te leren. Waar ga je meestal uit, Nijmegen of Arnhem?
Wil je een keer naar Heidi's Skihut of uit in een andere stad?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagmiddag altijd even wat drinken bij Stretto (Nijmegen), verder niet
ik zou wel een keertje met jou in de auto willen rijdenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat "Hoi, mooi haar" al veel beter werkt.
Oké..... is dat een synoniem voor iets?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:23 schreef muscleboy het volgende:
[..]
ik zou wel een keertje met jou in de auto willen rijden
Ik wil heel graag een keer bij een meisje van 18/19 in de auto zitten waarbij zij voor een dagje zwembad of pretpark en laat dat meisje nou net 18 zijn en een rijbewijs hebben en ze heeft een prachtig uiterlijk en leuk karakter hebben, een echte levensgenieter, werkt niet, houd van lekkere dingen en beweert zelf lui te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké..... is dat een synoniem voor iets?
Hoezo? Ik heet geen Triestan van der Vlisquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat TS over een paar jaar een winkelcentrum overhoop schiet gedurende een van zijn psychoses.
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebbenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een keer bij een meisje van 18/19 in de auto zitten waarbij zij voor een dagje zwembad of pretpark en laat dat meisje nou net 18 zijn en een rijbewijs hebben en ze heeft een prachtig uiterlijk en leuk karakter hebben, een echte levensgenieter, werkt niet, houd van lekkere dingen en beweert zelf lui te zijn.
Wraak?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:23 schreef TorroFernandes het volgende:
Onterechte klacht, waar denk je dat verkrachting voor dient?
Als je nou gewoon eens naar de sportschool gaat kanje ze binnenkort van je afslaanquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wraak?
Vrouwen moeten gewoon meer belangstelling tonen voor mannen. Omdat ze dat niet doen, ontstaat er pedofilie en seksueel misbruik.
Nee, om seks te kunnen hebben met meisjes die niets in je zien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wraak?
Vrouwen moeten gewoon meer belangstelling tonen voor mannen. Omdat ze dat niet doen, ontstaat er pedofilie en seksueel misbruik.
Topics van meer dan een jaar geleden zijn niet representatief.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:21 schreef ulq het volgende:
[..]
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebben
KLB / Meiden die lang over hun rijbewijs doen.
KLB / Nooit je droomvrouw kunnen ontmoeten
KLB / Rijbewijs gehaald
KLB / Gedroomd over Roadtrip
KLB / Nieuwe droomvrouw niet weten te benaderen tijdens schoolfees
ONZ / Waarom ik graag bij een meisje in de auto wil zitten?
KLB / Te weinig vrouwen achter het stuur
Ik denk idd eerder dat TS een keer een meisje ontvoerd om 'ermee in de auto te zitten'.
Dit dus, vrouwen hebben het zelf in de hand door minder arrogant te doen tegen mannen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wraak?
Doe ik al, komen alleen lelijke mokkels daar.quote:httne.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 24 april 2015 21:31 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens naar de sportschool gaat kanje ze binnenkort van je afslaan
ten eerste moet je ze geen mokkels noemen maar hoogstens chicks.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:37 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Doe ik al, komen alleen lelijke mokkels daar.
Zie hier: KLB / Weinig leuke meiden bij Basic-Fit
Ga ook niet zo vaak meer, ga me 's avonds liever aftrekken dan gaan sporten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:39 schreef muscleboy het volgende:
[..]
ten eerste moet je ze geen mokkels noemen maar hoogstens chicks.
En je moet naar de sportschool gaan om gains te maken niet om chicks te regelen
en daarom heb ik een chick en jij nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ga ook niet zo vaak meer, ga me 's avonds liever aftrekken dan gaan sporten.
Ben jij een man trouwens, er staat aangegeven dat jij een vrouw bentquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:50 schreef muscleboy het volgende:
[..]
en daarom heb ik een chick en jij niet
Nee, dat is niet de oorzaak cq oplossingquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:50 schreef muscleboy het volgende:
[..]
en daarom heb ik een chick en jij niet
Heb je het nou over mijquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een keer bij een meisje van 18/19 in de auto zitten waarbij zij voor een dagje zwembad of pretpark en laat dat meisje nou net 18 zijn en een rijbewijs hebben en ze heeft een prachtig uiterlijk en leuk karakter hebben, een echte levensgenieter, werkt niet, houd van lekkere dingen en beweert zelf lui te zijn.
Nee over het meisje die ik heb beschreven in de OP, mijn klasgenote dusquote:
Oh sorry, ik ben er niet helemaal bij vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee over het meisje die ik heb beschreven in de OP, mijn klasgenote dus
Ik heb wel wat met haar gepraat, maar voel me ongemakkelijk bij haarquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben er niet helemaal bij vandaag.
Maar is het niet een beetje raar om zo over haar te fantaseren terwijl je haar nog niet eens aangesproken hebt? Wie weet klikt het helemaal niet en dan zul je nooit leuke dingen met haar gaan doen.
Tja... dan zijn jullie niet echt een match denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb wel wat met haar gepraat, maar voel me ongemakkelijk bij haar
Nee, maar we gaan in september/oktober met school drie dagen naar België. Hoop dat dat gezellig wordtquote:
Ben je al geen Belg?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan in september/oktober met school drie dagen naar België. Hoop dat dat gezellig wordt
Neequote:
Omdat het kanquote:
Ze zit altijd naast vriendinnenquote:
Soort van spel spelenquote:
Het is dan herfst, maar misschien kan ik dan wel een wijntje aanbieden, aangezien ze wel van wijntjes geldt. Overigens gaat er dan ook een ander leuk meisje die in Arnhem les volgt mee, alleen weet ik niet of ze geen vriendje en wel een rijbewijs heeft.quote:
een wijntje, doe eens normaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:06 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het is dan herfst, maar misschien kan ik dan wel een wijntje aanbieden, aangezien ze wel van wijntjes geldt. Overigens gaat er dan ook een ander leuk meisje die in Arnhem les volgt mee, alleen weet ik niet of ze geen vriendje en wel een rijbewijs heeft.
Wat dan?quote:
Wat is er mis met een wijntje?quote:
Ik weet dat ze van wijntjes houdquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:11 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waar houdt ze van? ken je haar wel genoeg?
Levensgenieter, werkt niet en beweert lui te zijn en houdt van lekker etenquote:
Deze zal je veel geld kosten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Levensgenieter, werkt niet en beweert lui te zijn en houdt van lekker eten
Ze wordt later accountant dus zou wel later het geld binnenharken. Ze is wel intelligent.quote:
Je kan er beter afstand van houdenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:24 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze wordt later accountant dus zou wel later het geld binnenharken. Ze is wel intelligent.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:24 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze wordt later accountant dus zou wel later het geld binnenharken. Ze is wel intelligent.
Nee ze verdient geld en gaat je bankhouding doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Je kan er beter afstand van houden
Daar loopt het al fout vriend.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Nee ze verdient geld en gaat je bankhouding doen.
Bankhouding?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Nee ze verdient geld en gaat je bankhouding doen.
quote:
Ze gaat werken bij de big4 Gquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dacht al dat er iets fout ging.
Het moet natuurlijk boekhouding zijn
Nou zo'n stomme kutturk die mij in de klas zit heeft het vermoeden dat ik het meisje in kwestie leuk vind en zit me er de hele tijd mee te plagen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Doe gewoon wat, ze bijten niet. Behalve als je echt lelijk bent, dan kun je jezelf beter een afgang besparen.
hahaquote:Op zondag 26 april 2015 23:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nou zo'n stomme kutturk die mij in de klas zit heeft het vermoeden dat ik het meisje in kwestie leuk vind en zit me er de hele tijd mee te plagen.
Na de zomer gaat die Turk naar Arnhem dus ben ik van haar af tenminste.quote:
Zoek een ander meisjequote:Op zondag 26 april 2015 23:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Na de zomer gaat die Turk naar Arnhem dus ben ik van haar af tenminste.
Er zijn zat meiden, maar ze zijn allen onbereikbaar of onvindbaarquote:
Tem je lul danquote:Op maandag 27 april 2015 10:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er zijn zat meiden, maar ze zijn allen onbereikbaar of onvindbaar
Hihihihi, ja ieder mens heeft dromenquote:
ja, geen oranje meer, gelukkigquote:Op maandag 27 april 2015 11:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hihihihi, ja ieder mens heeft dromen
nu moet je je bezighouden met je studies, later kan je er zoveel knallen als je wiltquote:Op maandag 27 april 2015 11:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hihihihi, ja ieder mens heeft dromen
Valt toch wel mee, ik doe hbo hé. Daar ga je geen grof geld mee verdienen.quote:Op maandag 27 april 2015 11:03 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nu moet je je bezighouden met je studies, later kan je er zoveel knallen als je wilt
jammerquote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, ik doe hbo hé. Daar ga je geen grof geld mee verdienen.
Wat ga je met haar doen dan?quote:Op maandag 27 april 2015 11:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, ik doe hbo hé. Daar ga je geen grof geld mee verdienen.
Wil een keertje met haar gaan zwemmen of naar een pretpark waarbij ik bij haar in de auto zitquote:
En daarna?quote:Op maandag 27 april 2015 11:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wil een keertje met haar gaan zwemmen of naar een pretpark waarbij ik bij haar in de auto zit
Gezellig ergens etenquote:
Maar dan heb je wel een topdagquote:Op maandag 27 april 2015 11:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Die gaat je geld kosten zeg ik u
Ga dan met vrienden, ipv met haar. Met vrienden kan je meerdere chicas hosselen en bangen.quote:
Met haar lijkt me wel gezelligquote:Op maandag 27 april 2015 11:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ga dan met vrienden, ipv met haar. Met vrienden kan je meerdere chicas hosselen en bangen.
Ik denk dat het voornamelijk onzekerheid is, als ik bij haar in de buurt ben voel ik me onzekerquote:Op maandag 27 april 2015 11:38 schreef NickGrouwen het volgende:
Je moet je gewoon als een klootzak gedragen ts. Ik was ooit ook een watje net als jij, een 'nice guy'. Nu draag ik een leren jack, kam mijn haar niet meer, ik elleboog mensen opzij in de drukke winkelstraten, en de dames gooien zich ineens over mij heen.
Er zit in Arnhem nog een leuk meisje die Accountancy doet alleen zie ik haar niet zo vaak en ik weet niet of zij een vriend en/of rijbewijs heeft. Zij gaat in september/oktober wel mee naar België.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |