Sorry, ik ben aan het werk ver wegquote:Op zondag 19 april 2015 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou leuker zijn met een knappe man naast me.
Tis prachtig hierquote:
Oh hai.quote:Op zondag 19 april 2015 14:40 schreef xBubbles het volgende:
Ik had shirtje met 3kwart mouwen, maar dat heb ik maar uitgedaantopje is beter
Ik hou je nauwlettend in de gaten.quote:
quote:
Vorige week op terras op de universiteit zitten lunchen... Ladingen mooie studentes in zomerjurkjes, en dat in de baas zijn tijdquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week op terras op de universiteit zitten lunchen... Ladingen mooie studentes in zomerjurkjes, en dat in de baas zijn tijd
Optie 1: https://www.succubus.nl/l(...)ck.html#.VTOz4IpUfCQquote:
Optie drie en optie zes. Mag je er maar 1 van jezelf, dan optie 3.quote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Optie 1: https://www.succubus.nl/l(...)ck.html#.VTOz4IpUfCQ
Optie 2: https://www.succubus.nl/l(...)ue.html#.VTO0GopUfCQ
Optie 3: https://topvintage.nl/nl/(...)s-in-black-and-white
Optie 4: https://topvintage.nl/nl/(...)swing-dress-in-black
Optie 5: https://topvintage.nl/nl/(...)ess-with-red-poppies
Optie 6: https://topvintage.nl/nl/(...)-rose-dress-in-black
Snap je m'n frustratie?
Ik mag er maar eentje van mezelf eigenlijk...maar vind ze stiekem allebei wel heel erg leukquote:Op zondag 19 april 2015 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Optie drie en optie zes. Mag je er maar 1 van jezelf, dan optie 3.
Welke welke welke?quote:Op zondag 19 april 2015 16:03 schreef Samzz het volgende:
TopVintage verkoopt de jurk die ik vandaag aan heb sinds kort ook weer.
Die wat ik in het andere topic poste, van Hell Bunny vixen.quote:
Ohhh diequote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ik in het andere topic poste, van Hell Bunny vixen.
Fiets zequote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga lekker door de duinen terug fietsen naar huis.
Ik durf het haast niet te vragenquote:Op zondag 19 april 2015 16:03 schreef Samzz het volgende:
TopVintage verkoopt de jurk die ik vandaag aan heb sinds kort ook weer.
Of ze'em ook in jouw maat hebben?quote:
Als gegoten?quote:
Da zei'em dan eerst nog even uit moet doen zeker?quote:Op zondag 19 april 2015 16:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, Samzz moet mij eerst uitnodigen om de jurk te komen passen
quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef Samzz het volgende:
[Hier stond een afbeelding]
Deze.
Bubbeltje, de Dolores Doll dress navy and white polkadot is ook een optie misschien? Ik heb deze jurk zelf ook en het lijfje is echt supermooi en de rok is heel erg vol. En met heel erg vol, bedoel ik ook heel erg vol.
Vunzige geest heb jijquote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da zei'em dan eerst nog even uit moet doen zeker?
Jaquote:
Mooie kleurquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dank je. Ben echt heel erg blij met die jurk.
Jaquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen minder leuk met wind, rok ging echt alle kanten op tot vermaak van de gasten in het paviljoen
.
Niet meer dan andere mensenquote:
Nah, het viel an sich wel mee, alleen een onverwachte snelle windvlaag. De rest van de tijd was ik er als een haas bij om de boel naar beneden te houdenquote:Op zondag 19 april 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]Oeps. Tafellakenverzwaarders aanhangen?
Als je zo vaak rokken sraagt zal dat ook wel bijna een automatisme worden lijkt mequote:Op zondag 19 april 2015 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het viel an sich wel mee, alleen een onverwachte snelle windvlaag. De rest van de tijd was ik er als een haas bij om de boel naar beneden te houden.
Kloptquote:Op zondag 19 april 2015 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo vaak rokken sraagt zal dat ook wel bijna een automatisme worden lijkt me
Ik neem meestal swing dresses met een 'dicht' lijfje, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind zo'n halter mooier als je wat meer hebt, anders gaat het zo lelijk open staanquote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze.
Bubbeltje, de Dolores Doll dress navy and white polkadot is ook een optie misschien? Ik heb deze jurk zelf ook en het lijfje is echt supermooi en de rok is heel erg vol. En met heel erg vol, bedoel ik ook heel erg vol.
quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen minder leuk met wind, rok ging echt alle kanten op tot vermaak van de gasten in het paviljoen
.
Ja, snap ikquote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik neem meestal swing dresses met een 'dicht' lijfje, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind zo'n halter mooier als je wat meer hebt, anders gaat het zo lelijk open staan
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftwquote:Op zondag 19 april 2015 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om vrouwen die met zulke rokken op de fiets zitten en alle mogelijke moeite moeten doen om de boel naar benden te houden
quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftw.
Jaaaa..maar ik heb deze maand eindelijk weer centjes, dus misschien bestel ik wel wat meerquote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Daarom de tweede optie
.
[..]
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftw.
Goed zoquote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaa..maar ik heb deze maand eindelijk weer centjes, dus misschien bestel ik wel wat meer
Nee, I'm kidding. Het kant van m'n kousen is niet voor jan en alleman bestemdquote:
Vreemd beeld van vrouwen heb jijquote:
Als je toch een mooie jurk ziet, dan kun je gewoon geen nee zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik mag van mezelf eigenlijk niet meer. Maar aan de andere kant kan ik mezelf een mooie jurk ook niet ontzeggen, vind ik zelf.
Waarom denk je dat ik inmiddels negen jurken hebquote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als je toch een mooie jurk ziet, dan kun je gewoon geen nee zeggenik tenminste niet..
quote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik inmiddels negen jurken heb?
Oh, ik heb ook meer jurken, maar die 9 zijn vintagequote:Op zondag 19 april 2015 17:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook jurken. Maar niet allemaal 50's
Vintage isquote:Op zondag 19 april 2015 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook meer jurken, maar die 9 zijn vintage. De rest is... Gewoon
.
Ik ben vintagequote:
Hier zijn de vrouwen frigide?quote:
Dan ben ik antiekquote:
Ik kan niet wachtenquote:
Dat is de reden dat ik nog steeds geen petticoat heb. Ben bang dat ik eruit ga zien als een mislukte Disney-prinses.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef xBubbles het volgende:
Ooit die vintage jurk met petticoat aangehad, maar dan voel ik me zo lomp
Het ligt er ook aan welke je hebt. Ik stootte echt bijna alles om, dus ik durf hem niet meer te gebruikenquote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nog steeds geen petticoat heb. Ben bang dat ik eruit ga zien als een mislukte Disney-prinses.
Ja, dat geloof ik wel. Misschien maar eens één van de duurdere van Top Vintage proberen.quote:Op zondag 19 april 2015 17:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke je hebt. Ik stootte echt bijna alles om, dus ik durf hem niet meer te gebruiken
Hou het dan ook lekker bij jezelfquote:Op zondag 19 april 2015 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel berichten van Djeez en Herald gelezen denk ik
Ho ho, jij komt ermee. Leg jij het maar uitquote:
Die zijn wel fijn hoorquote:Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Misschien maar eens één van de duurdere van Top Vintage proberen.
"Even de benen spreiden om het object goed te kunnen beoordelen."quote:Op zondag 19 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wanneer zien we je bij Tussen Kunst & Kitch op tafel liggen?
Ik ben er bang voor, ik ben van mezelf nogal poofy in de heupenquote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn hoor
Mooi poofy enz
Morgen als ik helder ben misschienquote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ho ho, jij komt ermee. Leg jij het maar uit
Gelukkig kun je die jurken ook zonder petticoat dragenquote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ik ben van mezelf nogal poofy in de heupen.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Even de benen spreiden om het object goed te kunnen beoordelen."
Hier heb ik niets aan toe te voegenquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En hoe vaak moet ik zeggen dat je een knapperd bent, en niet zo over jezelf moet denken
Dat ik breed ben in de heupen is gewoon een vaststaand feitquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gelukkig kun je die jurken ook zonder petticoat dragen
En hoe vaak moet ik zeggen dat je een knapperd bent, en niet zo over jezelf moet denken
Dus (al zou dat zo zijn)?quote:Op zondag 19 april 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik breed ben in de heupen is gewoon een vaststaand feit.
Het is zo, en dat maakt niet uit. Maar betekent ook dat ik niet zomaar alles kan dragenquote:
Oké danquote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zo, en dat maakt niet uit. Maar betekent ook dat ik niet zomaar alles kan dragen.
Nee, het kwijl loopt tussen m'n boobs door naar benedenquote:
Oke MIquote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwijl loopt tussen m'n boobs door naar beneden.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeveegdquote:
Goed zoquote:Op zondag 19 april 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeveegd. Nu zie ik er weer toonbaar uit.
Slavendrijversquote:
TMIquote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet heel opgewonden vanquote:
Kom maarquote:Op zondag 19 april 2015 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet heel opgewonden van
Neuken?
Is dat jouw tactiek om een vrouw te laten komen? Komen ze daardoor ook wel eens meerdere keren achter elkaar?quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat jouw tactiek om een vrouw te laten komen? Komen ze daardoor ook wel eens meerdere keren achter elkaar?
MissMSXquote:
Ik heb echt een hele zielige MI nuquote:
Never change a winning conceptquote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MissMSX
Even selectief quoten. Vervolgens scroll je terug en gaat het over voorbind dildo's. Scroll je verder gaat het over vochtige schaamstreken.
Deze reeks veranderd ook echt nooit
Kom jij nu naar mij om me te troosten?quote:
Daar heb jij een vent voorquote:Op zondag 19 april 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom jij nu naar mij om me te troosten?
Oh, krijgen we dat weerquote:
Ik ga maar eens een kloon reactiveren. Gezeur allemaalquote:
Mijn klonen zijn zonder meer herkenbaarquote:Op zondag 19 april 2015 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een kloon reactiveren. Gezeur allemaal
De mijne nietquote:Op zondag 19 april 2015 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn klonen zijn zonder meer herkenbaar
Gewoon opnieuw aanvragenquote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne niet
Maar wel allemaal wachtwoordloos
Tijd voor een nieuwe danquote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne niet
Maar wel allemaal wachtwoordloos
Op e-mailadressen die al niet meer bestaan?quote:
Nee, dat weiger ik. Ik ga geen newbie zijnquote:
Vraag aan een Admin en dan komt het goedquote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op e-mailadressen die al niet meer bestaan?
Zit daar een maximum aan?quote:Op zondag 19 april 2015 20:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag aan een Admin en dan komt het goed
Voor zover ik weet nietquote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit daar een maximum aan?
Maar serieus, ik doe het wel lekker zonder klonen. Dan maar onbereikbaar
Ik weet dat ik 3 klonen heb (of 4), maar ik kan er maar van 2 de nick bedenkenquote:Op zondag 19 april 2015 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit daar een maximum aan?
Maar serieus, ik doe het wel lekker zonder klonen. Dan maar onbereikbaar
Dan heb je toch aan 1 kloon genoeg?quote:Op zondag 19 april 2015 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet
Gelijk heb jij ik doe het ook zonder kloon, boeit mij geen zak
De klonen die ik had/heb, hadden/hebben te maken met het feit dat ik "vroeger" niet mobiel kon inloggen op Fok! i.v.m. de © in mijn username
Ik heb er wel 10+quote:Op zondag 19 april 2015 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 3 klonen heb (of 4), maar ik kan er maar van 2 de nick bedenken
Mag ik? Mag ik?quote:Op zondag 19 april 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb er wel 10+
Moet wel hard nadenken welke ook alweer
Volgens mij is echt minimaal 2/3e van de ooit geregistreerde users kloonquote:Op zondag 19 april 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er wel 10+
Moet wel hard nadenken welke ook alweer
yvonne, ben jij het?quote:Op zondag 19 april 2015 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een kloon. Alleen weet ik het ww niet meer.
Ze opnoemen?quote:
Dat zou best kunnen jaquote:Op zondag 19 april 2015 20:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij is echt minimaal 2/3e van de ooit geregistreerde users kloon
FOK! Got to love itquote:Op zondag 19 april 2015 20:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhm nee, dat werkte om een of andere reden niet dus heb ik er nog 1 aangemaakt
Zou mij niets verbazen i.i.g..quote:Op zondag 19 april 2015 20:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij is echt minimaal 2/3e van de ooit geregistreerde users kloon
In mijn ooghoek stond er 'rollator'quote:Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Juup© het volgende:
Met dank aan Mediamarkt weer een nieuwe router
Kan ik er wat aan doen dat mijn hersenen sneller verbanden leggen dan ze kunnen lezenquote:
Ik zeg maar nietsquote:Op zondag 19 april 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn hersenen sneller verbanden leggen dan ze kunnen lezen
quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt door de leeftijd dat je daar nu al wat vaker aan denkt
Ja precies, de leeftijd van Juup©quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt door de leeftijd dat je daar nu al wat vaker aan denkt
Oudere mannenquote:Op zondag 19 april 2015 20:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
47Precies zoals in mijn profiel vermeld staat.
Juup© valt daar nog binnen toch?quote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
Oudere mannen. Mits niet ouder dan mijn leeftijd plus 20
.
67?quote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
.
Hiquote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Samzz het volgende:
.
Nog net. Maar hij valt sowieso af, ongeacht zijn leeftijdquote:
*ouch*quote:Op zondag 19 april 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog net. Maar hij valt sowieso af, ongeacht zijn leeftijd.
quote:Op zondag 19 april 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog net. Maar hij valt sowieso af, ongeacht zijn leeftijd.
Euh, voor nu puur en alleen omdat je een kind hebtquote:Op zondag 19 april 2015 20:58 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
O.a. omdat ik een kind heb, ik zal het haar zeggen morgenochtend. Tssss
Hoe oud ben jij?quote:
Dat trouwen gaat wel een beetje snel hoorquote:
Cougartijd...quote:
* Juup© kruipt ver weg onder de dekens, en gaat daar zielig en alleen liggen grienenquote:Op zondag 19 april 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, voor nu puur en alleen omdat je een kind hebt.
Neem je dochter mee.quote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
* Juup© kruipt ver weg onder de dekens, en gaat daar zielig en alleen liggen grienen![]()
Ik weet nog niet waar mijn ondermarge ligtquote:
Ik ga glijen hoorquote:Op zondag 19 april 2015 21:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tsss die val ik met zulk soort dingen niet lastig, dat is min leven niet dat van haar.
quote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
* Juup© kruipt ver weg onder de dekens, en gaat daar zielig en alleen liggen grienen![]()
![]()
19?quote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar mijn ondermarge ligt
Ik welquote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je me nu al zatquote:Op zondag 19 april 2015 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen
Ik zou niet weten wat ik ermee aan moetquote:
Ik ook denk ikquote:
Hosselen is een deur verder toch?quote:Op zondag 19 april 2015 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen
Op mij nooit serieus reageren hequote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier had ik een serieus antwoord op, maar ik kom niet meer uit mijn woorden vandaag
Ik ook niet wat mannen betreft.quote:Op zondag 19 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik ermee aan moet
Morgen weer een dagquote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe ik graag, alleen nu kan ik slecht uit mijn woorden komen zeg maar.
Ik zeg maar niks meerquote:
Is dit de ouderemannenlokroep?quote:
Ik heb eens een knulletje van 16 gekend die een crush op me hadquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens een knulletje van 16 gekend die een crush op me had.
Het is wel even geleden ja, ik was toen 25quote:
Ik had een crush op mijn lerares Engels. Maar goed, die was 25 en ik was 18-19quote:Op zondag 19 april 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens een knulletje van 16 gekend die een crush op me had.
Ahwquote:Op zondag 19 april 2015 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een crush op mijn lerares Engels. Maar goed, die was 25 en ik was 18-19
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HNGGGG
Believe you can, and you will.
quote:Op zondag 19 april 2015 21:21 schreef xBubbles het volgende:
Well, hello thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HNGGGG.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Volgens mij had de halve school een crush op haarquote:Op zondag 19 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een leraar... Gek genoeg.
Nou, de vijver waar Peter Facinelli in vertoeft is niet de vijver waar ik in kan vissenquote:Op zondag 19 april 2015 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Duidelijk dat we niet in dezelfde vijver vissen
Zou willen vissen wel. Ik niet.quote:Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de vijver waar Peter Facinelli in vertoeft is niet de vijver waar ik in kan vissen.
Godverdomme, jaquote:Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als ik die man tegen kwam, dan wist ik het wel hè
Maar ik vind Air ook een aantrekkelijke manquote:Op zondag 19 april 2015 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou willen vissen wel. Ik niet.
Dus in de meer reëlere vijvers gaan we elkaar ook niet in de weg zitten
Ouwe vis...quote:Op zondag 19 april 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik vind Air ook een aantrekkelijke man.
Hé wat?quote:Op zondag 19 april 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
Maar ik vind Air ook een aantrekkelijke man.
Die is best dubbelquote:
quote:
quote:
Met z'n sexy brilquote:
Sinds ik ontdekt heb dat ik jonger ben dan Barb, en die heb ik hoog zitten, maakt het mij allemaal niks meer uit.quote:
Met dit wespennest ga ik me niet bemoeienquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik ontdekt heb dat ik jonger ben dan Barb, en die heb ik hoog zitten, maakt het mij allemaal niks meer uit.
Moet werken tot laatquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Morgen heerlijk terrasjesweer, doe je mee?
Ik heb Barb ook hoog zittenquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik ontdekt heb dat ik jonger ben dan Barb, en die heb ik hoog zitten, maakt het mij allemaal niks meer uit.
Waar voel je dat precies?quote:
Nergens zie ik alweerquote:
quote:
Nog 2 weken, dan een weekje vrijquote:Op zondag 19 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mijn werk heel leuk. Hoewel ik wel een beetje toe ben aan vakantie...
Oh ja? Daar staat niks over in mijn agendaquote:
Die van mij ook nog niet. Morgen er maar eens in zettenquote:Op zondag 19 april 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Daar staat niks over in mijn agenda.
Denk dat het nog wel even duurt voor ik vakantie kan nemen...quote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van mij ook nog niet. Morgen er maar eens in zetten
4 en 5 mei ben ik sowieso vrij, kan ik net zo goed die andere 3 dagen ook opnemen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even duurt voor ik vakantie kan nemen...
Goed punt inderdaad. Gaat hier niet lukken, veel te druk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
4 en 5 mei ben ik sowieso vrij, kan ik net zo goed die andere 3 dagen ook opnemen.
Komend weekend ook lang weekend door Koningsdag. Niks mis mee
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Gaat hier niet lukken, veel te druk.
Sja, dat werkt hier nietquote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.
Maar jij woont dan weer aan het strand. Ik moet morgen weer naarquote:
Dat welquote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar jij woont dan weer aan het strand. Ik moet morgen weer naarAlmelo
Hoewel ik vandaag dan wel weer heerlijk aan het strand heb gezetenquote:
Met wijntjes?quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoewel ik vandaag dan wel weer heerlijk aan het strand heb gezeten.
Is dit een hintquote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb op zich ook best zin om weer eens een dagje uit te waaien aan het strand. Alleen zo klote dat ik al een halve dag onderweg ben voordat ik er uberhaupt ben
Nee, okéquote:
Ik ook niet. Daarom vroeg ik of het een hint was.quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo smooth dat ik dat soort dingen zelf nooit door heb
Ik zit er ook al een tijdje 'tegenaan te hikken', moet er een hele dag voor uittrekken en er komt steeds iets tussen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb op zich ook best zin om weer eens een dagje uit te waaien aan het strand. Alleen zo klote dat ik al een halve dag onderweg ben voordat ik er uberhaupt ben
Jammerquote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo smooth dat ik dat soort dingen zelf nooit door heb
Sowieso wil ik met mijn huidige autootje niet meer van die ritten maken. Maar als ik binnenkort een andere heb maar eens nadenken over een tripje richting het westen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er ook al een tijdje 'tegenaan te hikken', moet er een hele dag voor uittrekken en er komt steeds iets tussen.
Hier ookquote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |