quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftw.
Jaaaa..maar ik heb deze maand eindelijk weer centjes, dus misschien bestel ik wel wat meerquote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Daarom de tweede optie
.
[..]
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftw.
Goed zoquote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaa..maar ik heb deze maand eindelijk weer centjes, dus misschien bestel ik wel wat meer
Nee, I'm kidding. Het kant van m'n kousen is niet voor jan en alleman bestemdquote:
Vreemd beeld van vrouwen heb jijquote:
Als je toch een mooie jurk ziet, dan kun je gewoon geen nee zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik mag van mezelf eigenlijk niet meer. Maar aan de andere kant kan ik mezelf een mooie jurk ook niet ontzeggen, vind ik zelf.
Waarom denk je dat ik inmiddels negen jurken hebquote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als je toch een mooie jurk ziet, dan kun je gewoon geen nee zeggenik tenminste niet..
quote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik inmiddels negen jurken heb?
Oh, ik heb ook meer jurken, maar die 9 zijn vintagequote:Op zondag 19 april 2015 17:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook jurken. Maar niet allemaal 50's
Vintage isquote:Op zondag 19 april 2015 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook meer jurken, maar die 9 zijn vintage. De rest is... Gewoon
.
Ik ben vintagequote:
Hier zijn de vrouwen frigide?quote:
Dan ben ik antiekquote:
Ik kan niet wachtenquote:
Dat is de reden dat ik nog steeds geen petticoat heb. Ben bang dat ik eruit ga zien als een mislukte Disney-prinses.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef xBubbles het volgende:
Ooit die vintage jurk met petticoat aangehad, maar dan voel ik me zo lomp
Het ligt er ook aan welke je hebt. Ik stootte echt bijna alles om, dus ik durf hem niet meer te gebruikenquote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nog steeds geen petticoat heb. Ben bang dat ik eruit ga zien als een mislukte Disney-prinses.
Ja, dat geloof ik wel. Misschien maar eens één van de duurdere van Top Vintage proberen.quote:Op zondag 19 april 2015 17:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke je hebt. Ik stootte echt bijna alles om, dus ik durf hem niet meer te gebruiken
Hou het dan ook lekker bij jezelfquote:Op zondag 19 april 2015 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel berichten van Djeez en Herald gelezen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |