Vind er niets grappigs aan, eerder in en in triest.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo fucking grappig hè. Hoe vaak heb je deze grap nu gemaakt? Een keer of dertien?
Alleen als jij dat ook doet. Want in plaats van ook maar ooit ergens iets inhoudelijks bij te dragen, blijf je al twee maanden zoeken naar posts van mij om daar telkens precies dezelfde opmerking over te maken. Zoek een leven, ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vind er niets grappigs aan, eerder in en in triest.
Echt, ga bij jezelf te rade.
Je weet toch dat je met zo'n titel geen discussie gaat krijgen in een topic? Als je het zo opent dan ben je gewoon aan het trollen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Perrin het volgende:
Jullie kunnen ook inhoudelijk in het topic in discussie gaan ipv eindeloos te jammeren over de TT. Die overigens gewoon waar is, zij het misschien wat dik aangezet.
Hoezo trollen? Hij zal het vast wel serieus menen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met zo'n titel geen discussie gaat krijgen in een topic? Als je het zo opent dan ben je gewoon aan het trollen.
Wat dik aangzet? Nee, die TT is compleet stemmingmakend. En van jouw hand als crew, chapeau hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Perrin het volgende:
Jullie kunnen ook inhoudelijk in het topic in discussie gaan ipv eindeloos te jammeren over de TT. Die overigens gewoon waar is, zij het misschien wat dik aangezet.
Dank, ik vond m zelf ook wel pakkend.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat dik aangzet? Nee, die TT is compleet stemmingmakend. En van jouw hand als crew, chapeau hoor.
Tja, die meute bept al jaren vooral onderling. En van trollen en uit de tent lokken zijn ze zelf ook niet vies, dus het zijn echt krokodillentraantjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:13 schreef Jareth het volgende:
Vroegah, toen de NWS-feedback nog enkel een zaak was tussen de klagende/suggererende/complimenterende user enerzijds en de NWS-crew anderszijds was...
Maar tegenwoordig krijg je gewoon een halve SC-groep over je heen als een klacht in hun ogen niet "juist" (d.w.z. naar hun wens) wordt beantwoord.
Oh, ik reageer hier puur even op omdat ik onlangs serieuze feedback had hier waar gewoon niet inhoudelijk op werd gereageerd door de crew. Dat zat een beetje dwars. Nu besef ik ook wel dat die inhoudelijke reactie wellicht nooit gaat komen maar dat lijkt me geen reden om niet nogmaals er aan te refereren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:13 schreef Jareth het volgende:
Vroegah, toen de NWS-feedback nog enkel een zaak was tussen de klagende/suggererende/complimenterende user enerzijds en de NWS-crew anderszijds was...
Maar tegenwoordig krijg je gewoon een halve SC-groep over je heen als een klacht in hun ogen niet "juist" (d.w.z. naar hun wens) wordt beantwoord.
Samenvattend, je bemoeit je alleen even met een ongerelateerd onderwerp ingebracht door iemand anders omdat je je op je pik getrapt voelt omdat je een keer je zin niet kreeg?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, ik reageer hier puur even op omdat ik onlangs serieuze feedback had hier waar gewoon niet inhoudelijk op werd gereageerd door de crew. Dat zat een beetje dwars. Nu besef ik ook wel dat die inhoudelijke reactie wellicht nooit gaat komen maar dat lijkt me geen reden om niet nogmaals er aan te refereren.
Ik denk dat je nog een beetje moet oefenen op samenvatten want hier klopt niets van.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Samenvattend, je bemoeit je alleen even met een ongerelateerd onderwerp ingebracht door iemand anders omdat je je op je pik getrapt voelt omdat je een keer je zin niet kreeg?
Tja, dat jij van mening bent dat er nooit iets negatiefs gezegd mag worden over de moderatie hier is geen nieuws. Maar is het echt teveel gevraagd om zo nu en dan een inhoudelijke reactie te krijgen op inhoudelijke feedback?quote:Goede reden om je zomaar tegen dingen aan te gaan bemoeien, ja. Komt totaal niet zielig over dit
Dit moet een vreselijke ervaring geweest zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, ik reageer hier puur even op omdat ik onlangs serieuze feedback had hier waar gewoon niet inhoudelijk op werd gereageerd door de crew.
Zout op man. Ik gebruik feedback voor feedback, en ik zit niet op zo een steek onder water van jou te wachten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja, die meute bept al jaren vooral onderling. En van trollen en uit de tent lokken zijn ze zelf ook niet vies, dus het zijn echt krokodillentraantjes.
Neuh, hooguit wordt het ervaren als zwaktebod. Maar wellicht kan je er alsnog op ingaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit moet een vreselijke ervaring geweest zijn.
Excuses voor mijn generalisatie, ik had 't daar niet over jou.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zout op man. Ik gebruik feedback voor feedback, en ik zit niet op zo een steek onder water van jou te wachten.
Klopt geen reet van de TT. Je kunt daar onmogelijk een dreigement uit halen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Perrin het volgende:
"Als jullie hier niks aan doen, staan wij niet voor de gevolgen in"quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Klopt geen reet van de TT. Je kunt daar onmogelijk een dreigement uit halen.
Dat staat er niet. Jouw fantasie slaat op hol.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Als jullie hier niks aan doen, staan wij niet voor de gevolgen in"
Hoe duidelijk wil jij je dreigementen precies hebben?
Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet uit de tekst halen. Ze zijn bang dat het escaleert, niet aan hun kant maar aan de kant van de moslimcriticasters die steeds verder gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:50 schreef Perrin het volgende:
quote:“Door het achterblijven van een stellingname van de overheid, bevordert dat de legitimiteit om moslims te blijven stigmatiseren en te beledigen. Immers ook hier geldt het motto “wie zwijgt stemt toe”, aldus SMH die niet verantwoordelijk gehouden wilt worden voor verdere escalatie in welke vorm dan ook.
Dan dreigen ze dus niet met escalatie, ze geven slechts aan dat ze in bepaalde gevallen escalatie helaas niet kunnen voorkomen.quote:
Ja. Daar staat niet: "wij staan niet voor de gevolgen in", daar staat: "overheid, we zijn bang dat het fout gaat als jullie niet optreden, wij zijn hulpeloos".quote:
Dat het fout gaat, bedoelt ie dan nóg meer aanslagen? Nog meer jihadgezinnen? Nog meer haatimams?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja. Daar staat niet: "wij staan niet voor de gevolgen in", daar staat: "overheid, we zijn bang dat het fout gaat als jullie niet optreden, wij zijn hulpeloos".
Whatever, het is in ieder geval niet een dreigement vanuit de schrijvers.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat het fout gaat, bedoelt ie dan nóg meer aanslagen? Nog meer jihadgezinnen? Nog meer haatimams?
Omdat het daar offtopic is.quote:(en waarom doen we deze discussie niet in het draadje zelf, eigenlijk?)
Of bedoelt ie brandende moskeeën, moord op moslims?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat het fout gaat, bedoelt ie dan nóg meer aanslagen? Nog meer jihadgezinnen? Nog meer haatimams?
(en waarom doen we deze discussie niet in het draadje zelf, eigenlijk?)
De inhoud van de brief uit de OP is offtopic. Ahja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Whatever, het is in ieder geval niet een dreigement vanuit de schrijvers.
[..]
Omdat het daar offtopic is.
Ja, negeer mij gewoon, het is al lastig genoeg. En waarom ik niet in het topic reageer? Dat is omdat het een ophitstopic is. In zulke topics kom ik niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
(en waarom doen we deze discussie niet in het draadje zelf, eigenlijk?)
Zou kunnen, maar daar is vooralsnog geen sprake van (gelukkig!). Van aanslagen, jihadgezinnen en haatimams wel degelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Of bedoelt ie brandende moskeeën, moord op moslims?
Of kan je maar één kant op denken?
Waarom heb je de PI van deze post veranderd Perrin?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Of bedoelt ie brandende moskeeën, moord op moslims?
Of kan je maar één kant op denken?
Zie ook mijn reactie op remlof.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet uit de tekst halen. Ze zijn bang dat het escaleert, niet aan hun kant maar aan de kant van de moslimcriticasters die steeds verder gaan.
Oops, ik wilde mijn eigen post aanpassen. Excuses.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom heb je de PI van deze post veranderd Perrin?
Beetje kinderachtig.
In Duitsland anders wel, terwijl de toon in het moslimdebat daar over het algemeen gematigder is dan hier.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar is vooralsnog geen sprake van (gelukkig!). Van aanslagen, jihadgezinnen en haatimams wel degelijk.
En hopelijk gooien ze de daders lang de bak in.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In Duitsland anders wel, terwijl de toon in het moslimdebat daar over het algemeen gematigder is dan hier.
Maar snap je nu dat de SMH niet dreigt met escalatie maar dat dat puur jouw eigen interpretatie is?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hopelijk gooien ze de daders lang de bak in.
Als je een tekst leest is 't per definitie eigen interpretatie.. Maar idd, ik zie hier idd een, weliswaar verkapt, maar wel degelijk een dreigement in zoals het daar is opgeschreven. Om hun eis van actie van de kant van de overheid kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar snap je nu dat de SMH niet dreigt met escalatie maar dat dat puur jouw eigen interpretatie is?
Of de TT van dit topic kan worden aangepast omdat deze tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend is.quote:
Dat is sportief van je, jij krijgt een sticker met glittertjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nou vooruit. Zo?
NWS / Moslimorganisaties vrezen dat het fout gaat
doen we liever niet, perrin kan het zelf doen als daar behoefte aan isquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of de TT van dit topic kan worden aangepast omdat deze tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend is.
Dat vind ik tof van je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nou vooruit. Zo?
Dat is toch geen antwoord op de vraag. Vind jij valse quotes gebruiken goed of niet? Er is geen "goed genoeg".quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:33 schreef sp3c het volgende:
Er staat enkel dat ik deze prima (goed genoeg iig) vind, meer niet
de volgende bekijken we de volgende keer wel weer
Technisch gezien is het wel antwoord op je vraag, geen antwoord is meer als je helemaal niets zegtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag. Vind jij valse quotes gebruiken goed of niet? Er is geen "goed genoeg".
Waarom wil je het niet beantwoorden? Volgens mij was het helemaal geen moeilijke vraag. Is het tegen de forumregels om een valse quote te gebruiken of niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Technisch gezien is het wel antwoord op je vraag, geen antwoord is meer als je helemaal niets zegt
mogelijk was het een slecht antwoord maar het kan ook een ongewenst antwoord zijn geweest
of een prima antwoord, daar neig ik zelf naar
of het was een slechte vraag
U moet het er iig mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |