Op aanvraag.
Ik ben nooit populair geweest bij meisjes. Op mijn 15de had ik een meisje geslagen waar op ik begin van dat jaar nog verliefd op was. Na de havo ben ik vwo gaan doen en op het vwo zat er bij de economie-les een vrij rustig meisje (toen 16, nu 18) en volgens de docent was ze ontzettend slim. Dat trok mijn aandacht en ik wou haar beter leren kennen, maar ik durfde niets tegen haar te zeggen, omdat ze anders dacht dat ik haar leuk vond. In mei 2012 sliep ik tijdens een schoolexcursie bij drie jongens op de kamer en we moesten geheimen delen over wie we leuk vonden. Ik had eerlijk toegegeven dat ik xxxxxx xxxxxxxxx leuk vond, maar onder voorwaarden dat ze het tegen niemand mochten zeggen, (hadden ze wel gedaan doordat ik als geintje de jongens op een ochtend had opgesloten in de kamer door de sleutel mee te nemen en de deur op slot te doen). In de zomer van 2012 miste ik wel een beetje en ik had aan het einde van de zomer een doos chocolade in haar boekenpakket gestopt (5 maanden over de datum, maar ik dacht dat niemand dat merkt), helaas zijn anderen daar achter gekomen. Toen begon het ouwehoer.
Dat meisje had in februari 2013 haar rijbewijs gehaald (vrij vroeg) en ik was toen na de voorjaarsvakantie naast haar gaan zitten bij de economie-les, omdat ze alleen zat. Het was toen een beetje een periode dat ze op een laag pitje stond in mijn hoofd, dus er kwam een soort tweede opleving. Ze vond het niet zo fijn dat ik naast haar ging zitten, maar ze durfde er niks tegen te zeggen. Op eigen initiatief het geevalueerd bij een vriendin (doet dezelfde studie als zij) en zij zei dat ze liever niet wou dat ik naast haar ging zitten, aangezien ik teveel kletste (volgens mij zat er meer achter). Vervolgens in overleg met dat meisje de plaatsen verwisseld. Toen zat ik naast een ander (stuk minder aantrekkelijk meisje) meisje, wat ik wel erg jammer vond. Ze vertelde aan haar buurvrouw over dat ze een keer naar de MacDrive wouden rijden en dat ze soms als ze naar de Stad ging de auto mocht meenemen. Ik wou wel een keertje met haar een dagje naar Walibi of Het Heijderbos, aangezien het OV slecht is, is het noodzakelijk dat zij achter het stuur moet (itt wat jullie denken heb ik wel rijles en moet einde van de maand op voor praktijk (theorie in 1 keer gehaald)). Hiervan is nooit iets gekomen.
Zij ging samen met een vriendin Technische Geneeskunde studeren aan de Universiteit Twente (volgens mij is dat een superlastige studie, waarbij er ook gematlabd moet worden). Ik wou graag "xxxxxx 2" ontmoeten om daarmee naar een dagje uit naar Walibi of Het Heijderbos te gaan. Ik ben niet op kamers gegaan, de rest die in Enschede ging studeren gingen wel op kamers. Ik ben uiteindelijk gefaald over wiskunde, mechanica en matlab. Dat meisje + vriendin hadden hogere cijfers op vwo moet ik eerlijk bekennen.
Het is een lang verhaal, maar dat maakt duidelijk waarom ik een keer bij een meisje in de auto wil zitten. Aan zoenen en seks heb ik geen behoefte aan.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!