Hier zijn de vrouwen frigide?quote:
Dan ben ik antiekquote:
Ik kan niet wachtenquote:
Dat is de reden dat ik nog steeds geen petticoat heb. Ben bang dat ik eruit ga zien als een mislukte Disney-prinses.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef xBubbles het volgende:
Ooit die vintage jurk met petticoat aangehad, maar dan voel ik me zo lomp
Het ligt er ook aan welke je hebt. Ik stootte echt bijna alles om, dus ik durf hem niet meer te gebruikenquote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nog steeds geen petticoat heb. Ben bang dat ik eruit ga zien als een mislukte Disney-prinses.
Ja, dat geloof ik wel. Misschien maar eens één van de duurdere van Top Vintage proberen.quote:Op zondag 19 april 2015 17:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke je hebt. Ik stootte echt bijna alles om, dus ik durf hem niet meer te gebruiken
Hou het dan ook lekker bij jezelfquote:Op zondag 19 april 2015 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel berichten van Djeez en Herald gelezen denk ik
Ho ho, jij komt ermee. Leg jij het maar uitquote:
Die zijn wel fijn hoorquote:Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Misschien maar eens één van de duurdere van Top Vintage proberen.
"Even de benen spreiden om het object goed te kunnen beoordelen."quote:Op zondag 19 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wanneer zien we je bij Tussen Kunst & Kitch op tafel liggen?
Ik ben er bang voor, ik ben van mezelf nogal poofy in de heupenquote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn hoor
Mooi poofy enz
Morgen als ik helder ben misschienquote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ho ho, jij komt ermee. Leg jij het maar uit
Gelukkig kun je die jurken ook zonder petticoat dragenquote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ik ben van mezelf nogal poofy in de heupen.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Even de benen spreiden om het object goed te kunnen beoordelen."
Hier heb ik niets aan toe te voegenquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En hoe vaak moet ik zeggen dat je een knapperd bent, en niet zo over jezelf moet denken
Dat ik breed ben in de heupen is gewoon een vaststaand feitquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gelukkig kun je die jurken ook zonder petticoat dragen
En hoe vaak moet ik zeggen dat je een knapperd bent, en niet zo over jezelf moet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |