Of wat er voor moet doorgaan...quote:
M'n piemeltje wassen. Lijkt me niet zo'n raar verschijnsel?quote:
Tenzij je AB bent, is dat best vreemdquote:Op zondag 19 april 2015 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n piemeltje wassen. Lijkt me niet zo'n raar verschijnsel?
Jonge, ik maak een grapjequote:Op zondag 19 april 2015 12:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tenzij je AB bent, is dat best vreemd
Dat wil je niet weten. Deed de hele tijd alsof ze een meid was, bleek ze een vent te zijn die nog niet omgebouwd wasquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 12:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten. Deed de hele tijd alsof ze een meid was, bleek ze een vent te zijn die nog niet omgebouwd wasthe horror
Had ze niet gewoon een fobo waarin vrij duidelijk te zien was dat ze nog vroeg in het proces zat?quote:Op zondag 19 april 2015 12:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten. Deed de hele tijd alsof ze een meid was, bleek ze een vent te zijn die nog niet omgebouwd wasthe horror
Was dat die dwaas met zijn zelfgemaakte felgekleurde kleding enzo?quote:Op zondag 19 april 2015 12:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Fylax?quote:Op zondag 19 april 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie moet er anders op de vrouwelijke FOK!sters kwijlen.
quote:Op zondag 19 april 2015 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was dat die dwaas met zijn zelfgemaakte felgekleurde kleding enzo?
Thai food en een wijntje in de zonquote:
Dat ga ik vanavond maken voor mijn moeder, thai chicken noodles. Met flink wat pepertjes, ze vind het zooooo koud hier in NLquote:
Heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |