quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen minder leuk met wind, rok ging echt alle kanten op tot vermaak van de gasten in het paviljoen
.
Niet meer dan andere mensenquote:
Nah, het viel an sich wel mee, alleen een onverwachte snelle windvlaag. De rest van de tijd was ik er als een haas bij om de boel naar beneden te houdenquote:Op zondag 19 april 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]Oeps. Tafellakenverzwaarders aanhangen?
Als je zo vaak rokken sraagt zal dat ook wel bijna een automatisme worden lijkt mequote:Op zondag 19 april 2015 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het viel an sich wel mee, alleen een onverwachte snelle windvlaag. De rest van de tijd was ik er als een haas bij om de boel naar beneden te houden.
Kloptquote:Op zondag 19 april 2015 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo vaak rokken sraagt zal dat ook wel bijna een automatisme worden lijkt me
Ik neem meestal swing dresses met een 'dicht' lijfje, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind zo'n halter mooier als je wat meer hebt, anders gaat het zo lelijk open staanquote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze.
Bubbeltje, de Dolores Doll dress navy and white polkadot is ook een optie misschien? Ik heb deze jurk zelf ook en het lijfje is echt supermooi en de rok is heel erg vol. En met heel erg vol, bedoel ik ook heel erg vol.
quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen minder leuk met wind, rok ging echt alle kanten op tot vermaak van de gasten in het paviljoen
.
Ja, snap ikquote:Op zondag 19 april 2015 16:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik neem meestal swing dresses met een 'dicht' lijfje, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind zo'n halter mooier als je wat meer hebt, anders gaat het zo lelijk open staan
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftwquote:Op zondag 19 april 2015 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om vrouwen die met zulke rokken op de fiets zitten en alle mogelijke moeite moeten doen om de boel naar benden te houden
quote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftw.
Jaaaa..maar ik heb deze maand eindelijk weer centjes, dus misschien bestel ik wel wat meerquote:Op zondag 19 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Daarom de tweede optie
.
[..]
Ik laat alles gewoon wapperen, exibitionistenleef ftw.
Goed zoquote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jaaaa..maar ik heb deze maand eindelijk weer centjes, dus misschien bestel ik wel wat meer
Nee, I'm kidding. Het kant van m'n kousen is niet voor jan en alleman bestemdquote:
Vreemd beeld van vrouwen heb jijquote:
Als je toch een mooie jurk ziet, dan kun je gewoon geen nee zeggenquote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik mag van mezelf eigenlijk niet meer. Maar aan de andere kant kan ik mezelf een mooie jurk ook niet ontzeggen, vind ik zelf.
Waarom denk je dat ik inmiddels negen jurken hebquote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als je toch een mooie jurk ziet, dan kun je gewoon geen nee zeggenik tenminste niet..
quote:Op zondag 19 april 2015 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik inmiddels negen jurken heb?
Oh, ik heb ook meer jurken, maar die 9 zijn vintagequote:Op zondag 19 april 2015 17:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb ook jurken. Maar niet allemaal 50's
Vintage isquote:Op zondag 19 april 2015 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook meer jurken, maar die 9 zijn vintage. De rest is... Gewoon
.
Ik ben vintagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |