quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Erno-BE het volgende:
Het is algemeen bekend dat vrouwen beter kunnen autorijden, dus vrouwen zitten links en mannen rechts.
Vrouwen zijn uberhaupt beter dan mannen, volgens deze ts dan he.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]_______________
TS kan nog slechter autorijden als een meid
Een kans van 0 kan niet kleiner worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Erno-BE het volgende:
Dag lieve fokkertjes.
Erno heeft vanochtend met de derde poging zijn rijbewijs gehaald. Mooi zul je denken, maar dan komt gelijk een probleem bij. Een rijbewijs bemoeilijkt de kans om bij een meisje in de auto te zitten, waarbij het meisje rijdt. Stel je voor, je ontmoet een meisje en je vraagt of ze een rijbewijs heeft en ze zegt: "ja en jij?" "ja ik ook". Als je voorstelt om te gaan zwemmen in Duinrell en ze stemt in, dan moet je nog beslissen wie gaat rijden. Jij wilt graag dat het meisje gaat rijden, maar zij denkt: "ja, jij hebt ook een rijbewijs dus rij jij maar". Dat is juist niet de bedoeling. Het is algemeen bekend dat vrouwen beter kunnen autorijden, dus vrouwen zitten links en mannen rechts.
Klacht: door rijbewijs de kans om bij een meisje in de auto te zitten kleiner.
En jij nog slechter Nederlands dan een VMBO'erquote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]_______________
TS kan nog slechter autorijden als een meid
Ze zijn wel mooier om te zien iddquote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uberhaupt beter dan mannen, volgens deze ts dan he.
Tuurlijk welquote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
[..]
En jij nog slechter Nederlands dan een VMBO'er
Vmbo'er. Kleine letters.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef TGun het volgende:
[..]
Dit!quote:
Risicoloos, want hij gaat toch nooit een auto besturen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef H.FR het volgende:
Waarom ze jou een rijbewijs hebben gegeven, is mij een raadsel.
Wat als hij dat toch een keer doet?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Risicoloos, want hij gaat toch nooit een auto besturen.
Qua seks wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uberhaupt beter dan mannen, volgens deze ts dan he.
Heb 2 weken geleden een doos chocolade in de brievenbus van een leuk meisje met rijbewijs gestopt. Niet over de datum en met briefje, alleen geen naam of 06-nummer bijgezet. Niets meer van gehoord. Ze woint 200 meter van me vandaan dus ik kan zo naar haar toe lopen als ik wil.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef SimplyAlex het volgende:
TS .... een vrouw wordt heel snel krukdroog beneden als je haar niet met de auto wil ophalen. Dus wees geen homo en koop een auto en ga die dames ophalen.
Binnen blijven en ramen dichtspijkeren.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat als hij dat toch een keer doet?
Hopelijk woont hij niet in de buurt.
Omgeving Doetinchem:)quote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat als hij dat toch een keer doet?
Hopelijk woont hij niet in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |