Aangepast voor TSquote:
Wel een rijbewijsquote:
Dit is een goede. Graag pics naar robijn ter beoordeling.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe lekker ben je? Anders wordt het niks natuurlijk
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe lekker ben je? Anders wordt het niks natuurlijk
Dan zit er gewoon niks anders op dan wordt het ghbquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.
Gewoon een oude kloon van de grote schoonmaak gisteren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
waarom hebben ze jou weer op fok gelaten?
ohwquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Gewoon een oude kloon van de grote schoonmaak gisteren.
Zou 'r keihard doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruine ogen...meh
Ik zou het laten zitten
Ik mag het van Danny weer proberen zolang ik niet gaat klonen of het forum gaat volspammenquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
Wauwquote:
TS is geen puber joh. Gewoon een of andere kloon die vooral topics opent over met meisjes in auto's zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:45 schreef Roces18 het volgende:
hahaha pubers die liefde verwarren met iemand aantrekkelijk vinden... wat een grap
Ik zit nog 3 jaar bij haar in de klas waarschijnlijk dus kan niet te veel maken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Doe gewoon wat, ze bijten niet. Behalve als je echt lelijk bent, dan kun je jezelf beter een afgang besparen.
Misschien neuqt ze je wel helemaal gek man. Zonde als je niets onderneemt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zit nog 3 jaar bij haar in de klas waarschijnlijk dus kan niet te veel maken.
Heb je goed begrepen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:31 schreef probeer het volgende:
Hmm .. Trein naar Den Helder via Arnhem .. TS studeert / gaat naar school in Nijmegen?
En dat zou ik ook niet doen voordat je op zijn minst normaal met elkaar kan praten als klasgenoten. Anders is het creepy.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:39 schreef Erno-BE het volgende:
Heb wel haar nummer aangezien we aangesloten zijn op de klasapp, maar nooit een privé bericht gestuurd.
Ik reis elke vrijdag via Arnhem.quote:
Waar moet je heen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik reis elke vrijdag via Arnhem.
Zullen we meeten.
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waar moet je heen?
Trein naar Winterswijk soms?
Oh jammer,quote:
Hbo 2e jaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:06 schreef wise het volgende:
aan dr vriendin vragen of je met haar mee mag rijdenż Zit je in groep 8ż
Dudequote:
De Heilige Vrouw is "de vrouw"?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Oh jammer,
Ik kan wel tot Dieren en dan met de bus, maar ik ben bang dat ik in lijn 27/29 bij de Heilige Vrouw in de bus kom. Dat was mij al een keer gebeurd.
Ga met haar vader onderhandelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:05 schreef Erno-BE het volgende:
Goedemorgen,
Sinds februari zit ik in een nieuwe klas. In die nieuwe klas zit een 18-jarig meisje woonachtig in een niet nader te noemen SGP-dorp.
wat is daar pesten aanżquote:
Nee dat was een meisje van de middelbare school die nu in Enschede studeert.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:10 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De Heilige Vrouw is "de vrouw"?
Ik durf het niet echtquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
wat is daar pesten aanż
Als je op HBO2 zit stap je gewoon naar zon meid toe en vraag je het persoonlijk. En niet zoals je in groep 8 doet via een vriendin of papiertje
nou das makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik durf het niet echt![]()
Ja, 's nachts droom ik altijd van haar, dat ik bij haar in de auto zit bijvoorbeeld voor een dagje uit.
Zit alleen maar bij wijven in de klasquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:41 schreef JimmyDean het volgende:
Treurnistopique.
Het is te hopen voor je dat een klasgenoot dit niet leest en je compleet voor lul zet.
Verder, gewoon vragen om wat te drinken. Dat doe je met andere klasgenoten toch ook wel eens? Zo'n big deal is dat niet hoor.
En daar kan je niet mee wat gaan drinken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit alleen maar bij wijven in de klas
Neequote:Op dinsdag 21 april 2015 12:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En daar kan je niet mee wat gaan drinken?
Ik voel me ongemakkelijk als zij er bij zit.quote:
Hier gaat het dus al mis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk als zij er bij zit.
Ook in de pauze's ga ik haar liever uit de weg als ze bij haar twee vriendinnen wil zetten.quote:
Huishoudschool?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit alleen maar bij wijven in de klas
quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uit de omgeving van de ouders/Here God halen, dan zijn die SGP'ers plotseling helemaal van God los, heb ik mij weleens laten vertellen.
Nee de boekhoudschool, accountancy dusquote:
Begin daar eens mee dan, ga haar niet uit de weg maar maak een praatje. Anders kom je natuurlijk nooit ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ook in de pauze's ga ik haar liever uit de weg als ze bij haar twee vriendinnen wil zetten.
Ik ben bang dat ik haar stoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Begin daar eens mee dan, ga haar niet uit de weg maar maak een praatje. Anders kom je natuurlijk nooit ergens.
Je hebt niks te verliezen, dit gaat sowieso niet op een relatie uitdraaien, dus zie het als een testcase om te leren hoe je een meisje aanspreekt.
Laat maar gaan. Ze merkt echt wel dat je haar probeert te ontwijken. Ze vind je daardoor gewoon raar en wil daarom lekker alleen reizen. Ook het vragen via een vriendinquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ook in de pauze's ga ik haar liever uit de weg als ze bij haar twee vriendinnen wil zetten.
en dan praten over jezus?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:37 schreef probeer het volgende:
Niet staren
Niet via haar vriendin, maar rechtstreeks met haar praten
Toevallig in dezelfde coupe stappen, praatje maken
Met een groepje mede-studenten, waaronder zij natuurlijk, eens iets leuks gaan doen. Dan leert ze je tenminste een beetje kennen. Genoeg opties .. vrijdagmiddag-biertje bij de Samson, tussendoor lunchen in dat park achter het sportcomplex, waalstrandje, 4daagsefeesten ...
bruine ogenquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Bruine ogen...meh
Ik zou het laten zitten
Het zijn groene ogen, ik had me vergist. Ik dacht dat ze bruin waren.quote:
Kan ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het zijn groene ogen, ik had me vergist. Ik dacht dat ze bruin waren.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:29 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik haar stoor.
Ik zou het liefste een keer een dagje uit willen met haar, naar een zwembad of pretpark.
Lijkt mij dat je niet niks kan zeggen ehquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Huh?
Nee, je kan daar gewoon prima chillen.
Ik mis een echte baas in mijn klas die mij kan helpen haar te regelen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:58 schreef chiren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon kansloos, topic kan net zo goed dicht
quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:44 schreef gianni61 het volgende:
Tja, ik weet niet wat ze uithangt in het weekend. Ik weet vooral dat ze lui is en dat ze niet werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:14 schreef JamesBontkraag het volgende:
Als ik nou tegen jou vertel dat ze zich elk weekend laat uitwonen door verschillende mannen, soms tegelijkertijd en er op kickt om de slet uit te hangen. Deze kennis in acht nemend, maakt dat praten met haar dan makkelijker?
Moet een doel hebben in het levenquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:25 schreef bombmannl het volgende:
Rot een keer op met je zwembad of bij iemand in de auto zitten. Rare fetisj
Daar hoor je geen hulp voor nodig te hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik mis een echte baas in mijn klas die mij kan helpen haar te regelen.
Dan houdt ze dus niet van onzekere FOK!kneusjes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze een andere klasgenote leuk. Iemand die altijd te laat komt nooit oplet en rookt waardeert ze.
Jammer ik dacht dat jij ook gebanned was.quote:
God is alom vertegenwoordigt. Hoe ga je haar daar van weg houden? God ziet alles! Net als ik, de grote leider.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Uit de omgeving van de ouders/Here God halen, dan zijn die SGP'ers plotseling helemaal van God los, heb ik mij weleens laten vertellen.
Ben al 1,5 jaar daarmee gestoptquote:
Wil je erover praten Paus.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat jij ook gebanned was.
Wat een perceptie.
Ik kom verder ook geen leuke meiden tegenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:45 schreef Eiwitshake het volgende:
Je niet als een mietje gedragen, daar knappen vrouwen op af. Heb het zelf vaak genoeg meegemaakt maar als je maar vaak genoeg op je gezicht gaat leer je het vanzelf.
Ja Guus Geluk7 is een beetje een flappie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |