Niets te drinken erbij?quote:Op zondag 19 april 2015 08:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor een broodje en een aflevering van Archer.
Ik schaam me al dood bij elk piepje en kraakjequote:
Serieus? Ik schreeuw gewoon alles bij elkaar, zonder blikken of blozenquote:Op zondag 19 april 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik schaam me al dood bij elk piepje en kraakje
Gezondquote:
Dan komen de buren hier nooit aan slaap toequote:Op zondag 19 april 2015 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik schreeuw gewoon alles bij elkaar, zonder blikken of blozen.
Ik heb geen buren.quote:Op zondag 19 april 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komen de buren hier nooit aan slaap toe
Ik teveelquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 08:57 schreef Renesite het volgende:
Ah. Ik heb gesnurkt. Vriend ligt op het logeerbed
De koffie is net op, maar ik ga verse jus maken. Wanna?quote:
Welke?quote:
Yes please. Loads of itquote:Op zondag 19 april 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De koffie is net op, maar ik ga verse jus maken. Wanna?
Hoi jijquote:
Gekoeld of niet?quote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 19 april 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overloon. Hadden we nog kaarten voor
http://www.zooparcoverloon.nl/quote:Op zondag 19 april 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overloon. Hadden we nog kaarten voor
Mag ik mee?quote:
Maakt niet uitquote:
Ik heb beide, dus pak maar wat je wiltquote:
Merciquote:Op zondag 19 april 2015 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb beide, dus pak maar wat je wilt
*kruipt erbijquote:
Sorry, maar niet snappen dat massaal naar 1 kant van de boot rennen niet handig is...quote:Op zondag 19 april 2015 10:41 schreef Barbusse het volgende:
New migrants emergency - 28 rescued, many corpses found as boat with 700 capsizes Tis weer lente hoor...
Dat is het ook niet, maar etaleert wel de wanhoop van die mensen en maakt het niet minder tragisch. Er is een update trouwens, grootste tragedie tot nu toe met migranten op de middellandse zee...quote:Op zondag 19 april 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, maar niet snappen dat massaal naar 1 kant van de boot rennen niet handig is...
quote:"They are literally trying to find people alive among the dead floating in the water."
Oh ja, dat is het absoluut.quote:Op zondag 19 april 2015 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar etaleert wel de wanhoop van die mensen en maakt het niet minder tragisch. Er is een update trouwens, grootste tragedie tot nu toe met migranten op de middellandse zee...
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |