Zit mobiel. Geef een mens wat tijdquote:Op zaterdag 18 april 2015 08:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, duurde me te lang. Wilde ook koffie
Ja, graag!quote:
Dank gij dienstbare vrouw.quote:
Gefelicitaaaaaaaaaaaaaaaartquote:
Merciquote:
Nog brak?quote:
Merciquote:
Merci cheriequote:Op zaterdag 18 april 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de derde keer, gefeliciteerd jij.
Na de wijn, bier, prosecco, whisky en B-52's? Mwahquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci
[..]
Merci cherie![]()
[..]
Na de wijn, bier, prosecco, whisky en B-52's? Mwah
*wappert met haarquote:
Kan m mobiel niet openen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Oh, btw: http://www.dumpert.nl/med(...)_is_het_morgen_.html
Jammerquote:
Dat 18 april een speciale dag isquote:
Hier is het elke dag 18 april johquote:
Voor mij nietquote:
Ik voel een generatiekloof.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef xBubbles het volgende:
Weer een voldoende binnen gesleept, gaat lekker
BIER!quote:
FOK! houdt je jongquote:
Behalve Boes, want die is een jaartje ouder gewordenquote:
Ouwe lul is het nuquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve Boes, want die is een jaartje ouder geworden
Net nu 40+ gesloten isquote:
quote:
Ik heb alvast een rollator besteldquote:
Enjoyquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, laatste lessen gegeven. Douchen en op naar het strand.
Sorryquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef xBubbles het volgende:
Ben 23...maar ik voel ook een enorme generatiekloof
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef xBubbles het volgende:
Ben 23...maar ik voel ook een enorme generatiekloof
Bierdrinkend snotkind ben jequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.
Toen zat je al op FOK!quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 23 geweest. Geloof ik. Lang geleden. Ik word over paar weken 37. Dat klinkt echt oud. En ik voel me nog steeds jong.
Heb je een maximum in leeftijdsverschil?quote:
Hij moet niet meer dan 20 jaar ouder zijn, dat vind ik dan weer een beetje te oud voor mijquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een maximum in leeftijdsverschil?
Ruime marge nogquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet niet meer dan 20 jaar ouder zijn, dat vind ik dan weer een beetje te oud voor mij.
Klopt. Maar ik ben niet zo van naar leeftijd kijken, zegt imo niet altijd watquote:
Nee, zeker niet. Meer een algemeenheid denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben niet zo van naar leeftijd kijken, zegt imo niet altijd wat.
Jonge geestquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Methusalemquote:
Toen 'ie 23 was gedroeg 'ie zich al als een oude zeiklul en dat is enkel maar erger geworden.quote:
Wat is jouw grens?quote:
QyRoZ was tofquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen 'ie 23 was gedroeg 'ie zich al als een oude zeiklul en dat is enkel maar erger geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Toen was oude zeiklul zijn nog in. Maar het was bij hem geen modegril, zo blijkt hij gewoon te zijn als persoon.quote:
Komt vanzelf wel weer een keer terug danquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen was oude zeiklul zijn nog in. Maar het was bij hem geen modegril, zo blijkt hij gewoon te zijn als persoon.
Vast wel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:15 schreef MissMSX het volgende:
Komt vanzelf wel weer een keer terug dan
Nou ja zegquote:
Daten?quote:
quote:
Regel hetquote:
Ja, momentje, even een ticket naar Malta boeken en een hotel regelenquote:
Kijk, spijkers met koppen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, momentje, even een ticket naar Malta boeken en een hotel regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, spijkers met koppen.JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar dan ook lekker wandelen over de boulevard en eten bij dat tentje in Dingli.quote:
Vooruit, dat ookquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan ook lekker wandelen over de boulevard en eten bij dat tentje in Dingli.
Nohquote:
Denk er rustig over naquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Pfoeeee dat vind ik een lastige hoor
Die spanning kan mijn oude hart niet aan.quote:
Pacemakertijd dus...quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die spanning kan mijn oude hart niet aan.
Als het zover is, hoor ik graag over jouw ervaringen van toen.quote:
Puh-lease, jij bent het fossielquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zover is, hoor ik graag over jouw ervaringen van toen.
Zitten wij even op 1 lijnquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
Ik vind dat leeftijd er in principe niet toe doet, mits je op 1 lijn zit
Ik ben jonger dan Barb.quote:
Serieus? Geen idee hoe oud jij bent, eigenlijk. Dacht altijd ergens in de 40quote:
Serieus.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Geen idee hoe oud jij bent, eigenlijk. Dacht altijd ergens in de 40.
Ook mentaal jonger?quote:
Mij wordt vrij vaak puberaal gedrag verweten. Is dat voldoende antwoord op je vraag?quote:
Ik ben nog een redelijk jonge blom, hoorquote:
Nope, heb je mij al die keren ten onrechte afgewezen op mijn leeftijd.quote:
Met ouwe lullen bedoel ik de heren... en t.o.v. jou behoor ik daar ook toe ben ik bangquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog een redelijk jonge blom, hoor.
Ik heb je nooit afgewezen om je leeftijd dacht ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, heb je mij al die keren ten onrechte afgewezen op mijn leeftijd.
Gelukkig val ik op oudquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met ouwe lullen bedoel ik de heren... en t.o.v. jou behoor ik daar ook toe ben ik bang
Relatie, leeftijd, gewoon omdat het kan...quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nooit afgewezen om je leeftijd dacht ik.
Vooral gewoon omdat het kan, eigenlijk. Ik heb geen flauw idee hoe oud je bent, ik dacht dus ergens in de 40quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie, leeftijd, gewoon omdat het kan...
Het was dan ook een rethorische vraagquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij wordt vrij vaak puberaal gedrag verweten. Is dat voldoende antwoord op je vraag?
Nicequote:Op zaterdag 18 april 2015 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ik was net even naar mezelf aan het kijken in de spiegel. Ik heb goede wenkbrauwen, al zeg ik het zelf.
Teh horrorquote:
Shoarma in de pan, broodjes in de oven en er dan pas achter komenquote:
Nu heb je geen etenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Shoarma in de pan, broodjes in de oven en er dan pas achter komen
Shoarma zonder knoflooksaus is geen etenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
Gewoon zonder knoflooksaus opeten, niet aanstellen.
En aanstellen is een vak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shoarma zonder knoflooksaus is geen eten
quote:
Ruis? Bedoel je onscherp?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
Toch jammer dat foto's in selfiestand genomen op de laptop/computer altijd enorm veel ruis hebben.
Ook. Maar ook algeheel slecht beeld, kleuren die niet goed overlopen en zoquote:
Oh, das minder ja...quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar ook algeheel slecht beeld, kleuren die niet goed overlopen en zo.
Knoflooksausquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, het is prima te eten en het vult de maag, maar het is niet waar ik me op had ingesteldquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, kibbeling eet ik ook nooitquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je ook weleens bij kibbeling. Gewoon bij de AH te koop.
Ja, zouden ze zo ver bezorgen denk je?quote:
quote:
Misschien dat de bezorgkosten dan een beetje uit de klauwen lopen.... Best een end op zo'n scootertje.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zouden ze zo ver bezorgen denk je?
[..]![]()
laat staan dat het nog warm is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien dat de bezorgkosten dan een beetje uit de klauwen lopen.... Best een end op zo'n scootertje.
Ik heb geen chocola in huis. Da's maar goed ook, gezien de lekkere trek die ik krijg van al die posts hier.quote:
Ik ga water pakken, m'n mond is zo droog als de saharaquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen chocola in huis. Da's maar goed ook, gezien de lekkere trek die ik krijg van al die posts hier.
Jaquote:
En verse jus maken toch?quote:Op zondag 19 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
Ja
Maar nu ga ik wel weer koffie zetten voor hem
Ookquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Maar nu ga ik wel weer koffie zetten voor hem
Of als startsein zien om mee te doenquote:Op zondag 19 april 2015 08:40 schreef Juup© het volgende:
De buurvrouw toch maar eens een kan olie geven, ik werd vannacht wakker van het ritmische gekraak van haar bed
Niets te drinken erbij?quote:Op zondag 19 april 2015 08:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor een broodje en een aflevering van Archer.
Ik schaam me al dood bij elk piepje en kraakjequote:
Serieus? Ik schreeuw gewoon alles bij elkaar, zonder blikken of blozenquote:Op zondag 19 april 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik schaam me al dood bij elk piepje en kraakje
Gezondquote:
Dan komen de buren hier nooit aan slaap toequote:Op zondag 19 april 2015 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik schreeuw gewoon alles bij elkaar, zonder blikken of blozen.
Ik heb geen buren.quote:Op zondag 19 april 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komen de buren hier nooit aan slaap toe
Ik teveelquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 08:57 schreef Renesite het volgende:
Ah. Ik heb gesnurkt. Vriend ligt op het logeerbed
De koffie is net op, maar ik ga verse jus maken. Wanna?quote:
Welke?quote:
Yes please. Loads of itquote:Op zondag 19 april 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De koffie is net op, maar ik ga verse jus maken. Wanna?
Hoi jijquote:
Gekoeld of niet?quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 19 april 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overloon. Hadden we nog kaarten voor
http://www.zooparcoverloon.nl/quote:Op zondag 19 april 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overloon. Hadden we nog kaarten voor
Mag ik mee?quote:
Maakt niet uitquote:
Ik heb beide, dus pak maar wat je wiltquote:
Merciquote:Op zondag 19 april 2015 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb beide, dus pak maar wat je wilt
*kruipt erbijquote:
Sorry, maar niet snappen dat massaal naar 1 kant van de boot rennen niet handig is...quote:Op zondag 19 april 2015 10:41 schreef Barbusse het volgende:
New migrants emergency - 28 rescued, many corpses found as boat with 700 capsizes Tis weer lente hoor...
Dat is het ook niet, maar etaleert wel de wanhoop van die mensen en maakt het niet minder tragisch. Er is een update trouwens, grootste tragedie tot nu toe met migranten op de middellandse zee...quote:Op zondag 19 april 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, maar niet snappen dat massaal naar 1 kant van de boot rennen niet handig is...
quote:"They are literally trying to find people alive among the dead floating in the water."
Oh ja, dat is het absoluut.quote:Op zondag 19 april 2015 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar etaleert wel de wanhoop van die mensen en maakt het niet minder tragisch. Er is een update trouwens, grootste tragedie tot nu toe met migranten op de middellandse zee...
[..]![]()
Sad...quote:Op zondag 19 april 2015 10:41 schreef Barbusse het volgende:
New migrants emergency - 28 rescued, many corpses found as boat with 700 capsizes Tis weer lente hoor...
Ik denk dat het niemand echt interesseert.quote:Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het absoluut.
Ik kan me overigens niet herinneren dat dit voorheen ook zo erg was. Iets van de laatste jaren, of nu pas media-aandacht? En waarom dan nu pas?
Nou, het is nu juist wel heel intensief in het nieuws steeds.quote:Op zondag 19 april 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand echt interesseert.
Het was er altijd al, maar nog nooit zo erg. Het zijn vooral vluchtelingen uit Syrie, Eritrea en Somalie, hellhole landen waar je echt NIET wilt zijn. En sinds de val van Khadaffi is er in Libie vrijwel geen toezicht meer op de grenzen dus mensensmokkelaars hebben vrij spel en een pakkans van 0%.quote:Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, dat is het absoluut.
Ik kan me overigens niet herinneren dat dit voorheen ook zo erg was. Iets van de laatste jaren, of nu pas media-aandacht? En waarom dan nu pas?
Lekker toch?quote:
Ja, ik bedoelde waarom je er eerst niks over hoorde. Maar nog steeds, het is wel in het nieuws, maar ik denk niet dat de gemiddelde NL'er er ook maar een minuut wakker van ligtquote:Op zondag 19 april 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het is nu juist wel heel intensief in het nieuws steeds.
Ja, dat is het inderdaad denk ik. Niet aan gedacht.quote:Op zondag 19 april 2015 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was er altijd al, maar nog nooit zo erg. Het zijn vooral vluchtelingen uit Syrie, Eritrea en Somalie, hellhole landen waar je echt NIET wilt zijn. En sinds de val van Khadaffi is er in Libie vrijwel geen toezicht meer op de grenzen dus mensensmokkelaars hebben vrij spel en een pakkans van 0%.
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde waarom je er eerst niks over hoorde. Maar nog steeds, het is wel in het nieuws, maar ik denk niet dat de gemiddelde NL'er er ook maar een minuut wakker van ligt.
Kunnen we niks aan doen, is zo door mama natuur geprogrammeerdquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.
Precies. Ik neem het mezelf ook niet kwalijkquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen we niks aan doen, is zo door mama natuur geprogrammeerd.
Zou ook geen zin hebben als je het jezelf wel kwalijk namquote:Op zondag 19 april 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Ik neem het mezelf ook niet kwalijk
Boh, sexdreamsquote:
Voor mij niet echt hoorquote:Op zondag 19 april 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn al snel vervanjebedshows ja. Het raakt je gewoon niet persoonlijk.
Komt omdat je op Malta zit. Zat je op de Noordpool, dan had het je waarschijnlijk niks gedaan.quote:Op zondag 19 april 2015 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, sexdreams
[..]
Voor mij niet echt hoor
Zeiken dat ze hier komen en dan met het mooie weer goeie plekjes in het vondelpark bezet houden.quote:
Toch zijn er mensen die bevlogen genoeg zijn om het zich wel aan te trekken. Respect daarvoor hoor.quote:Op zondag 19 april 2015 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ook geen zin hebben als je het jezelf wel kwalijk nam.
Volgens House de freaks of naturequote:Op zondag 19 april 2015 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die bevlogen genoeg zijn om het zich wel aan te trekken. Respect daarvoor hoor.
quote:
Misschien moet je dan op een boot met vluchtelingen gaan zitten. Kan je de hele groep afwerkenquote:
Om de suiker en/of melk mee te roeren?quote:
Ik ben niet suïcidaal. Sorryquote:Op zondag 19 april 2015 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan op een boot met vluchtelingen gaan zitten. Kan je de hele groep afwerken
Bubbeltje is zoet als suikerquote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de suiker en/of melk mee te roeren?
Je dacht zat ze niet zoet genoeg was?quote:Op zondag 19 april 2015 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om de suiker en/of melk mee te roeren?
Ik heb er niet zo'n beeld bij eigenlijk.quote:
MOet je even proevenquote:Op zondag 19 april 2015 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n beeld bij eigenlijk.
Ik moet helemaal niks.quote:
Het klinkt eerder alsof jij het wel wil. Hou je ervan om te kijken? Jij voyeur.quote:
Ik ben meer een doenerquote:Op zondag 19 april 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt eerder alsof jij het wel wil. Hou je ervan om te kijken? Jij voyeur.
Het moet niet, maar het gaat vroeg of laat gebeuren.quote:
Meedoen mag ook hoor.quote:
Evasive manoeuvresquote:Op zondag 19 april 2015 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt eerder alsof jij het wel wil. Hou je ervan om te kijken? Jij voyeur.
quote:
Dat mensen er nog intrappenquote:
quote:
Ik ben naïef en domquote:
Ik kan genoeg andere redenen bedenkenquote:
Jaja, tot nu toe haak je elke keer af als het echt spannend wordt.quote:
Kom maar opquote:Op zondag 19 april 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan genoeg andere redenen bedenken
Verblind door opwinding en verlangen?quote:
Ja, daarom lig ik nog lekker in bed Archer te kijken en sta ik niet met een kloppende kut voor je deur.quote:
Heb toch geen tijd, want volle agenda.quote:Op zondag 19 april 2015 12:04 schreef Samzz het volgende:
Ja, daarom lig ik nog lekker in bed Archer te kijken en sta ik niet met een kloppende kut voor je deur.
Air zou het rustig krijgen als we niet meer ingaan op zijn ontwijkpogingenquote:
Wie moet er anders op de vrouwelijke FOK!sters kwijlenquote:Op zondag 19 april 2015 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb toch geen tijd, want volle agenda.
Genoeg animo, schat ik zo in.quote:Op zondag 19 april 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
Wie moet er anders op de vrouwelijke FOK!sters kwijlen.
Niet met vrouwelijke FOK!kers hoor.quote:
Of wat er voor moet doorgaan...quote:
M'n piemeltje wassen. Lijkt me niet zo'n raar verschijnsel?quote:
Tenzij je AB bent, is dat best vreemdquote:Op zondag 19 april 2015 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n piemeltje wassen. Lijkt me niet zo'n raar verschijnsel?
Jonge, ik maak een grapjequote:Op zondag 19 april 2015 12:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Tenzij je AB bent, is dat best vreemd
Dat wil je niet weten. Deed de hele tijd alsof ze een meid was, bleek ze een vent te zijn die nog niet omgebouwd wasquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 12:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten. Deed de hele tijd alsof ze een meid was, bleek ze een vent te zijn die nog niet omgebouwd wasthe horror
Had ze niet gewoon een fobo waarin vrij duidelijk te zien was dat ze nog vroeg in het proces zat?quote:Op zondag 19 april 2015 12:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten. Deed de hele tijd alsof ze een meid was, bleek ze een vent te zijn die nog niet omgebouwd wasthe horror
Was dat die dwaas met zijn zelfgemaakte felgekleurde kleding enzo?quote:Op zondag 19 april 2015 12:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Fylax?quote:Op zondag 19 april 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie moet er anders op de vrouwelijke FOK!sters kwijlen.
quote:Op zondag 19 april 2015 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was dat die dwaas met zijn zelfgemaakte felgekleurde kleding enzo?
Thai food en een wijntje in de zonquote:
Dat ga ik vanavond maken voor mijn moeder, thai chicken noodles. Met flink wat pepertjes, ze vind het zooooo koud hier in NLquote:
Heerlijkquote:
Zou leuker zijn met een knappe man naast mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |