Aangepast voor TSquote:
Wel een rijbewijsquote:
Dit is een goede. Graag pics naar robijn ter beoordeling.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe lekker ben je? Anders wordt het niks natuurlijk
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe lekker ben je? Anders wordt het niks natuurlijk
Dan zit er gewoon niks anders op dan wordt het ghbquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.
Gewoon een oude kloon van de grote schoonmaak gisteren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
waarom hebben ze jou weer op fok gelaten?
ohwquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Gewoon een oude kloon van de grote schoonmaak gisteren.
Zou 'r keihard doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruine ogen...meh
Ik zou het laten zitten
Ik mag het van Danny weer proberen zolang ik niet gaat klonen of het forum gaat volspammenquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
waarom hebben ze jou weer op fok gelaten?
Wauwquote:
TS is geen puber joh. Gewoon een of andere kloon die vooral topics opent over met meisjes in auto's zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:45 schreef Roces18 het volgende:
hahaha pubers die liefde verwarren met iemand aantrekkelijk vinden... wat een grap
Ik zit nog 3 jaar bij haar in de klas waarschijnlijk dus kan niet te veel maken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Doe gewoon wat, ze bijten niet. Behalve als je echt lelijk bent, dan kun je jezelf beter een afgang besparen.
Misschien neuqt ze je wel helemaal gek man. Zonde als je niets onderneemt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zit nog 3 jaar bij haar in de klas waarschijnlijk dus kan niet te veel maken.
Heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:31 schreef probeer het volgende:
Hmm .. Trein naar Den Helder via Arnhem .. TS studeert / gaat naar school in Nijmegen?
En dat zou ik ook niet doen voordat je op zijn minst normaal met elkaar kan praten als klasgenoten. Anders is het creepy.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:39 schreef Erno-BE het volgende:
Heb wel haar nummer aangezien we aangesloten zijn op de klasapp, maar nooit een privé bericht gestuurd.
Ik reis elke vrijdag via Arnhem.quote:
Waar moet je heen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik reis elke vrijdag via Arnhem.
Zullen we meeten.
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waar moet je heen?
Trein naar Winterswijk soms?
Oh jammer,quote:
Hbo 2e jaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:06 schreef wise het volgende:
aan dr vriendin vragen of je met haar mee mag rijdenż Zit je in groep 8ż
Dudequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |