quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
GODVERDOMME TS JIJ BENT ZO'N ONTZETTENDE PANNENKOEK
Nee TS moet gewoon normaal doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef deprimist het volgende:
Misschien de chocolaatjes met naam en adres gegevens in de brievenbus dumpen? Is maar een idee.
Dat ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee TS moet gewoon normaal doen
Ik had ruzie met haar vriendin omdat ik achter haar rug om over haar zat te praten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Altijd leuk dat jullie toehappen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee TS moet gewoon normaal doen
Je kan jezelf als trol proberen weg te zetten maar je bent gewoon een koekenbakker.quote:
Ik trol niet, heb gewoon tijd te veel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan jezelf als trol proberen weg te zetten maar je bent gewoon een koekenbakker.
Waarom doe je dan ook zo'n kansloze cursus en niet een fatsoenlijke studie? Oh, wacht...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik trol niet, heb gewoon tijd te veel.
Jij weet best dat je in het echt minstens net zo sneu bent. Hier kan je er nog lacherig over doen, maar eigenlijk is het in- en intriest.quote:
Precies, en omdat je keer op keer geen bijvalt krijgt met je boe fucking hoe in de auto zitten probeer je het nu om te buigen naar dat users toe happen op je getroll, terwijl je donders goed weet dat je gewoon een onhandige kluns bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik trol niet, heb gewoon tijd te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |