Sinds ik ontdekt heb dat ik jonger ben dan Barb, en die heb ik hoog zitten, maakt het mij allemaal niks meer uit.quote:
Met dit wespennest ga ik me niet bemoeienquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik ontdekt heb dat ik jonger ben dan Barb, en die heb ik hoog zitten, maakt het mij allemaal niks meer uit.
Moet werken tot laatquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Morgen heerlijk terrasjesweer, doe je mee?
Ik heb Barb ook hoog zittenquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik ontdekt heb dat ik jonger ben dan Barb, en die heb ik hoog zitten, maakt het mij allemaal niks meer uit.
Waar voel je dat precies?quote:
Nergens zie ik alweerquote:
quote:
Nog 2 weken, dan een weekje vrijquote:Op zondag 19 april 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mijn werk heel leuk. Hoewel ik wel een beetje toe ben aan vakantie...
Oh ja? Daar staat niks over in mijn agendaquote:
Die van mij ook nog niet. Morgen er maar eens in zettenquote:Op zondag 19 april 2015 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Daar staat niks over in mijn agenda.
Denk dat het nog wel even duurt voor ik vakantie kan nemen...quote:Op zondag 19 april 2015 21:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van mij ook nog niet. Morgen er maar eens in zetten
4 en 5 mei ben ik sowieso vrij, kan ik net zo goed die andere 3 dagen ook opnemen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even duurt voor ik vakantie kan nemen...
Goed punt inderdaad. Gaat hier niet lukken, veel te druk.quote:Op zondag 19 april 2015 22:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
4 en 5 mei ben ik sowieso vrij, kan ik net zo goed die andere 3 dagen ook opnemen.
Komend weekend ook lang weekend door Koningsdag. Niks mis mee
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Gaat hier niet lukken, veel te druk.
Sja, dat werkt hier nietquote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van mijn baan. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |