Ho ho, jij komt ermee. Leg jij het maar uitquote:
Die zijn wel fijn hoorquote:Op zondag 19 april 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Misschien maar eens één van de duurdere van Top Vintage proberen.
"Even de benen spreiden om het object goed te kunnen beoordelen."quote:Op zondag 19 april 2015 17:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wanneer zien we je bij Tussen Kunst & Kitch op tafel liggen?
Ik ben er bang voor, ik ben van mezelf nogal poofy in de heupenquote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn hoor
Mooi poofy enz
Morgen als ik helder ben misschienquote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ho ho, jij komt ermee. Leg jij het maar uit
Gelukkig kun je die jurken ook zonder petticoat dragenquote:Op zondag 19 april 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ik ben van mezelf nogal poofy in de heupen.
quote:Op zondag 19 april 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Even de benen spreiden om het object goed te kunnen beoordelen."
Hier heb ik niets aan toe te voegenquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En hoe vaak moet ik zeggen dat je een knapperd bent, en niet zo over jezelf moet denken
Dat ik breed ben in de heupen is gewoon een vaststaand feitquote:Op zondag 19 april 2015 17:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Gelukkig kun je die jurken ook zonder petticoat dragen
En hoe vaak moet ik zeggen dat je een knapperd bent, en niet zo over jezelf moet denken
Dus (al zou dat zo zijn)?quote:Op zondag 19 april 2015 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik breed ben in de heupen is gewoon een vaststaand feit.
Het is zo, en dat maakt niet uit. Maar betekent ook dat ik niet zomaar alles kan dragenquote:
Oké danquote:Op zondag 19 april 2015 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zo, en dat maakt niet uit. Maar betekent ook dat ik niet zomaar alles kan dragen.
Nee, het kwijl loopt tussen m'n boobs door naar benedenquote:
Oke MIquote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwijl loopt tussen m'n boobs door naar beneden.
quote:Op zondag 19 april 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het kwijl loopt tussen m'n boobs door naar beneden.
Ik heb het al weggeveegdquote:
Goed zoquote:Op zondag 19 april 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeveegd. Nu zie ik er weer toonbaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |