Denk dat het nog wel even duurt voor ik vakantie kan nemen...quote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van mij ook nog niet. Morgen er maar eens in zetten
4 en 5 mei ben ik sowieso vrij, kan ik net zo goed die andere 3 dagen ook opnemen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even duurt voor ik vakantie kan nemen...
Goed punt inderdaad. Gaat hier niet lukken, veel te druk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
4 en 5 mei ben ik sowieso vrij, kan ik net zo goed die andere 3 dagen ook opnemen.
Komend weekend ook lang weekend door Koningsdag. Niks mis mee
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Gaat hier niet lukken, veel te druk.
Sja, dat werkt hier nietquote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.
Maar jij woont dan weer aan het strand. Ik moet morgen weer naarquote:
Dat welquote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar jij woont dan weer aan het strand. Ik moet morgen weer naarAlmelo
Hoewel ik vandaag dan wel weer heerlijk aan het strand heb gezetenquote:
Met wijntjes?quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoewel ik vandaag dan wel weer heerlijk aan het strand heb gezeten.
Is dit een hintquote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb op zich ook best zin om weer eens een dagje uit te waaien aan het strand. Alleen zo klote dat ik al een halve dag onderweg ben voordat ik er uberhaupt ben
Nee, okéquote:
Ik ook niet. Daarom vroeg ik of het een hint was.quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo smooth dat ik dat soort dingen zelf nooit door heb
Ik zit er ook al een tijdje 'tegenaan te hikken', moet er een hele dag voor uittrekken en er komt steeds iets tussen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb op zich ook best zin om weer eens een dagje uit te waaien aan het strand. Alleen zo klote dat ik al een halve dag onderweg ben voordat ik er uberhaupt ben
Jammerquote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo smooth dat ik dat soort dingen zelf nooit door heb
Sowieso wil ik met mijn huidige autootje niet meer van die ritten maken. Maar als ik binnenkort een andere heb maar eens nadenken over een tripje richting het westen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er ook al een tijdje 'tegenaan te hikken', moet er een hele dag voor uittrekken en er komt steeds iets tussen.
Hier ookquote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |